Nakkisormisyndrooma on nyt sitten Rieputarallaa

Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:
:flower: Onnittelut! Nyt onkin aikas kivan kuulonen nikki, semmonen pirtsakka mutta myös jollain tapaa ärhäkkä; tekemisen meininkiä :). Jatketaan...
Saanks mä udella, mitä sun nikki tarkoittaa? Mulle tulee mieleen siitä joku vironkielinen sana, mutta en keksi että mikä :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Saanks mä udella, mitä sun nikki tarkoittaa? Mulle tulee mieleen siitä joku vironkielinen sana, mutta en keksi että mikä :D.
Niih...no mä oon sen pirtsakan rusettipääkissimissin toheloakin tohelompi koulukaveri, jolla on salaisia kykyjä muuntautua superheroksi ajoittain...eli mukuloitten HelloKitty-sarjasta vedätetty pinguli... :) ...Mut jos se jotain muutakin tarkoittaa, niin muakin saa sitten valaista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Saanks mä udella, mitä sun nikki tarkoittaa? Mulle tulee mieleen siitä joku vironkielinen sana, mutta en keksi että mikä :D.
Niih...no mä oon sen pirtsakan rusettipääkissimissin toheloakin tohelompi koulukaveri, jolla on salaisia kykyjä muuntautua superheroksi ajoittain...eli mukuloitten HelloKitty-sarjasta vedätetty pinguli... :) ...Mut jos se jotain muutakin tarkoittaa, niin muakin saa sitten valaista.
Aa, OK. Mulla on vaan poika, mä en tiedä HelloKittystä mitään ;) :D
 
näinkö meillä aina käy ;)
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmät kyyneleet:
Mä vaihdoin kans nikkiä tässä hiljattain B)
Ja tää taidetaan tietää et kuka olet ;)
Voisko joku kertoa mullekin?

Ai miten niin utelias ;)?
hih, ja tää on aika hauska kun puhuu ittensä pussiin vielä täällä palstalla ;) siis uudella nikillä puhuu pussiin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Saanks mä udella, mitä sun nikki tarkoittaa? Mulle tulee mieleen siitä joku vironkielinen sana, mutta en keksi että mikä :D.
Niih...no mä oon sen pirtsakan rusettipääkissimissin toheloakin tohelompi koulukaveri, jolla on salaisia kykyjä muuntautua superheroksi ajoittain...eli mukuloitten HelloKitty-sarjasta vedätetty pinguli... :) ...Mut jos se jotain muutakin tarkoittaa, niin muakin saa sitten valaista.
Aa, OK. Mulla on vaan poika, mä en tiedä HelloKittystä mitään ;) :D
:D mulla on kaksi (6-ja 3-vuotiaat) sekä tyttö - ja poikien top 5 hahmoihin listautuu juuri Pätsmaruu, joten... B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja näinkö meillä aina käy ;):
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmät kyyneleet:
Mä vaihdoin kans nikkiä tässä hiljattain B)
Ja tää taidetaan tietää et kuka olet ;)
Voisko joku kertoa mullekin?

Ai miten niin utelias ;)?
hih, ja tää on aika hauska kun puhuu ittensä pussiin vielä täällä palstalla ;) siis uudella nikillä puhuu pussiin ;)
Siis kuka? Minäkö? *ihan pihalla*
 

Yhteistyössä