Nämä on vissiin kaikki negoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Munasolu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla tuo oli kyllä nega, tuollain näytti viikon verran ennen ovulaatiota, ja sitten yhden puolipäiväisen ehti olla samanvärinen toisen viivan kanssa. Lääkäri kehotti testaamaan kahdesti päivässä jotten missaisi.

[QUOTE="muuli";23787967]jostain oon lukenu että jos on aina kovin vahvat viivat ovistestissä se vois olla merkki pco:sta... en tiedä onko tosi... korjatkaa joku jos oon väärässä...[/QUOTE]

Mulla ainakin näytti vähän väliä positiivista, ja nuohan on kumminkin negoja, kun aloin pcota epäillä.

[QUOTE="muuli";23787967]jostain oon lukenu että jos on aina kovin vahvat viivat ovistestissä se vois olla merkki pco:sta... en tiedä onko tosi... korjatkaa joku jos oon väärässä...[/QUOTE]

Mun kaverilla ei tullut ovistesteihin mitään viivoja, ovista ei tapahtunut ollenkaan. Ja hänellä siis pco.

[QUOTE="vieras";23788443]Mun kaverilla ei tullut ovistesteihin mitään viivoja, ovista ei tapahtunut ollenkaan. Ja hänellä siis pco.[/QUOTE]

yleensä se on toisinpäin... "Polykystiset munasarjat(pco) eivät tuota hormoneja oikeissa suhteissa. Aivolisäke tunnistaa tämän ja vuorostaan erittää epänormaalin suuria määriä LH:ta.""

ja ovistikut mittaa lh:ta...

Yhteistyössä