naisten välinen kateus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kateus,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kateus,

Vieras
Oletko kateellinen kenellekään ystävällesi? Sivuttiin miehen kanssa tätä asiaa ja hänen mielestä naiset ovat kateellisia toisille. Minulla on vähän hyviä ystäviä enkä ole erityisen suosittu naisten kesken. "kotiäiti vaan". Joskus asia vaivasi minua, mutta nyt hyväksyn sen, että kaikkien kanssa ei pysty "kohtaamaan" ihmisenä eikä ajatusten tasolla.

Olen kateellinen tottakai, mutta on eri asia olla panettelavasti kateellinen tai siten kuin minä: olen onnellinen heidän puolestaan ja toivoisin, että minullakin olisi niinkuin heillä... Esim jos ystäväni saa uuden työpaikan loistopalkalla niin tottahan toki minä olen kade siitä, mutta "hyvällä tavalla" kuitenkin :)

Ennen olin todella kateellinen mutta pääsin huonosta piirteestä eroon. Nykyään saatan hetkittäin tuntea kirpaisun jos jollain on asiat erityisen hyvin, mutta sitten olen kyllä aidosti iloinen ystävieni puolesta.

Keskityn omaan elämääni ja olen onnellisempi kun olen kiitollinen kaikesta mitä minulla on, ja kaikista tärkein minulle on perhe (ystävät) ja terveys, joten olen todella "rikas".

Naiset ovat kyllä keskimäärin kateellisempia kuin miehet mielestäni.

En ole kateellinen ystävilleni. Itse asiassa en ole tällä hetkellä kateellinen mistään kenellekään, mulla on asiat ihan mallillaan. (Mutta nuorempana olin kovastikin kateellinen erään ystäväni ulkonäöstä. Tällaisena suht. tavallisennäköisenä oli välillä aika ankeaa liikkua superkaunottaren seurassa - söi ihan kivasti itsetuntoa ja silleen.)

Yhteistyössä