Nami nam maiskis mmmmm... nyt se on kaupoissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Nimittäin Fazerin Geisha Dark patukka!!! Tumman suklaan sisällä tuttua geishan täytettä... :p mikä jälkimaku...mmmm...

Ja laktoosia vain kymmenesosa siitä mitä perinteisessä Geishassa :)

Suurin odotuksin maistoin ja petyin. Ei toimi yhdessä, kuorrute ja täyte. Että hiukan tuotekehittelyä kaipaa, täyte ei maistunut miltään, kun voimakas tumma suklaa jyräsi.

Joo, oikeesti harjottele vielä vähän tuota mainostamista. Sen on tarkotus kuulostaa luontevalta, ei mainostamiselta. Siinä auttaa se, että ei käytä mitään suoria mainoslauseita "tumman suklaan sisällä tuttua Geisha-täytettä". Myös juuri vähän pidempi omakohtainen tarina olisi parempi, tyyliin "Satuin näkemään kaupassa tälläsen, oli ihan pakko ostaa ku kuulosti niin hyvältä. Ootteko muut jo maistanu?"

Joo. Hymiöistä huolimatta liian tekemällä tehty viesti. Aito palstamamma hehkuttaisi eri tavalla ja laittaisi patukan nimen otsikkoon.

"Mies toi kaupasta TUMMAA geishaa!!!" Eikä mitään laktoosimainostusta.

Nytkö tää sit rantautu tännekin.

Joo en olekaan mikään aito palstamamma, mutta en myöskään mikään mainostyöntekijä. Ihan tavallinen maanviljelijä vain, jolla on laktoosi-intoleranssi ja joka rakastaa pähkinäistä suklaata :)

Mun mielestä tämä yhdistelmä toimii paremmin kuin pelkkä tumma suklaa, ja tätä uutuutta olen odottanut kauppoihin siitä asti kun sitä ensimmäistä kertaa toukokuussa laivalta ostin =)

mielestäni ei ole paljoa eroa tavalliseen. ehkä parempi ku ei tunnu nii äklömakealta.

MUTTa tämä on parasta: uusi pandan kuningatar-täytesuklaa. Ei valitettavasti löydy joka kaupasta!

Voi jes! Tätä täytyy maistaa, aikaisemmin oon vedellyt maha kipeänä geishaa. Markkinoilla oli joskus joku I love -suklaa vähälaktoosisena versiona ja se oli tosi hyvää, harmi et sittemmin ei oo näkynyt.

Yhteistyössä