näkeekö maksun saaja mun tilinumeroa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

ss

Vieras
kun maksan laskun niin näkeekö se mistä tililtä on maksu tullut?
tai yms muuta tietoja?
Maksaja viite yms nää näkee mut tuleekohan se tosiaan se mun tilinumero näkymään.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Eikös siinä muka näy nimikin?(maksajan siis)
Ja toinen miten voi maksaa jos joku ei anna kuin tilinumeron? Eikös pidä nimikin olla?

Ei kai, kun maksuthan välitetään vain tilinumeron perusteella, nimeä ei tarkista kukaan

Kyllä mulle ainakin näkyy jos esim. kaveri siirtää mun tilille rahaa niin kyllä kyseisen henkilön tilinumero siinä näkyy. Miksei siis laskuja maksaessakin näkyisi maksun saajalle maksajan tilinumero?!?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mulle ainakin näkyy jos esim. kaveri siirtää mun tilille rahaa niin kyllä kyseisen henkilön tilinumero siinä näkyy. Miksei siis laskuja maksaessakin näkyisi maksun saajalle maksajan tilinumero?!?

Tätä meinasin mäkin..ja enhän voi jättää omaa nimeä pois, siis "pyyhkiä" sitä pois...

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tätä meinasin mäkin..ja enhän voi jättää omaa nimeä pois, siis "pyyhkiä" sitä pois...

maksun maksajaksi voi laittaa vaikka pervola erkki kun sen nimen vaihtaa siihen sen tiesin=)

Yhteistyössä