Nalle Puh-lehti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Estu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meille se tuli joskus aikanaan vähän aikaa.Kun lapsi ei osaa itse vielä lukea niin en kyllä enää tilaisi..sarjakuvalehteä on tosi vaikea lukea lapselle niin että se kestää kärryillä.Mun mielestä.

Meille tuli jokin tuollainen 12kk lehdet -40% ja ajattelin, jos meidän kohta 4-vuotiaalle tilaisi, kun tykkää Nalle Puhista. Itse en oo koskaan missään kyseiseen lehteen edes vilkaissut, niin siksi kyselen =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meille se tuli joskus aikanaan vähän aikaa.Kun lapsi ei osaa itse vielä lukea niin en kyllä enää tilaisi..sarjakuvalehteä on tosi vaikea lukea lapselle niin että se kestää kärryillä.Mun mielestä.

Sitä mäkin ajattelin, kun tuossa esitteessä näytti olevan sarjakuvia, että mitenköhän poika pysyy kärryillä.

Osta kaupasta yksi irtonumero tai lainaa kirjastosta. Sitten tiedät paremmin. Siinä on paljon tehtäviä, jotka varmaan kiinnostaisivat lastasi.

Meidän taaperolle luen sitä sarjista siten, että näytän aina sormella, missä kuvassa mennään ja kuka puhuu. Poika pysyy siksi hyvin kärryillä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Meille tuli jokin tuollainen 12kk lehdet -40% ja ajattelin, jos meidän kohta 4-vuotiaalle tilaisi, kun tykkää Nalle Puhista. Itse en oo koskaan missään kyseiseen lehteen edes vilkaissut, niin siksi kyselen =)

meille tuli kans se tarjous, ja kyllä mä aattelin tilata sen meitin 5-vuotiaalle:) vaikkei osaa lukeakaan, niin se lukee sen muuten kyllä varmasti sata kertaa, ja kyllä sen lukeminen onnistuu lapselle, vaikka sarjakuvalehti onkin.

TYttö 3 v. tykkää.. Lukee niin paljon, että lehti on uuden tullessa hajoamispisteessä.. Tykkää kyllä muutenkin selailla ja "lukea" kirjoja. Hauskoja on kuunnella kun kertoo mulle kirjan tarinan omien sanojen mukaan.

Yhteistyössä