Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Mä oon jotenkin jäänyt koukkuun kokikseen :/
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:vanukasta, päälle kermavaahtoa ja strösseliä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:ja kylmä fanta on kans tosi pop! Mihin mä sit tän raskauden jälkeen vetoan näiden mielitekojeni kanssa? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Mä oon jotenkin jäänyt koukkuun kokikseen :/
ja kylmä fanta on kans tosi pop! Mihin mä sit tän raskauden jälkeen vetoan näiden mielitekojeni kanssa? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Maraboun mansikkasuklaaTuoksuu ihan hattaralle, mansikan koostumis on ihana ja maku myös.
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Mä oon jotenkin jäänyt koukkuun kokikseen :/
ja kylmä fanta on kans tosi pop! Mihin mä sit tän raskauden jälkeen vetoan näiden mielitekojeni kanssa? :ashamed:
Imetykseen.![]()
EiAlkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:onkos kaikki tässä pinossa raskaana?![]()
tää kermavaahtohimo on kyl ollu läsnä koko raskauden, ja nyt kun ei ole pitkään aikaan ruoka maistunut niin korostuu vaan kaikki makean himot :ashamed: vaik kyl yritän välillä ruokaakin syödä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:EiAlkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:onkos kaikki tässä pinossa raskaana?![]()
tää kermavaahtohimo on kyl ollu läsnä koko raskauden, ja nyt kun ei ole pitkään aikaan ruoka maistunut niin korostuu vaan kaikki makean himot :ashamed: vaik kyl yritän välillä ruokaakin syödä.Vejän kokista ihan muuten vaan. Taitaa joku vakiomäärä päivän energiasta tulla jo siitä sokerista.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mä taas voisin vedellä kilokaupalla kurkkua.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Mä oon jotenkin jäänyt koukkuun kokikseen :/
Kun se pikkupullo on suhteessa niin kallis, niin ostan tietty isojaAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Mä oon jotenkin jäänyt koukkuun kokikseen :/
|O Sama vika. Ja just tulin reissusta ja en käynyt kaupassa cocista hakemassa, olisitte muistuttaneet! :kieh:
Noh, jos pidättäytyisi viikonloppuun asti ja silloinkin ostais vaan pikkupullon, niin ei tulis lipsuttua hyvin alkaneesta/jatkuneesta painonpudotuksesta![]()