Näkijä, oletko täällä? Mulla on kysyttävää:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiittäen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin! :
Hei! Jaksatko minulle?
Helpottaako elämä tästä ollenkaan? Tuleeko lasten isät kuulumaan koskaan elämiinsä? Löydänkö miestä?
Anteeksi,näin paljon kysymyksiä :)

Kiitos jos viitsit ja jaksat vastata

Tämä jäi välistä.. vai etkö näe minulle mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Hei! Jaksatko minulle?
Helpottaako elämä tästä ollenkaan? Tuleeko lasten isät kuulumaan koskaan elämiinsä? Löydänkö miestä?

Vielä loppurutistus
Näen, että perheesi tulee mies. En saa selvää onko kyseessä lastesi biologinen isä mutta kutsuvat miestä nimellä elikkä..

Alkuperäinen kirjoittaja Mariisa:
Hei! Jaksatko minulle?

Vielä loppurutistus
Näen, että perheesi tulee mies. En saa selvää onko kyseessä lastesi biologinen isä mutta kutsuvat miestä nimellä elikkä..

Unohdin kertoa, että aika neutraalisti suhtautuvat toisiinsa eli en näe ongelmia

Alkuperäinen kirjoittaja pieleen meni:
Ette kai te oikeesti usko näihin näkijöihin?

Mä soitin pari vuotta sitten eräälle näkijälle. Mun serkku sitä oikein suositteli, oli kuulemma hyvä.

Se sanoi mulle, että mulla on meneillään miessuhde, joka on koetuksella koska mun isä ei hyväksy sitä. Se suhde tule kestämään koetuksista huolimatta.

Kuinkas olikaan? Äiti ja isä on eronneet 30 v sitten, eli silloin kun olin ihan kakara. Enkä oo koskaan antanu isän vaikuttaa elämääni, eikä se tosin ole koskaan ollut halukaskaan. Ja se suhde ei kestänyt, vaikka ennustaja eukko niin väittikin.

Lisäksi se eukko väitti, että mulla on ruskeat hiukset. Ja olen kyllä niin blondi kuin olla ja voi ilman väripurkkiakin =)

Sinun täytyy uskoa kohtaloosi, tietoisesti menit lopettamaan suhteesi vaikkei se ollut kohtalosi tarkoitus. Et sitten jaksanut ottaa koetuksesi hirveästi vastaan

En muuten lopettanut tietoisesti suhdetta. Mies nimen omaan halusi, että suhde loppuu ja mun yrityksestä huolimatta suhde ei jatkunut. Että pieleen meni...

Hei! Jaksatko minulle?

Vielä loppurutistus

Unohdin kertoa, että aika neutraalisti suhtautuvat toisiinsa eli en näe ongelmia

Kiitos kun vastasit :)

Alkuperäinen kirjoittaja jousimiestyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja jousimiestyttö:
Hei Mariisa! Vieläkö vastaat? Näetkö miten minun avioliitossani menee tulevaisuudessa tämän vaalean miehen kanssa, jonka kasvot välillä jämähtää jotenkin ilmeettömiksi ja sydänkin tuntuu joskus valitettavasti myös olevan kivikuoren alla? Hän sanoo rakastavansa minua ja kärsii jonkinlaisesta itsetunnon kriisistä. Paraneeko tämä tilanne vai näetkö eroa?

Näen teillä paljon ristiriittaisia näkemyksiä velvotteista,, tulette eroamaan sovitusti

voi harmi kun näit tämän, vaikka kyllä se voi näin mennäkin. Mies ei tahdo erota ennemminkin minä hermoilen, että voimmeko me olla näin erilaisia... Ja mietin onko meillä nyt kasvunpaikka ja selvitäänkö tästä. Rakastan häntä vielä paljon vaikka pelkään että hän välittää minusta enemmänkin vaan, kun on tottunut välittämään eikä niinkuin naista rakastetaan. Ajattelin että ainoastaan jos elämääni tulee joku toinen mies joka saisi minun sydämeni liikahtamaan niin sitten voisin vakavasti alkaa harkitsemaan eroa. Olen niin yksinäinen joskus, vaikka hän on lähellä.
kiitos vastauksestasi.

Vielä lisää löylyä: miehesi soittaa sinulle ja ehdottaa eroa. Puhelimessa valittelet, että olet työmatkalla ja sovitte, että puhutte asiasta enemmän kotona

Jaa,,, missä ajassa tämä tapahtuisi? Lapset ovat varmaan jo aikuisia.... Kun työni ei tosiaan ole sellaista että edes matkustelisin. Mutta aion kyllä opiskella, aika paljonkin. Kerrotko vielä missä työssä minut näet? korteistako sinä katsot? Näetkö auroja?

Mä soitin pari vuotta sitten eräälle näkijälle. Mun serkku sitä oikein suositteli, oli kuulemma hyvä.

Se sanoi mulle, että mulla on meneillään miessuhde, joka on koetuksella koska mun isä ei hyväksy sitä. Se suhde tule kestämään koetuksista huolimatta.

Kuinkas olikaan? Äiti ja isä on eronneet 30 v sitten, eli silloin kun olin ihan kakara. Enkä oo koskaan antanu isän vaikuttaa elämääni, eikä se tosin ole koskaan ollut halukaskaan. Ja se suhde ei kestänyt, vaikka ennustaja eukko niin väittikin.

