naisystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amanda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amanda

Vieras
Tämä nyt ei varmaankaan kuulu parisuhde palstalle, mutta kun täällä kuitenkin ihan asiallisiakin vastauksia saa, niin laitetaan tänne.

Eli minä, perheellinen naisihminen, haluaisin löytää itselleni naisystävän, jonka kanssa voisi jutella mistä vain..niin ja haluaisinhan minä joskus päästä koskettamaankin toista naista. Olisi ihana naputella sähköpostia, vaihtaa ajatuksia ihan kaikesta mitä mieleen tulee, niin normaalista arjen elämästä kuin seksistäkin. Ja jos kemiat kohtaavat, niin jossain vaiheessa olisi ihana tavatakin ihan livenäkin ja katsoa kahden naisen välillä voi tapahtua.
Nyt mietinkin, että mistä löytäisin samanhenkisen naisihmisen kuin itsekin olen. Kun eipä viitsi alkaa baarissa kyselemään keneltäkään kasvotusten, että kiinnostanko sinua ;)

Joten, kuinka hommassa edetään? Ja onko teistä elleistä yleensäkin loukkaavaa, jos joku nainen osoittaa kiinnostusta sinua kohtaan?

Kai miehesikin saa sitten tasapuolisuuden nimissä kosketella toisia naisia? Vai eikö se pettämisenä olekaan sama asia? Jos ei, niin saisiko miehesi mahdollisesti jäädä katselemaan?

Inhorealisti, eikö tasapuolisuus olisi tässä asiassa sitä, että mies saisi etsiä itselleen miesseuraa ;)
Leikki leikkinä, kysymys ei ole mistään pettämisestä, pettäminenhän tarkoittaa toisen selän takana toimimista ja valehtelua.
Mies tietää minun toiveeni ja haluni ja hyväksyy täysin. Minun puolestani mies saisi mielihyvin katsella ja kosketallakin tätä toista naista, mutta onhan huomioitava myös sen mahdollisen toisenkin naisen toive ja halut. Joka tapauksessa, saisin mieheni puolesta rakastella naisen kanssa ilman hänen läsnäoloaankin.

Minulla on ollut samanlaisia haaveita jo pitkään, mutta näissä ""kuvioissa"" tulee yleensä aina vastaan tilanne, jossa pariskunnat etsivät kolmatta pyörää. Sellaisesta en ole tippaakaan kiinnostunut, mutta jostain syystä varovaisetkin tutustumisyritykset kaatuvat juuri tuohon.

Oletko kokeillut ihan tylsästi deittipalstaa? Esim. www.city.fi/deitti on aika vilkas ja ehkä siten myös toimiva. Tai ainakin minä onnistuin sitä kautta löytämään toisen itseni kaltaisen - perheellisen, myös naisesta pitävän naisen, jonka kanssa olemme ystävystyneet ja toisiimme ihastuneet.

Omasta kokemuksesta sanoisin, että kannattaa jutella tämä asia läpi huolella oman puolison kanssa. Se kun kuitenkin voi aiheuttaa mustasukkaisuutta tai ainakin jonkinmoista epävarmuutta suhteeseen, jos nainen löytää jonkun toisenkin tärkeän ihmisen elämäänsä.

Ja onko sitten kiinnostuksen osoittaminen loukkaavaa - no minusta tietenkään ei. ;) Mutta aika harvoinpa sellaista kohdalle osuu. Itse olen joskus ihastunut naispuoliseen työkaveriin, enkä varmaan osannut ihastumistani aivan peittää. Huomasin jonkun ajan päästä, että tämä leidi koetti kaikin tavoin vältellä minua... Joten joillekuille se tietysti on vaikea pala - tai epämiellyttävää. (Hassua sinänsä, eikö sitä voisi pitää imarteluna?)

Joka tapauksessa, onnea etsintääsi ja kesääsi, Amanda!