nämä keittiön verhot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
http://www.jotex.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=22990&productId=200491&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

milta kuulostaa ja näyttää keittiössä tällaset mustat verhot?

Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:
hyvälle,mulla mustat pitsiverhot keittiössä =)

kuulostaa kivalle. Meillä mustavalkoiset puuvillakapat ja mies ei tykkää, ku tulee liian alas, ni ei nää tarpeeks ulos...ni pitäis joko niitä lyhentää tai ostaa/tehdä uudet. Mustat pitsiset kuulostaa kyl kivoille :heart: Onko siulla ihan kappana vai sivuverhot?

Ihan hirvittävät ja keittiöön nyt ei ainakaan.

Tämä yksi kuva ja idea jo osoittaa, että meillä on TÄYSIN erilainen sisustusmaku. =)

Mullakin on ollut mustat kokopitkät pitsiverhot keittiössä, joten nuo ei ollenkaan näytä pahalle :D Nyt on lattiaan asti valkoset valoverhot.

Meillä ei ole pöytä ikkunan vieressä, joten tarvii sotkujakaan miettiä verhojen osalta...

Alkuperäinen kirjoittaja sinä et ottaisi meidän verhoja kirveelläkään:
Ihan hirvittävät ja keittiöön nyt ei ainakaan.

Tämä yksi kuva ja idea jo osoittaa, että meillä on TÄYSIN erilainen sisustusmaku. =)

No niin meilläkin, enkä meille laittaisi mutta ei muiden ideat mun mielestä silti hirvittäviä ole, ne on toisenlaisia. Noi "hirvittävät" verhot voi olla tosi jees, riippuu ympäristöstä. Jos on pelkkää Artekkia niin eihän noi siihen sovi ja voipi sopia siihenkin, kun sovittaa. Millanen sisustusmaku sulla sitten on.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:
hyvälle,mulla mustat pitsiverhot keittiössä =)

kuulostaa kivalle. Meillä mustavalkoiset puuvillakapat ja mies ei tykkää, ku tulee liian alas, ni ei nää tarpeeks ulos...ni pitäis joko niitä lyhentää tai ostaa/tehdä uudet. Mustat pitsiset kuulostaa kyl kivoille :heart: Onko siulla ihan kappana vai sivuverhot?

mulla on sivuverhot

Yhteistyössä