Name It -lastenvaatemerkki

Onko tietoa, mitkä putiikit Suomessa myi tuota Name It -merkkiä? Sillä on mielestäni tosi kivoja vaatteita suht edulliseen hintaan, ihan laadukkaankin oloisia. En vaan vielä ole paikallistanut jälleenmyyjiä...
 
minä olen kokenut hinta laadun ihan kelvoksi. Ainoa huonopuoli on minusta se ettei mitään taida saada pestä 60 asteessa.

Vaatteita myy mm. Stockmann ja Exit ketju. Exit myymälöitä on ainakin Jumbossa ja Ideaparkissa.
 
Olen ostanut niitä kavereiden lapsille ja kestäneet kovaakin käyttöä heidän mukaansa. Kangas on ainakin bodeissa laadukkaan oloista. Jyväskylässä myy Juniorit, Joensuussa Kekäle, Stockmaan, Exit ja varmaan muutkin lastenvaatteiden erikoisliikkeet.
 
Ihan käyttökelpoisia ne hintaan nähden tok ovat, mutta esim. H&M.n vaatteita voi sanoa jo laadukkaiksi hintaan nähden. Aika monet Name it.n vaateet löpsähtää käytössä, neuletakeissa aukeaa saumat ja kerran collegepuvusta levis värit, vaikka ihan ohjeen mukaan pesin :( Olen myös kuullut, että ne ohuempi kankaiset bodyt eivät kestä. Minulla on ollut huono tuuri ja aika monella muullakin.
 
Minullakin on vain positiivisia kokemuksia NAME ITin vaatteista. Olen tykännyt väreistä, kuoseista, materiaaleista ja hinta-laatusuhteesta. Vaatteet ovat pysyneet hyvässä kuosissa, vaikka ovat olleet kovassa käytössä. Itse asun Turun seudulla ja täällä NAME ITtiä myy ainakin suosikki lastentarvikeliikkeeni Oz Baby. Näyttääpä heidän Jyväskylänkin liikkeestä löytyvän kyseistä merkkiä.
 
Turussa ainakin Oz Baby myy, mutta mulla ei ole pelkästään hyviä kokemuksia. Useasta puserosta on helmasaumat purkaantuneet ainakin meillä, ja yksi vaaleanpunainen paita venyi ihan kuosittomaksi. Osa on pysynyt ihan nätteinä, ja onhan ne todella kauniita katsella, mutta meillä ei ole kestäneet käytössä niin hyvin kuin monet muun merkkiset vaatteet.
 
Tampereella Stockman, Nanouk, Kekäle ja Ideaparkissa taisi olla parikin kauppaa.

Minä kanssa käytän NameIT:n vaatteita, tarjoavat pojille runsaasti vaihtoehtoja kohtuu hintaan. Mullakin on jotkut valkoiset perusbodyt kulahtaneet, mutta muuten laatu on ollut mainiota.

H&M on myös hinta-laatusuhteeltaan oiva ja pojille tarjotaan muitakin värejä kuin tummansininen. Lindex ja Kappahl ovat mulla nykyään pannassa. Syynä ovat mallit ja mitoitukset.
 
Ostin name it:n haalarihousut ja takin, tuulen- ja kosteudenpitävää, kun kesällä reissattiin ja telttailtiin. On ollut tosi hyvä ja kestävä käytössä ja niissä oli lapsen helppo liikkua. housujen malli oli meidän pojulle oikein istuva. Sisävaatteita en ole ostanut, joten niistä ei mitään sanottavaa. Turun Stockalta, 35e setti, ei paha hinta laatuun nähden.
 
Itse olen Tampereelta ostanut jo pari vuotta pojalle Name It:n vaatteita Stockalta & Kekäleestä, sekä kavereiden lapsille lahjaksi. Vauvojen bodytkin vain 4,90 -> ja ovat hyvin kestäneet. Itselläni siis pelkästään positiivista kokemusta! Henkan lasten vaatteet myös hyviä, ei ole pesussa menneet miksikään ja valikoima on hyvä. Meillä kanssa Lindexin ja Kappahlin kuteet tökkivät...
 

Yhteistyössä