Näitä raskaustestialoituksia taas.. uus predictor!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tärppikö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tärppikö?

Vieras
onko kukaan käyttäny tuota uutta predictoria, joka on siis tosi herkkä? Sain sillä sellaisen vaalean viivan aikaiseksi ja pähkäilen täällä, että voiko tuo nyt olla totta?? 2 vuotta tätä on toivottu, niin tuntuu uskomattomalta, että se ois ihan luomusti tärpännyt!:) Se kyllä tuli siihen melkein heti, ja ennen sitä 30min. mitä siinä lukee, että pitää tarkastaa tulos. Ohjeissa lukee, että hyvinkin haalea viiva tarkoittaa raskautta. Valakaa edes vähän uskoa muhun!:D

Alkuperäinen kirjoittaja niina22:
eikös se nyt oo niin että viiva kuin viiva :D
pistä kuvaa

ei mulla oo kameraa nyt tässä..:D Mä oon kääntäny ja vääntäny tuota testiä, vähän väliä käyny katsomassa, että jos se viiva ois hävinny niin ei se häviä! Pitää huomenna tehdä vaikka toinen samanlainen, tietää sitten miten on juhannussidukoitten laita!:) Voi vitsi mä oon onnellinen ainakin nyt tän hetken!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eikös se nyt oo niin että viiva kuin viiva :D
pistä kuvaa

ei mulla oo kameraa nyt tässä..:D Mä oon kääntäny ja vääntäny tuota testiä, vähän väliä käyny katsomassa, että jos se viiva ois hävinny niin ei se häviä! Pitää huomenna tehdä vaikka toinen samanlainen, tietää sitten miten on juhannussidukoitten laita!:) Voi vitsi mä oon onnellinen ainakin nyt tän hetken!

no käyt hakemassa jo tänään uuden :saint: tai mee neuvolaan tekeen raskaustesti tänään?!

no käyt hakemassa jo tänään uuden :saint: tai mee neuvolaan tekeen raskaustesti tänään?!

niin mun pitää varmaan se testi hakee jo tänään, jos huomenna ei oo apteekit auki.. Mä aattelin, et jos huomenna se viiva ois jo huomattavasti tummempi!:) meidän neuvolassa ei mun käsittääkseni tehdä testejä, se on tuo tk ja silloinkin pitäis olla kaks viikkoa menkat myöhässä, kuka hullu jaksaa odottaa niin kauan? :saint:

niin mun pitää varmaan se testi hakee jo tänään, jos huomenna ei oo apteekit auki.. Mä aattelin, et jos huomenna se viiva ois jo huomattavasti tummempi!:) meidän neuvolassa ei mun käsittääkseni tehdä testejä, se on tuo tk ja silloinkin pitäis olla kaks viikkoa menkat myöhässä, kuka hullu jaksaa odottaa niin kauan? :saint:

tarkotin että mä en varmaan jaksais odottaa huomiseen :D että hakisin sen tänään ja tekisin myös!
Meillä tehdään neuvolassa niitä testejä. 2viikkoa odottaa?! :/

no mut eiköhän se kuitenkin ole plussa jos siihen viiva tuli :hug: :flower:

tarkotin että mä en varmaan jaksais odottaa huomiseen :D että hakisin sen tänään ja tekisin myös!

Mä tosiaan toivon, että plussaksi muuttuu! :heart: On kyllä itselläkin aika kärsimätön olo, mutta kuitenkin onnellinen. Saahan sitä ollakin siihen asti, jos vaikka asiat meneekin huonompaan suuntaan..:/ No en ajattele sitä nyt!

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Aina kun mä olen haalean viivan testiin saanut, olen ollut raskaana. Hyvältä tuo kuulostaa, onneksi olkoon. =)

Kiits!:) On kyllä tullu niin paljon tehtyä testejä ja on ne tähän mennessä ollut negatiivia. Tästä testistä kyselin, kun ei oo aikaisempaa kokemusta.. :) Selvästi viiva kuiten näkyy.

Mä tosiaan toivon, että plussaksi muuttuu! :heart: On kyllä itselläkin aika kärsimätön olo, mutta kuitenkin onnellinen. Saahan sitä ollakin siihen asti, jos vaikka asiat meneekin huonompaan suuntaan..:/ No en ajattele sitä nyt!

Se on jo plusssa =) Vahvistua se toki voi muttei ois viivaa negana. Mulla predictorin ohjeessa luki että haaleakin tarkottaa positiivista.