M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No minusta tuo on kyllä tyhjää nalkutusta. Aika pieneksi on maailma mennyt, jos pitää tehdä riitaa siitä, onko leivän alla lautasta vai ei.
Tämä esimerkki on vain yksi irrallinen asia kokonaisuudesta. Kun tällaisia asioita on paljon, kokonaisuudessa vaikuttaa yllättävän paljon.
Pitääkö äidin/naisen siis teidän mielestänne tehdä kaikki ja palvella perhettä? En käsitä.
On karhunpalvelus lapsille tehdä kaikki puolesta.
Miksi sä sitten palvelet miestäsi? Lakkaa siivoamasta sen jälkiä, yksinkertaista.
Lue myöhempi viesti, ei ole todellakaan niin yksinkertaista. Pakko ajatella, että tämä on lastenkin koti. Ja tää keino on jo kokeiltu.
Alkuperäinen kirjoittaja voi:Alkuperäinen kirjoittaja fanny:Alkuperäinen kirjoittaja voi:Jessus sentään. En olis miehenä kestänyt päivääkään.
MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ. Kun perhe on yhteisö, jossa lasten nähden kaikille tulee olla samat säännöt. Johdonmukaisuutta ja rutiineja ne kaipaa. Ap, pitäisin kiinni sovituista asioista, jos vaikka juttelisit joskus miehen kanssa niin, että lempeään savyyn alottaisit, että kuule, käykö, että kun meillä on sovittu näitä sääntöjä ja tapoja, niin oon huomannu, että ei aina muista niitä noudattaa.. tai jotain tuohon sävyyn... heh, kuulosti toi vähän ku puhuis lapselle, mutta kuiteskii ymmärrät pointin
En todella ymmärrä pointtia. Kuka ne säännöt on laatinut? Onko kyse todella yhteisistä pelisäännöistä vai siitä, että toinen päättää, että kaikki käyttää leipälautasta ja pyyhkii pöydän aina noustetessaan? Päättämällä yksin kaikista säännöistä siitä miehestä todella tehdään lapsi, joka ei osaa itse tehdä mitään. Mies on tasavertainen, ainakin meillä, eikä tartte olla MINÄMINÄMINÄ.... Jos miehen äidiksi rupeaa, niin sellaisena taatusti saa ollakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No avausviestiin, oletko sopinut tuosta säännöstä miehen kanssa vai onko se sinun ihan oma sääntösi? Mun mielestä on ihan jokaisen aikuisen ihmisen oma asia syökö leipänsä ilman lautasta vai lautasen kanssa. Ja ethän sä voi miehen puolesta päättää kaikkia teidän kodin sääntöjä niinkuin näytät tehneen...
Alkuperäinen kirjoittaja d:Äideillä on yleensä tapana unohtaa että se mies on tasavertainen, aikuinen kumppani eikä lapsi jota komennetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja d:Äideillä on yleensä tapana unohtaa että se mies on tasavertainen, aikuinen kumppani eikä lapsi jota komennetaan.
Miehillä on tapana unohtaa, että itse voi olla aloitteellinen ja pitää huolta siisteydestä ihan oma-aloitteisesti. Omaa järkeä voi käyttää eikä heittäytyä lapsen tasolle. Mitkään vinkitkään kuten ei suora, tasavertanen keskustelukaan eivät auta, mitä ihmettä siis voi enää tämä äiti-ihminen tehdä???
Alkuperäinen kirjoittaja d:Äideillä on yleensä tapana unohtaa että se mies on tasavertainen, aikuinen kumppani eikä lapsi jota komennetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja d:Äideillä on yleensä tapana unohtaa että se mies on tasavertainen, aikuinen kumppani eikä lapsi jota komennetaan.
Miehillä on tapana unohtaa, että itse voi olla aloitteellinen ja pitää huolta siisteydestä ihan oma-aloitteisesti. Omaa järkeä voi käyttää eikä heittäytyä lapsen tasolle. Mitkään vinkitkään kuten ei suora, tasavertanen keskustelukaan eivät auta, mitä ihmettä siis voi enää tämä äiti-ihminen tehdä???
Säkin varmaan sitten ihan oma-aloitteisesti huollat autoa? Avaat viemärit? Otat vasaran käteen ja korjaat listat? Ihan sitä omaa järkeä käyttäen etkä odota et mies sen tekee? Ihan vaan esimerkkinä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joidenkin mielestä ei ole maailmanloppu jos pöydälle jää muutama leivänmurunen... ei edes kaikkien meidän naisten mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joidenkin mielestä ei ole maailmanloppu jos pöydälle jää muutama leivänmurunen... ei edes kaikkien meidän naisten mielestä.
Sinun pitäisi tavata minuta henkiökohtaisesti, niin saisit eri perspektiivin koko aiheeseen. En todella ole mikään siivoushysteerikko. Eikä leivänmurunen pöydällä ole minulle maailmanloppu. Olemme kokeneet viimeisen vuoden aikana järkyttäviä asioita, ei meistä kumpikaan mieheni kanssa ole pumpulissa kasvaneita. Molemmat vaan hirvittävän väsyneitä toisiinsa, arkeen, elämään.
Leivän murunen pöydällä on vain se jäävuoren huippu. Koeta nähdä pinnan alle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joidenkin mielestä ei ole maailmanloppu jos pöydälle jää muutama leivänmurunen... ei edes kaikkien meidän naisten mielestä.
Sinun pitäisi tavata minuta henkiökohtaisesti, niin saisit eri perspektiivin koko aiheeseen. En todella ole mikään siivoushysteerikko. Eikä leivänmurunen pöydällä ole minulle maailmanloppu. Olemme kokeneet viimeisen vuoden aikana järkyttäviä asioita, ei meistä kumpikaan mieheni kanssa ole pumpulissa kasvaneita. Molemmat vaan hirvittävän väsyneitä toisiinsa, arkeen, elämään.
Leivän murunen pöydällä on vain se jäävuoren huippu. Koeta nähdä pinnan alle.
miksi sitten läksytät miestäsi leivänmuruista pöydällä lasten edessä? luulis sitä sitten jättävän tollaset mitättömät naputuksen aiheet pois jos on kovia oikeasti koettu yhdessä.