Perinteinen puuceekin on pop! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinäorava:Riu´ut kunniaan? B)
Tuksun kuva seinälle!
Perinteinen puuceekin on pop! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinäorava:Riu´ut kunniaan? B)
Kyllä ainakin kahdesti pitää sanoa ennen kuin vaihtaa taktiikkaa! En oo mies, mutta ainakaan mä en välttämättä vielä ensimmäistä sanomista edes huomaa! :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Nalkuttaminen on aina turhaa. Jos kertasanominen ei auta, niin pitää vaihtaa tekniikkaa tai luovuttaa.
varsinki sen jälkeen ku ovat käyneet täysistunnollaAlkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Mua taas ärsyttää se, että joudun koko ajan vetämään vessoja poikien jäljiltä! :kieh: Olisin ikionnellinen, jos jokainen joka käynnin jälkeen vetäisi vaistomaisesti vessan!Alkuperäinen kirjoittaja jaisd:No kyllä ärsyttäisi minuakin täysin turha vesilaskun korottaminen, tommonen voisi jäädä tekemättäkin
No ok kaks kertaa vielä menee. Mut kolmas kerta on jo liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Kyllä ainakin kahdesti pitää sanoa ennen kuin vaihtaa taktiikkaa! En oo mies, mutta ainakaan mä en välttämättä vielä ensimmäistä sanomista edes huomaa! :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Nalkuttaminen on aina turhaa. Jos kertasanominen ei auta, niin pitää vaihtaa tekniikkaa tai luovuttaa.