Näkyykö muilla Digikanavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruttojuuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ruttojuuri

Aktiivinen jäsen
28.08.2007
5 771
0
36
Voi viiiiiiiitsi. Ne eivät näy vieläkään. Kaikki hemmetin kanavat on muka salattuja ja tää on kolmas päivä, eikä kukaan välitä vaikka mä kuinka yritän kertoa! Mua viiiitsittäääää! Minne hemmettiin mä soitan tästä. Johdot on kiinni kunnolla, radiokuuluu digiboxin kautta, mutta kanavat ei näy!

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Kyllä meillä ainakin näkyy. Ettette asu katvealueella? Digitalta varmaan vois kysellä

Ne lakkasivat näkymästä sunnuntai-iltana. Tähän asti näkyneet kuten Digi nyt vain voi näkyä... Pikseleillä ja ilman, takkuillen ja paremmin. Kuka hemmetti keksi, että Digitaaliset lähetykset olisivat toimivia? Vi-tut-taa!

Ei voi hemmetti. Se haluaa jonkin koodin ennen kuin pääsen edes räpeltämään mitään. Olisikohan vika tuossa nuorimmassa... Se kun näköjään taas kävi asentamassa jotain |O
:headwall:

Kiitos kaikille. Mie tutkailen vähän noita sivuja ja katson mitä voi tehdä. Eikä sitä tiedä onko vika boxissa, taloyhtiössä, tuossa meidän turhan vikkelässä esikoisessa vai katsojamittarissa.

Mie olen vakavasti nyt harkinnut sitä, että koko hemmetin laitos kaikkine johtoineen ja letkuineen lentää ulos kirosanapilven saattelemana. Lehdestä voitte lukea huomenna yksityiskohdat :headwall: Ei voi elämä.

Yhteistyössä