Näkeekö ihmisestä päälle, että on ns. helppo nakki, höynäytettävä tms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vilja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vilja"

Vieras
Mä vedän puoleeni paljon miehiä. Useimmat näistä olettavat kai, että olen pikkuisen yksinkertainen, helposti haarat avaava ja sellainen kilttipiltti, joka tekee mitä käskee.
AINA törmään siihen, että mies ei oikeasti ole kiinnostunut minusta elämänkumppanina, vaan mies on olettanut, että minusta saa hetken hupia ja multa varmasti lohkeaa.
Mulle flirttailee monet miehet (yleesä tosin mua itseäni vanhemmat) ihan kaupan kassajonossa, kaupungilla tms.
Olen tullut siihen tulokseen, että viestitän olemuksellani jotenkin, että olisin helppo ja höynäytettävä.

Todellisuudessa en ole. Olen kyllä todella kiltti ja sellainen, jonka on vaikea sanoa ei. Olen myös sellainen ns. herttainen naapurintyttö. Mulla on aika heikko itseluottamus. Toisaalta olen korkeasti koulutettu ja myös älykäs. Mä pidän itseäni sosiaalisesti älykkäänä. Mä huomaan miehistä loppujen lopuksi melko äkkiä, mitä haluavat. Minut voi saada vielä "höynäytettyä" ehkä illalliselle miehen luo, mutta mä huomaan aina jostakin, millä mielellä mies on. Sänkyyn mua ei sitten saakaan ja en jää yöksi. Mua ei kiinnosta paneskella miehen kanssa, jonka kanssa en välttämättä enää nää tai jos nään, niin vain "hauskanpidon merkeissä".

Toisaalta, mistä helkkarista kukaan voi tietää esim. kaupan kassajanossa sitä, onko mulla hyvä itseluottamus vai ei, olenko kiltti vai en? Vai onko se jotenkin piirteissä?
Miltä näyttää "höynäytettävä" ihminen? Ilmeisesti mua sellaiseksi yleensä luullaan. Sitten petytään raskaamman kautta, kun en sellainen ollutkaan. Mua ei loppupeleissä kuseteta.

Mulla on hyvä ryhti, olen ihan nätti, pitkätukkainen, yleensä laittautunut, pukeudun aika konservatiivisesti ja naisellisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29002768:
no kyllähän sen aika monesta näkee päälle päin. ei toki kaikista. ja meneepä tonne leville tai rukalle, johonkin ravintolaan, niin pystyy sanomaan 90 prosenttisesti mille asialle kukin sinne tulee

Mistä sen näkee? Mistä minusta voi huomata (luulla), jos seison porkkanapussi kädessä S-marketin kassajonossa, että tuolta varmaan lohkeaisi helposti ja tuo on varmaan pikkuisen yksinkertainen?
Oikeasti olen fiksu ja minulta ei lohkea helposti. Mutta olen kiltti ja mulla ei ole mikään hyvä itsetunto, joten joku helposti erehtyy luulemaan minusta sitten muuta.

Mikä ihmisen saa näyttämään siltten ns. helpolta?

Semmoinen nätti ja naivin näkönen. Minusta helpon vaan erottaa. En voi luetella kohtia, mistä, mutta koko olemus vaikuttaa asiaan.

Se on ministi aina hukassa. Sen porkkanapussinki kanssa marketissa. Häslää ja kopsuttelee eteen päin. Koittaa näyttää nätiltä samalla, ku kouhkaa menemään.

liian kauniit naiset saavat miehet yrittää vain sitä...
Koska miehet eivät usko, että he voisivat kiinnostaa kaunista naista muullakin tapaa. Tai sitten kyse on vaan pelimiehistä.
Todellakin luulen, että olet vaan upea ilmestys ja saat miehet haluamaan itseäsi ja siksi kukaan ei tule ajatelleeksi, että etsit kumppania, etkä pelkkää sänkykaveria.
He ajattelevat "noin kaunis nainen saisi kumppanin, jos haluaisi, eli hän haluaa vain kevyttä kivaa"

Henna"
Vierailija
Miksi herätän niin paljon huomiota itseäni vanhemmissa miehissä?

En oikein kehtaa tätä asiaa muuallakaan purkaa, joten anonyymina palstalle siis!

Olen 26 vuotias ja ihan ikäiseni näköinen. Huomaan usein, että itseäni 10-20 vuotta vanhemmat miehet kiinnittävät minuun poikkeuksellisen paljon positiivista huomiota. Mulle saattaa esim. noin nelikymppiset miehet flirttailla ihan kaupan kassajonossakin. Saan kuulla positiivisia kommentteja ihan vaan kaupungilla, kirjastossa tms. Baareissa oman ikäisten miesten kiinnostus on ihan ns. normaalitasolla. Eli aina joku juttelija ja tanssittaja löytyy, mutta en mä varsinaisesti mitään suursuosiota nuorilta miehiltä saa. Vanhemmilta kyllä.

Mä olen pohtinutkin sitä, mikä minussa on sellaista, mikä erityisesti viehättää mua vanhempia miehiä? Aina voi selittää, että ne nyt vaan kattelee nuoria naisia, mutta ei muilla ikäisilläni ns.vastaavia kokemuksia ole?

