Nämä asiat mies minulta kieltää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minun elämääni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minun elämääni

Vieras
pakko tehä listaa mitä en saa tehdä, mitä mies siis multa kieltää...
ehkäpä mulla sitten tätä listaa lukiessa tulis järkeä päähän...

Minulla ei saa olla miespuolisia ystäviä.
Minulla ei saa olla esim facebookissa profiilia.
En saa tupakoida.
En saa käydä ystävieni kanssa baarissa/festareilla.
En saa nauttia alkoholia siis kenenkään muun seurassa kuin miehen.
En saa ikinä puhua meidän perheen asioista ulkopuolisille.
En saa meikata paljoa, jos sen teen niin saan haukut.

Hhhmmm...olisiko vielä jotain muuta, varmasti onkin, mutten nyt muista!

Aina kun mies tulee töistä minun pitäisi antaa koko aika hänelle, pahoittaa mielensä jos teen jotain muuta, esim luen lehteä.
Koneelle en missään nimessä saa tulla kun mies on kotona, muuten saa raivarit ja lähtee pihalle. Seksiä pitäisi olla, vaikka minulla olisi paha mieli.

Helkkari, missä suhteessa elän :( Huomasin sen äskettäin ja sanoin tästä miehelle että nyt nyt, tämä menee liian pitkälle.
Jos hän ei muutu, joissain asioissa, minä lähden!

Näytä sama lista miehelle ja tee sitten vastaava häntä koskien, yhtä typerän kontrolloivia ja pikkumaisia asioita.

-Ei saa käydä missään juhlimassa tai sosiaalisissa tilanteissa ilman sinua
-Ei saa juoda ilman sinua tai tupakoida ollenkaan
-EI saa olla naispuoleisia ystäviä, mielellään edes puhua naisille jos et ole paikalla saati sitten katsoa!

Tähän voisit vielä lisäillä sitten kaikenlaista kun miehesi tunnet hyvin niin häntä turhanpäiväisesti rajoittavia juttuja...

Anteeksi, tuli mieleen muinainen Vintiöiden kesämies, joka ei saanut tehdä sitä ja sitä eikä varsinkaan tätä :laugh: :laugh: :laugh:

Vakavasti. Aika kamalaa. Tosi kamalaa. Voimia ja kestävyyttä pysyä päätöksessä. Tuollaisesta suhteesta on todellakin syytä lähteä. :hug:

Ei tuo kuulosta tasavertaiselta ja hyvältä suhteelta. Sinä olet kuitenkin aikuinen, joka ihan itse päättää ystävänsä ja meikkaamisensa. Miksi alistut? Mitä tapahtuu jos vastustat miehesi kieltoja? Jos keskustelulla ei tule muutosta, niin itse en varmasti pystyisi tuollaiseen suhteeseen jäämään.

Alkuperäinen kirjoittaja minun elämääni:
pakko tehä listaa mitä en saa tehdä, mitä mies siis multa kieltää...
ehkäpä mulla sitten tätä listaa lukiessa tulis järkeä päähän...

Minulla ei saa olla miespuolisia ystäviä.
Minulla ei saa olla esim facebookissa profiilia.
En saa tupakoida.
En saa käydä ystävieni kanssa baarissa/festareilla.
En saa nauttia alkoholia siis kenenkään muun seurassa kuin miehen.
En saa ikinä puhua meidän perheen asioista ulkopuolisille.
En saa meikata paljoa, jos sen teen niin saan haukut.

Hhhmmm...olisiko vielä jotain muuta, varmasti onkin, mutten nyt muista!

Aina kun mies tulee töistä minun pitäisi antaa koko aika hänelle, pahoittaa mielensä jos teen jotain muuta, esim luen lehteä.
Koneelle en missään nimessä saa tulla kun mies on kotona, muuten saa raivarit ja lähtee pihalle. Seksiä pitäisi olla, vaikka minulla olisi paha mieli.

