J
jauhe
Vieras
Osaisiko joku auttaa? Sain paketin Nan-jauhetta, ja tekisin siitä vauvalleni maitoa, mutta kun paketissa lukee, että laita esim. 90 milliin vettä 2 mitallista jauhetta. Mutta kun meidän paketissa ei ole mitään mittaa. Eli nyt kysyisin, kuinka iso tämä mitta on? Jos joku viitsisi mitata, tai vaikka testata, kuinka monta teelusikallista siihen menee. Tietäisi noin suurin piirtein paljonko jauhetta laittaa. PALJON KIITOKSIA, jos joku viitsisi neuvoa!