Lisäksi se eukko väitti, että mulla on ruskeat hiukset. Ja olen kyllä niin blondi kuin olla ja voi ilman väripurkkiakin =)

Sinun täytyy uskoa kohtaloosi, tietoisesti menit lopettamaan suhteesi vaikkei se ollut kohtalosi tarkoitus. Et sitten jaksanut ottaa koetuksesi hirveästi vastaan

En muuten lopettanut tietoisesti suhdetta. Mies nimen omaan halusi, että suhde loppuu ja mun yrityksestä huolimatta suhde ei jatkunut. Että pieleen meni...
En nyt ota pyyntöjä vastaan enää mutta sen verran kommentoin vastineesi:
Väsyit taistelemaan vastaan sitä mikä tuli eteesi. Tiedostamatta olit tuhoamassa suhdettanne. Sen verran sain vielä katsottua tulevaisuuttasi elämänkumppaniesi suhteen niin nekin tulevat rikkoontumaan ja olet osasyyllinen siihen. Entinen kumppanisi nyt elää onnellista ja henkisesti rikasta perhe-elämää Espoon vehreässä rivitalossa lähellä merenrantaa

Hyvät ennustajat ei koskaan kerro tuohon sävyyn vaikka näkisivätkin. Vaan tukien ja kannustaen. Taitaa olla julma provoilija kyseessä. Parempaa vointia!

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
hei näkijä vastaas minullekkin!! milloin minä alan seurustelemaan? ole kiltti ja vastaa!

Olet niin ruma ja läski etten usko, että sinulle löytyisi seuralaista..tai hetkinen vaan, kortit yrittävät kertoa jotain... kirjastossa tulet tapaamaan 2metrisen lihavan, ruskea t-paidassa, harmaat collegeshortseissa ja tarjoustalosta ostettu(halvat) juoksulenkkarissa oleva miehen.
Onpa asiallista..

Valitettavasti kerron vain minkä näen. Jos uskallat kysyä niin olet myös valmis ottamaan tietoa vastaan? Samaa pätee ruuan maustamisessa: jos laitat siihen paljon suolaa tietoisesti niin olet myöskin valmis syömään ruoan pois. ;)

tollasta sekoa lehmää uskoo?

En nyt ota pyyntöjä vastaan enää mutta sen verran kommentoin vastineesi:
Väsyit taistelemaan vastaan sitä mikä tuli eteesi. Tiedostamatta olit tuhoamassa suhdettanne. Sen verran sain vielä katsottua tulevaisuuttasi elämänkumppaniesi suhteen niin nekin tulevat rikkoontumaan ja olet osasyyllinen siihen. Entinen kumppanisi nyt elää onnellista ja henkisesti rikasta perhe-elämää Espoon vehreässä rivitalossa lähellä merenrantaa

Tsiisus, anna mun kaikki kestää. Vai että tiedostamatta tuhosin suhteen. Tuskin siinä niin kävi. Muutaman kuukauden deittailu vaan kaatui siihen, ettei miestä kiinnostanut.

Ja tämä herra asuu kyllä nykyään Oulun lähettyvillä, se on satavarma juttu. Ei kuitenkaan lähelläkään merta.

Voi voi, mitä humpuukia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Surullista että jotkut vielä uskoo tähän hömppään

Ei kai kukaan oikeesti uskonut :D

Mä ainakin ymmärsin, että kaikki kyseli vitsillä? Eikö kysellyt?

Ei mun jakeluun ainakaan mene mikään ennustajaeukko, joka tietää että mun exä asuin Espoossa meren rannalla. Yhtä isoa suurta vitsiä taitaa olla koko Marissa, toki ikävä kyllä uskon, että melko moni jaksaaa uskoa näihin ennustuksiin.

Ei mun jakeluun ainakaan mene mikään ennustajaeukko, joka tietää että mun exä asuin Espoossa meren rannalla. Yhtä isoa suurta vitsiä taitaa olla koko Marissa, toki ikävä kyllä uskon, että melko moni jaksaaa uskoa näihin ennustuksiin.

No etkö tajunnut sitä jo ennen kuin kysyit? Etkö osannut päätellä sitä jo ensimmäisistä vastauksista? Tämä "ennustajahan" teki pilkkaa kaikista ennustajista ja joku hölmö sit vielä uskoi :D

kuule kun uskovat

No mut ehkä sit on syytäkin saada vähän nenilleen ;)

tosiaan kannattaa muistaa ettei luota näihin huijareihin, saatikka et joku menis maksamaan jollekki ennustajalle

minä:
hei näkijä vastaas minullekkin!! milloin minä alan seurustelemaan? ole kiltti ja vastaa!

Olet niin ruma ja läski etten usko, että sinulle löytyisi seuralaista..tai hetkinen vaan, kortit yrittävät kertoa jotain... kirjastossa tulet tapaamaan 2metrisen lihavan, ruskea t-paidassa, harmaat collegeshortseissa ja tarjoustalosta ostettu(halvat) juoksulenkkarissa oleva miehen.
------------
hahah, arvasin, et sun jutuis ei oo mitään perää. kysyin vaa huvikseni jotain..(: oikeesti, ei kai täällä joku USKO tota..?? sä väität et mä oon läski!? ok, mä oon melkeen alipainoinen, et siinä sulle!! :(

Yhteistyössä