Name it-ulkoiluvaatteet

Mistähän löytäisin kyseisiä ulkoiluvaatteita pääkaupunki seudulta? Muistelen että Stokkalta vai olenko aivan väärässä? :/
Kuulin että ovat hinta/laatu suhteeltaa hyviä joten pitäisi käydä katsomassa =)
 
ilpukka
Meillä kävi vähän huonosti name it- farkkuhaalareiden kanssa. Ekaa kertaa päällä ja nepparinappi olkaimesta irtosi. (No minulla on onneksi kotona sellaisia joten sain laitettua vastaavan mutta ei toimi ihan moitteettomasti koska noita kokoja on niiiiiiin paljon eriliaisia) Iltapäivällä kun poika kiipesi rappuja ylös yläkertaan hän jäi lapsiporttiin kiinni! :) Kun tulin häntä hakemaan housut repesivät n.7cm sivusta. No minulla on ompelukone joten sain sen paikattua. Ja farkkuhaalarit on sellaiset tyyliltään että tuo paikkaus ei pistä silmän.

Huvitti oikeasti että kun kerrankin jotain ostan kaupasta (muuten teen itse) tapahtuu tällaista!!!
 
meillä ollu paljon Name it vaatteita koska täällä lastenvaate liike myy niitä, mutta olen paljon tyytyväisempi hennesin vaatteisiin. Meillä ainaski kyseisen merkin vaatteet menneet nopeasti huonoiksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2006 klo 19:44 limetti kirjoitti:
meillä ollu paljon Name it vaatteita koska täällä lastenvaate liike myy niitä, mutta olen paljon tyytyväisempi hennesin vaatteisiin. Meillä ainaski kyseisen merkin vaatteet menneet nopeasti huonoiksi.
tää on totta. hinta on kallis,mutta laatu on huono,jotkut vaatteet kitsahtaa ja nukkaantuu eka pesussa tosi paljon,mutta on niitä parempiakin kappaleitä.
meiltä löytyy vaatekaapista molempia mutta jos vertaan h&m:n vaatteita name it:iin niin h&m on paljon parempi.
 

tää on totta. hinta on kallis,mutta laatu on huono,jotkut vaatteet kitsahtaa ja nukkaantuu eka pesussa tosi paljon,mutta on niitä parempiakin kappaleitä.
meiltä löytyy vaatekaapista molempia mutta jos vertaan h&m:n vaatteita name it:iin niin h&m on paljon parempi.


---------Mä en kyllä voisi sanoa että Name it:it on kalliita, täällä ainakaan, mun mielestä ne on kivan värisiä ja mallisia, nättejä vaatteita jotka kestävät suht hyvin kulutusta
=)
 
Meillä on tytöllä name it:in toppapuku ja on tosi lämmin!! Ja hyvänä on pysynyt.

Ja muutakin name it vaatetta on mutta nukkaantuu kyllä aika helposti.. ja onhan ne aika kalliita... harmi, kun niillä on niin kivoja malleja!
 

Yhteistyössä