Olisko mun pukeutumistyylissä tms jotain?

[QUOTE="Vilja";29002789]Mistä sen näkee? Mistä minusta voi huomata (luulla), jos seison porkkanapussi kädessä S-marketin kassajonossa, että tuolta varmaan lohkeaisi helposti ja tuo on varmaan pikkuisen yksinkertainen?
Oikeasti olen fiksu ja minulta ei lohkea helposti. Mutta olen kiltti ja mulla ei ole mikään hyvä itsetunto, joten joku helposti erehtyy luulemaan minusta sitten muuta.

Mikä ihmisen saa näyttämään siltten ns. helpolta?[/QUOTE]nä sanoin että useasta näkee ei kaikista. siihenhän vaikuttaa pukeutuminen, eleet yms.

Mun on vaikea uskoa, että kyse olisi siitä, että olen vain niin kaunis. En omasta mielestäni ole mitenkään erityinen. Olen vähän pullea ja ihan nätti. Pukeudun aika konservatiivisesti (sukkikset, hame, klassinen laukku) enkä esim. mitenkään provosoivasti.

Olen aika rauhallinen luonteeltani ja sellainen, että minusta ei välttämättä kovin paljon saa ekoilla treffeillä irti. Toisaalta ymmärrän kyllä sen, että parin kahvittelun jälkeen ihmisesti voi jotkain jo ns. luulla, mutta en mä nyt ainakaan osaa sanoa mistään R-kioskin jonosta, kuka lottolapun viejä olisi helppo, kuka vaikea, kuka fiksu, kuka yksinkertainen, kuka sitä ja kuka tätä.

Henna"
Vierailija
Miksi herätän niin paljon huomiota itseäni vanhemmissa miehissä?

En oikein kehtaa tätä asiaa muuallakaan purkaa, joten anonyymina palstalle siis!

Olen 26 vuotias ja ihan ikäiseni näköinen. Huomaan usein, että itseäni 10-20 vuotta vanhemmat miehet kiinnittävät minuun poikkeuksellisen paljon positiivista huomiota. Mulle saattaa esim. noin nelikymppiset miehet flirttailla ihan kaupan kassajonossakin. Saan kuulla positiivisia kommentteja ihan vaan kaupungilla, kirjastossa tms. Baareissa oman ikäisten miesten kiinnostus on ihan ns. normaalitasolla. Eli aina joku juttelija ja tanssittaja löytyy, mutta en mä varsinaisesti mitään suursuosiota nuorilta miehiltä saa. Vanhemmilta kyllä.

Mä olen pohtinutkin sitä, mikä minussa on sellaista, mikä erityisesti viehättää mua vanhempia miehiä? Aina voi selittää, että ne nyt vaan kattelee nuoria naisia, mutta ei muilla ikäisilläni ns.vastaavia kokemuksia ole?

Olisko mun pukeutumistyylissä tms jotain?

No mä olen sua pari vuotta vanhempi. Olen tähän samaan ilmiöön tosin kohdannut jo nuorempanakin. Nuoremmat miehet kohtelee mua aikalailla samoin, mutta ehkä nuoremmat ovat jotenkin kohteliaampia. Vanhemmat ehkä suorasukaisempia. En tiedä johtuuko se sitten siitä, että vanhemmat ovat ns. jo niin itsevarmoja, että uskaltavat mennä suoraan asiaan? Mutta mua luulee helposti yhtälailla vanhemmmat, kuin nuoremmatkin miehet.

Kyllä miehetkin laatua haluavat. On ihan turha kuvitella, että kaikinpuolin normaalille, saati normaalia komeammalle, fiksummalle tai menestyvämmälle kelpaisi kuka vaan.
Huoralta näyttävät tai huoralta vaikuttavat naiset eivät oikeasti kelpaa kuin ihan alimman tason miehille. Itserusketus, mustaksi värjätty tukka, tai sitten luonnoton blondi, piikkikorot tai jotakin näitä ylilyhyitä mekkoja saappaiden kanssa yms, niin hyi helvetti.

Sitten taas joku farkkuihin pukeutunut tiina tavallinen ei herätä mitään tunteita. Joissakin naisissa vaan on sitä jotakin. Siihen ei tarvita mitään tiettyä ominaisuutta. Se voi olla vaikkapa pukeutuminen. Tietynlainen businesstyyli esim. iskee minuun.

Joistakuista näkee, joistakuista ei. Ja sitten on minunlaisiani, minua pidetään napakkana, vahvana, jopa tietyllä lailla terävänä (enkä tarkoita terävyydellä nyt älykkyyttä), itse taas koen olevani kaikkea muuta.

