Näkyykö tässä jotain vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paipai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paipai

Vieras
Ei oo tehty aamupissasta vaan pari tuntia odotetusta päiväpissasta. Onko tossa vaan viivanpaikka vai mahdollisuus johonkin muuhunkin? Vai täytyykö mun valmistautua tädin tuloon?

http://www.aijaa.com/v.php?i=3335218.jpg

Tuollainen hailakka viiva minullakin oli ensimmäisessä testissä ja siitä se voimistui kun tein uuden testin parin päivän päästä :heart:

Joten uskallan onnitella :flower: :flower:

Mulla oli tuollaisia samannököisiä liuskatestejä tilattuna mammaksi.fi ja kotitestit.com osoitteista ja niissä ei ainakaan näkynyt mitään viivanpaikkoja, nega oli aina selvä nega ja plussat vaan tehneet viivaa.

Kyllä tuossa jotain näkyy! Toivotaan että vahvistuu! Mulla tosin kävi viimeksi niin, että oli tollainen, sitten parin päivän päästä alkoi menkat ja viiva hävisi. Meni ilmeisesti varhain kesken..

no, mä sai viime kierrossa vähän vahvemman haamun ku mitä tuo sun nyt on ja menkat alko. ja oli muuten kunnon niagara mielettömien kipujen kanssa --> alkuraskauden keskenmeno. :(

Mutta sulle viivanvahvistumisia! :flower:

haalee haamu. Pitikö menkkojen jo alkaa?
Jos siis menkkoja ei parin päivän sisään kuulu, tee uusi, toivottavasti vahvistuu.
Haamu voi tulla myös joskus ennen menkkoja jos munasolu on vaan hipaissut seinämää, muttei oo kiinnittynyt. Siksi siis ei pitäis tehdä testejä etukäteen..
Mutta paljo onnea haamusta. toivotaan, että vahvistuu:)

Yhteistyössä