V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos siel on joku panttivanki tilanne? Kuuluuko teidän parvekkeelle mitään mitä ne siellä ulkona juttelee?
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:miks mun viesti katosNiitä oli kaks ja kävin poistaa toista niin kumpaakaan ei ole enää
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:miks mun viesti katosNiitä oli kaks ja kävin poistaa toista niin kumpaakaan ei ole enää
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:miks mun viesti katosNiitä oli kaks ja kävin poistaa toista niin kumpaakaan ei ole enää
![]()
![]()
Tänään näkyy ensin kaikki viestit kahtena ja kohta toinen katoaa itsekseen. Tänään on kummittelupäivä palstalla.
Alkuperäinen kirjoittaja rao:olisko häätö? silloin ambulanssi"miehien" on oltava paikalla ihan vaan varmistuksena ettei poliisisedät ja tädit käytää liikaa voimaa ja valtaa...
karmeeta että mäkin tällasia tiedän. eli mun asuinpaikka ja -alue on tämmönen, että on tullu tavat tutuksi....
Alkuperäinen kirjoittaja mie:ja tän skitsahtaneen takia mä jäin tänne kyttää enkä lähteny perheen kaa ulos? :O
Alkuperäinen kirjoittaja mie:ja tän skitsahtaneen takia mä jäin tänne kyttää enkä lähteny perheen kaa ulos? :O