Nämä vielä etsivät uutta käyttäjää 68cm takki+housut vaikka syksyksi ja h&m:n ulkohousut koko:86cm

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Vaatteet ovat surullisia täällä meillä hyödyttöminä. :whistle: Ja HUOM!!!! takki on kuvattu selkäpuoli kameraan päin eli selässä tuollainen kuva.Takissa edessä on nappi kiinnitys sekä molemmilla puolilla rintataskut napeilla. 5 egellä+pk:t.Hyvä kuntoinen!!Housut myös hyväkuntoiset.Molemmilla puolilla vetskarit lahkeissa ja kun ne aukaisee näkyy teksti wwk niinkuin housujen sivullakin reisitaskujen kohdalla parilla egellä lähtee housut.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
paljon olis housuilla postikulut? :)
En mä tiedä. :ashamed: Menevät kyllä semmoiseen isompaan kirjekuoreen se on varmaa. =) Mä oon huomenna menossa muutenkin postiin niin voin selvittää tarkat kulut ja laittaa huomenna yytä jos kiinnostaa vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
En mä tiedä. :ashamed: Menevät kyllä semmoiseen isompaan kirjekuoreen se on varmaa. =) Mä oon huomenna menossa muutenkin postiin niin voin selvittää tarkat kulut ja laittaa huomenna yytä jos kiinnostaa vielä.

kiinnostaa, mut jos kookosta tarvii ennemmin niin myy sille... meillä kuiten jo yhet ulkohousut on

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:

kiinnostaa, mut jos kookosta tarvii ennemmin niin myy sille... meillä kuiten jo yhet ulkohousut on
Ok mitä mieltä kookosta on? :attn:

Juuh, taas koneen äärellä.Meilläkin on ukolla yhdet ulkoiluhousut jotka hukkasin muutossa. Että jos tyttö tenonvarrelta haluaa luovuttaa ostopäätöksen miule niin mielelläni ne ostan.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Juuh, taas koneen äärellä.Meilläkin on ukolla yhdet ulkoiluhousut jotka hukkasin muutossa. Että jos tyttö tenonvarrelta haluaa luovuttaa ostopäätöksen miule niin mielelläni ne ostan.
No,mut hei mä oon tulossa tampereelle perjantaina et voin ottaa housut mukaani. :wave:

Yhteistyössä