Nalkuttava mies on rasittava!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla menee oikeesti kohta hermot ja lähden johonkin vaikka viikoks! Eihän tollasta narinaa jaksa kuunnella, pikku asioista kitisee ja neuvoo! Mitään hauskaa ei saa koskaan tehdä, kaikki pitää mennä "sääntöjen" mukaan. Esimerkiksi kun lapsi sai jäätelön palkinnoksi hienosti menneestä verikokeen otosta, niin lapsen piti se jäätelökin syödä reippaasti ja lopettaa laulaminen. Siis mitä?? Toinen on niin reipas, saa jäätelön, eikä iloisin mielin sitäkään saa syödä, vaan naama nollalukemilla nopeasti hotkia. Ruokapöytä pitää desinfioida ennen ruokailua ja hohhoo..

Kiletämättä äärimmäisen epäviehättävää ja ärsyttävää. Itse varmaan kehottaisin miestä tukkimaan turpansa tai poistumaan paikalta jos lapsen laulu risoo.
Jatkuva nalkutus on sietämätöntä sukupuoleen katsomatta...

niin tutulle. Me lähetään lapsen kanssa kahdestaan kesäloma reissullekkin kun ei jaksa kuunnella sitä nalkutusta ja kiroilua. Ikinä ei ole hauskaa jos ukko mukanana.

Alkuperäinen kirjoittaja kuulostaa:
niin tutulle. Me lähetään lapsen kanssa kahdestaan kesäloma reissullekkin kun ei jaksa kuunnella sitä nalkutusta ja kiroilua. Ikinä ei ole hauskaa jos ukko mukanana.

miks ihmeessä olet sellaisen ihmise kanssa, jonka kanssa ei ole hauskaa ikinä ? :o

Ärsyttää kun lapsilta pienet ilot kielletään ja tyrmätään noin. Ja tuo ulkoilukin, ei saa sotkea vaatteita, niin mitäs se lapsi sitten tekee siellä? No, minä oon antanu sotkea sillon kun mies ei oo mukana ja illalla saan saarnan. Lapsi on nykyään niin pelokas lialle, että ei tuo ole normaalia! Ei suostu kerhossakaan sormiväreillä maalata, kun kädet likaantuu!

Yhteistyössä