nalkutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
luulis että olis toisin päin tämä juttu mutta ei vain ole. äijä kun töistä pääsee kotiin niin sit alkaa nalkutus/nipottaminen, ei ehkä ihan heti mutta ainaki pitää jostain saada sanoa jotakin.

kerran, eli kerran, olen jättänyt esim. tiskikoneen täyttämättä, ja heti tuli kommentti: "onko tiskikone rikki"? :kieh:

noh, yks ilta silittelin/mankeloin ja laitoin pyykkiä n. 2h ja pinosin osan pyykkikopan päälle, osan sohvalle (huom, klo oli jo 23) ja ajattelin että vienpä nämä kaappin huomenna, taas piti saada sanoa: "eksä ny oo saanu aikaseks viedä näitä kaappiin"? \|O

-" voisit muistaa sammuttaa valot sit kylpyhuoneesta ku sielä oot käyny"! (sammuttelen joka päivä valot sen jäljiltä ku herra on unohtanut, mut enpä rupee sille siitä nalkuttaan)

-" voisit korjata nuo tuolta pois"! (kerään esim. herran tiskit koneeseen päivittäin, mutta enpä viitti sille siitäkään nalkuttaa)

niin, vielä lisäks hoidan lasta koko päivän, pyykkään, pidän kämpän suht koht siistinä, kokkaan.... ja tossa kiitos, nalkutus!!!! \|O \|O :headwall:

*töttöröö* *tööt* ei varmana tipu enneku tulee edes joku positiivinen sana ton kakkureiästä.
:kieh: :whistle: :flower:

Lopeta miehesi jälkien korjaus. Jätä hänen astiansa pöydälle, jos ei itse osaa viedä. Jätä valot päälle, jos ei itse osaa sammuttaa. Jätä hänen vaatteensa siihen, mihin hän itse ne laittaa. Jätä hänen pyykkinsä silittämättä; mitä hän muuten silloin teki, kun sinä mankeloit ja silitit, katsoi telkkaria?

Kerro hänelle, että koet nalkutuksen epämiellyttävänä ja ainahan hänkin voi tehdä jotain asian suhteen, jos joku haittaa. Luultavasti hänelläkin on kaksi kättä, jolla kantaa silitetyt pyykit kaappiin?!

Seksin pihtaus vie todellakin vain huonompaan suuntaan. VOit toki kertoa, että sinua ei haluta, koska hän arvostelee sinua koko ajan ja sinut saisi syttymään helpommin, jos hän tekee osansa kotitöistä ja huomioi sinua halauksin (ilman taka-ajatuksia) ja häeelittelee myös sanoin.

Yhteistyössä