Kumpi?
Keisarin morsmaikku 25.01.2008 #9 Naniahan tuo poika aikoinaan söi kun tutteli tuli kaaressa ulos.. :/
Vilinäiti 25.01.2008 #10 Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli: Naniahan tuo poika aikoinaan söi kun tutteli tuli kaaressa ulos.. :/ Click to expand... Peesi.
Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli: Naniahan tuo poika aikoinaan söi kun tutteli tuli kaaressa ulos.. :/ Click to expand... Peesi.
minä vain 25.01.2008 #17 Olen antanut nannia viime kuukaudet, mutta toissa päivänä ostin tuttelia. Todella kiltti poika tuli meille. Nyt muuten vasta hoksasin, mistä johtuu. Terkkuja Kaunokille!
Olen antanut nannia viime kuukaudet, mutta toissa päivänä ostin tuttelia. Todella kiltti poika tuli meille. Nyt muuten vasta hoksasin, mistä johtuu. Terkkuja Kaunokille!
LEAL 25.01.2008 #25 Ihan ensin söi nania, sitten se oli joku kerta kaupasta loppu niin ostettin tuttelia ja se kävi yhtä hyvin. Sitten ostettiin taas nania ja silloin tulikin kovat huudot ja mahakivut eli TUTTELI!
Ihan ensin söi nania, sitten se oli joku kerta kaupasta loppu niin ostettin tuttelia ja se kävi yhtä hyvin. Sitten ostettiin taas nania ja silloin tulikin kovat huudot ja mahakivut eli TUTTELI!