No minusta luullaan, että olen helposti höynäytettävä ja vähän vajaa ulkonäöstäni johtuen. En kerro esimerkkejä sen tarkemmin mutta monissa kauppatilanteissa minua on yritetty täysillä kusettaa ja yksi jopa kääntyi sivuittain nauramaan kun luuli tekevänsä minun kanssa elämänsä kaupat huijaamalla. Olen aina mukana näissä ihan vittuillakseni siihen asti kun loppupäätös tulee ja totean tälle henkilölle tosiasiat ja joskus vielä oikein kovaan ääneen niin moni kuulee(kyse ei ole ollut pikkujutuista vaan isoista). Ulkonäöstäni johtuen olen joutunut myös joitakin kertoja kaupassa kaupan työntekijöiden pilkan kohteeksi, joista olen tehnyt sitten ilmoituksen johdolle. Esim. suoraan tultu kaupan työntekijän osalta haukkumaan alkoholisoituneeksi työttömäksi jne.(olen työssäkäyvä äiti ja juon ehkä kerran tai pari vuoteen muutaman lasin viiniä tai siiderin pari).

Aika paljon sekin vaikuttaa, miten suhtaudut miesten aloitteisiin. Jos jo itsekin vilkuiset heitä tarkistaaksesi vilkuilevatko he taaaaaaaaaaas sinua viestität jo silloin, että sulle saa puhua. Jutustasi kun tulee heti ilmi se, että kiinnität itse huomiota siihen katsellaanko sua.

Onko sulla ystävällinen perusilme? Ja miten on naisten laita? Puhuvatko hekin sulle helposti? Kannattaa vertailla, koska jos olet helposti lähestyttävä ihminen ei se mikään ongelma pitäisi olla. Päinvastoin!

Ja vaikka joku flirttailee ei siihen tartte mennä mukaan, jos se ärsyttää tai loukkaa. Voit olla asiallisen ystävällinen ja vastata jotakin muuta kuin oletat miehen sulta odottavan.

Höynäytettäviä on aika vähän olemassa. Moni voi kokeilla, mutta ei kokeile enää kun tajuaa jäävänsä alakynteen. Enemmän mua ärsyttää se, miten moni pelkää tulevansa höynöytetyksi ja sitten siihen varaudutaan ihan joka paikassa uskaltamatta mennä mihinkään hauskaan mukaan. Ettei vaan menettäisi kasvojaan ja muut nauraisi selän takana, huoh.

[QUOTE="vieras";29003241]Aika paljon sekin vaikuttaa, miten suhtaudut miesten aloitteisiin. Jos jo itsekin vilkuiset heitä tarkistaaksesi vilkuilevatko he taaaaaaaaaaas sinua viestität jo silloin, että sulle saa puhua. Jutustasi kun tulee heti ilmi se, että kiinnität itse huomiota siihen katsellaanko sua.

Onko sulla ystävällinen perusilme? Ja miten on naisten laita? Puhuvatko hekin sulle helposti? Kannattaa vertailla, koska jos olet helposti lähestyttävä ihminen ei se mikään ongelma pitäisi olla. Päinvastoin!

Ja vaikka joku flirttailee ei siihen tartte mennä mukaan, jos se ärsyttää tai loukkaa. Voit olla asiallisen ystävällinen ja vastata jotakin muuta kuin oletat miehen sulta odottavan.

Höynäytettäviä on aika vähän olemassa. Moni voi kokeilla, mutta ei kokeile enää kun tajuaa jäävänsä alakynteen. Enemmän mua ärsyttää se, miten moni pelkää tulevansa höynöytetyksi ja sitten siihen varaudutaan ihan joka paikassa uskaltamatta mennä mihinkään hauskaan mukaan. Ettei vaan menettäisi kasvojaan ja muut nauraisi selän takana, huoh.[/QUOTE]

Naiset eivät mua helposti lähesty. Naisten kanssa on vaikea luoda mitään kaverisuhteita ja naisporukassa jään aina ulkopuolella. Joskus tuntuu, että kukaan nainen ei minusta tykkää. Tämä voi taas johtua siitä, että naiset eivät halua toiselta naiselta tietenkään samoja asioita, mitä miehet ja saman sukupuolen edustajiin suhtaudutaan eri tavalla. Koska olen vähän arka, ehkä vetäytyvä ja naisten mielestä kenties "hajuton ja mauton", niin mua voi olla vaikea lähestyä.

[QUOTE="Vilja";29003441]Naiset eivät mua helposti lähesty. Naisten kanssa on vaikea luoda mitään kaverisuhteita ja naisporukassa jään aina ulkopuolella. Joskus tuntuu, että kukaan nainen ei minusta tykkää. Tämä voi taas johtua siitä, että naiset eivät halua toiselta naiselta tietenkään samoja asioita, mitä miehet ja saman sukupuolen edustajiin suhtaudutaan eri tavalla. Koska olen vähän arka, ehkä vetäytyvä ja naisten mielestä kenties "hajuton ja mauton", niin mua voi olla vaikea lähestyä.[/QUOTE]

Olen itse nainen. Naisissa lähestyn helposti sellaisia tosi sosiaalisia, puheliaita "huuliveikkoja". Miehissä moiset eivät kiinnosta yhtään. Viehätyn fiksun oloisista, rauhallisista miehistä, jotka ennemmin kuuntelee, kuin puhuu.
Eli samat asiat eivät vedä saman sukupuolen edustajissa.

Ehkä miehiä voi myös kiihottaa ajatus "kiltistä naapurintytöstä".

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä