Naistyökaverin kortissa miehelleni luki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sgfd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarkoitin, että typerää olla joulukortissa. Yleensä niissä toivotetaan hyvää joulua etc.
En ees tarkoittanu mitään salarakasteoriaa.
Mietelauseena typerä joulukortissa imo

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Voihan tuo kahlittu tarkoittaa työpaikkaakin?

Tämä on minusta hyvä pointti. Ajattelen asiaa työäidin näkökulmasta.

Mutta on tuo silti tosi ajattelemattomasti kirjoitettu. Vai sisäistä vapautta. Tulee mieleen, että onko kateellisen kettuilua. En minä vaan viitsisi mitään tuollaista miespuolisille työkavereille kirjoittaa. On sen verran 2-mielistä jaskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Jos kirjoitan joulukorttia, nii en pistäisi tuollaista lätinää, vaan jotain joulusta, esmes hauskaa joulua ja riemukasta uuttavuotta

Niin, se on vain yleisestä normista poikkeava. Voihan sitä kehittää päässään vaikka mitä draamaa.....

Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:
Osaako miehesi selittää, mitä nainen tällä tarkottais? Aika oudosti kieltämättä sanottu joulukortissa.

Sanottiinko jossain sitten että joulukortista kyse?Mä käsitin että synttäri tai joku muu kun tuossa lukee et ONNITTELUJEN lisäksi.
Jos on joulukortti niin tosi typerää

Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Jos kirjoitan joulukorttia, nii en pistäisi tuollaista lätinää, vaan jotain joulusta, esmes hauskaa joulua ja riemukasta uuttavuotta

Eihän tässä missään joulukortista puhuta? Eli joku muu onnittelukortti? Niihin kai voi kirjoitella vähän "vapaammin" =) En minä kovin kummoisena tuota lausetta pidä, en huolestuisi..

Ihminen joka on ulospäin kahlittu mutta ajattelee sisällä kahletta vapautena on onnellinen. Ihminen joka on ulospäin kahlittu ja myös ajattelee sisäisesti olevansa kahlittu ei koskaan voi sitoutua kokonaan.....

Yhteistyössä