nam. mun uusin herkku :)

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
vanukasta, päälle kermavaahtoa ja strösseliä :p

Pursotatko valmista vaahtoa ja itsekö vatkaat?
Mun tekee vaan koko ajan mieli syödä "kunnon" lämmintä ruokaa, herkut ei uppoa ollenkaan *perin harvinaista mulle*.

ja kylmä fanta on kans tosi pop! Mihin mä sit tän raskauden jälkeen vetoan näiden mielitekojeni kanssa? :ashamed:

Mulla on himona jäätelö. Varsinkin lakujäätelö. Onneksi on kesää vielä synnytyksen jälkeen niin pitkälti, että saa syödä ilman selittelyjä.

onkos kaikki tässä pinossa raskaana? :D
tää kermavaahtohimo on kyl ollu läsnä koko raskauden, ja nyt kun ei ole pitkään aikaan ruoka maistunut niin korostuu vaan kaikki makean himot :ashamed: vaik kyl yritän välillä ruokaakin syödä.

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
:p Mä oon jotenkin jäänyt koukkuun kokikseen :/

ja kylmä fanta on kans tosi pop! Mihin mä sit tän raskauden jälkeen vetoan näiden mielitekojeni kanssa? :ashamed:

Imetykseen. ;)

:D erittäin hyvä vastaus. Vauva haluaa ehdottomasti tietyltä maistuvaa maitoa ;)

tää kermavaahtohimo on kyl ollu läsnä koko raskauden, ja nyt kun ei ole pitkään aikaan ruoka maistunut niin korostuu vaan kaikki makean himot :ashamed: vaik kyl yritän välillä ruokaakin syödä.
Ei :D Vejän kokista ihan muuten vaan. Taitaa joku vakiomäärä päivän energiasta tulla jo siitä sokerista.

Ei :D Vejän kokista ihan muuten vaan. Taitaa joku vakiomäärä päivän energiasta tulla jo siitä sokerista.

Vaihtaa light-versioon niin laihtuu ;)

Mä inhosin vielä pari vuotta sitten oliiveja kuollakseni :x

Nyt olen viime päivinä ostanut niitä ja aurinkokuivattuja tomaatteja purkkikaupalla ja syönyt himooni...
Niin ja eilen vetelin paketillisen mansikka-jogurtti -alppeneita :p

Ehkä pitäisi tehdä se raskaustesti :D

---Ja mun tekee kans miel hitosti limpparia!

Mut tuo mein tissitakiainen sai kokiksesta ja limuista ylipäätään hirveet vatsaväänteet, niin ei voi :( Muttttt kuuuuun teeeeekiiiissss miieeeeliiiii... :D

|O Sama vika. Ja just tulin reissusta ja en käynyt kaupassa cocista hakemassa, olisitte muistuttaneet! :kieh:

Noh, jos pidättäytyisi viikonloppuun asti ja silloinkin ostais vaan pikkupullon, niin ei tulis lipsuttua hyvin alkaneesta/jatkuneesta painonpudotuksesta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

|O Sama vika. Ja just tulin reissusta ja en käynyt kaupassa cocista hakemassa, olisitte muistuttaneet! :kieh:

Noh, jos pidättäytyisi viikonloppuun asti ja silloinkin ostais vaan pikkupullon, niin ei tulis lipsuttua hyvin alkaneesta/jatkuneesta painonpudotuksesta :D
Kun se pikkupullo on suhteessa niin kallis, niin ostan tietty isoja :whistle: Mulla ei ole kyllä lihominen ongelma, mutta ei kai se sokeri ja hapot hyvää tee, hampaillekaan.

Yhteistyössä