Helkkari, missä suhteessa elän :( Huomasin sen äskettäin ja sanoin tästä miehelle että nyt nyt, tämä menee liian pitkälle.
Jos hän ei muutu, joissain asioissa, minä lähden!

mulla sama juttu,en saa tehdä noista mitään. :( ja silti minä tyhmä rakastan miestäni. tosin miehenikään ei tee noita:) miksi juoda kun hauskaa voi pitää ilman alkoakin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä elin ennen samanlaisen tapauksen kanssa, onneks pääsin eroon!!
Lähe hyvä nainen, löydät vielä kyllä paremman :)

Ja vielä lisään, ei se siitä muutu! Vaikka lupais mitä!
Vähän aikaa voi "yrittää" muuttua, kunnes palaatte samaan pisteeseen, pikku hiljaa tai nopeesti :/

Ai vaan jossain asioissa hänen pitäisi muuttaa omaa elämänkatsomustaan?? :o

Mielestäni toi on jo oikeesti toisen ihmisen "riistoa" että ei saa olla mitään ns omaa!
Sairaanloisen mustasukkainen olettaisin ainakin hänen olevan koska et saa olla muiden miesten kanssa missään tekemisissä?
Kieltää illat kavereiden kanssa baarissa/festareilla?
Et saa meikata kun vain vähän?
Ja haarukka pitäis olla aina auki kun vaan miehen mieli tekee?
SAIRASTA!!!!! Mitä omaa sulla on tossa suhteessa,et sä arvosta itseäs ollenkaan?

Ota nyt jo hyvä nainen itseäs niskasta kiinni oikeesti ja tajua ettei kukaan nainen ole niin vähän arvoinen että pitäisi alentua tollaseen kohteluun ja ison kengän alla elämiseen....

:hug:

Tosta kun otetaan se tupakanpltto pois, niin ollaan samassa mistä mä erosin.

(ja toki se tuhisi siitä röökistäkin)

Ja no, okei, ei se kyllä raivareita saanut koskaan. Näytti vaan paheksuvalta.

eikä mua kukaan voi tahtomattani seksiin, mutta...

Eniten mua ahdisti se, että vanhoja ystäviä (miespuolisia) ei saanut olla ja uusia oli aika hankala hankkia kun tosiaan esim bile/baarireissut olivat ikäänkuin kiellettyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Näytä sama lista miehelle ja tee sitten vastaava häntä koskien, yhtä typerän kontrolloivia ja pikkumaisia asioita.

-Ei saa käydä missään juhlimassa tai sosiaalisissa tilanteissa ilman sinua
-Ei saa juoda ilman sinua tai tupakoida ollenkaan
-EI saa olla naispuoleisia ystäviä, mielellään edes puhua naisille jos et ole paikalla saati sitten katsoa!

Tähän voisit vielä lisäillä sitten kaikenlaista kun miehesi tunnet hyvin niin häntä turhanpäiväisesti rajoittavia juttuja...

tuostapa on hyötyä, olet lapsellinen

Kuulostaa kyllä kamalalta. Pätevätkö samat säännöt häneen? Tarkoitan, että jos ei itsekään juo tai käy baareissa vai onko noi asiat kiellettyjä vain sinulta? Minunkaan mieheni ei katso hyvällä juomista tai baari-iltoja, muttei kyllä itsekään käy, joten sulatan sen, kun en edes halua liiemmin baareihin tms. Mutta on aika törkeää rajoittaa toisen elämää, jos itsellä on eri säännöt. Molemmilla pitäisi olla samat oikeudet..aikamoisen narsistiselta kuulostaa miehesi..! Ole varovainen tuollaiset miehet ovat usein väkivaltaisiakin, ja mieti tarkkaan mitä haluat elämältäsi.

Mitä sitten saat tehdä?! Jos sinun pitää olla palvelemassa silloinkin kun mies tulee kotiin? MIKSI ihmeessä kestät tuollaista? Jos vastaus on, rakastat miestä, oletko koskaan edes ymmärtänyt,mitä rakkaus on?!

Tuo vielä pahenee niin helposti. Tuttavalla samanlainen mies. Lopulta mies huusi kollegoista ja ajeli työpaikan ohi ja tarkasti pihan autot ja valaistus tilanteen. Viimenen niitti oli naapurin reolusti yli 50 mies joka asui siinä vaimoineen. Ystävättäreni kuulemma vahti ja kyyläsi miestä ollessaan pihalla. Pihalla olosta tuli siis helvettiä. Alkoi siitä ettei mies puolisia ystäviä ja laajeni siihen että ustävättäreni kulki kaupassakin lattiaa tuijottaen kun pelkäsi että miehensä epäilee jostain. Homma loppui tosin pahoinpitelyyn joka johti sairaalaan. Arvaattekin kuka sai "opetuksen huoraamisesta"?

Yhteistyössä