Naisten miesmaku on kyllä ihmetyksen aihe...

  • Viestiketjun aloittaja Judge_Dredd
  • Ensimmäinen viesti
Judge_Dredd
Kaksi miestä, kumman ottaisit:

Mies 1) 28v, korkeakoulututkinnon omaava kaveri, joka on oman alansa hommissa (IT) vakituisessa hyväpalkkasessa duunissa. Urheilullinen, mitat 182cm/78kg, huumorintajuinen. Pitää omista asioistaan huolta, mutta osaa vaihtaa viihteellekkin. Etsii naisseuraa vakavissaan ihan paritumistarkoituksessa.

Mies 2) 27v, yliopisto-opinnot keskeyttänyt tyyppi, joka vetää varastopätkäduunia siellä sun täällä. Vapaa-aika menee tietokoneella pelatessa tai sitten baareissa/bileissä surffaten, mitat 190/95, ylimääräistä piisaa, mut ei ny mikään läski kummiskaan. Ei ilmeisesti etsi parisuhdetta, mutta joka viikonlopulla tuntuu olevan kännisäätöä muijien kanssa.

Nii-in. Sitähän luulis, että tää mies 1 olis kovempi sana, mutta paskan marjat. Tää kakkostapaus vie "kaikki" naiset, vaikka kunnioittaa niitä nollan verran. Pelkkinä panopuina pitää, mutta se tuntuu naisiin vetoovan.

Mikä on nykynaisissa vikana?
 
"Vieras"
Parisuhteeseen vaikuttaa niin moni asia, että vaikea sanoa. En tiedä nykynaisista yleisesti, mutta eipä kukaan koulutettu ja urheilullinen ollut minusta ollut kiinnostunut. Nyt olen onnellisesti naimisissa, ja mieheni kaverit kyllä jaksavat ihmetellä, kuinka hän on löytänyt "niin hyvän" vaimon. Harvempaa vain tuntui kiinnostavan tutustua ylipainoiseen naiseen (joka menikin avioliiton jälkeen laihtumaan!), vaikka muuten olisi kaunis, hauska ja ns. vaimomateriaalia.
 
hmph
On niitäkin naisia, joita ei kiinnosta ulkonäkö ja yhden yön suhteet. Tosin, itsekin olen sittemmin pariutunut jo oman ukkoni kanssa, joten minua on turha enää vonkailla tosi tarkoituksella... :D
 
"ap"
[QUOTE="vieras";26305539]Ja kyllä ne naisetkin kattoo ulkonäköä, eli kumpi on paremman näkönen?[/QUOTE]

No kyllä mä sanosin, että ykkönen on paremman näkönen: kroppa kondiksessa, pitää itsestään huolta yms. Toki nää on makuasioita, mutta mitä palautetta kuullut niin ihan semmonen peruspohjaulkonäkö on tasan, mutta ykkönen sitten vaalii sitä mitä on saanut kun kakkonen pikemminkin tuhoo sitä. Ja mitä siihen munan kokoon tulee, niin ykkösellä on selkeesti isompi.
 
"pop"
Olisdko sitten vaan niin, että se no 2 on enempi siellä missä naiset on, tuntee enemmän naisia, tekee enemmän yrityksiä jne. Ja 1 on enempi siellä missä naisia ei ole, ei tee niin paljon asian eteen, lueskelee kotosalla kirjoja tms.

Muutoinhan tuo tilanne ei kuulosta kyllä yhtään todelliselta.
 
"juu"
No kaikki naisetkaan ei välttämättä ole koko ajan haavilla etsimässä kunnon parisuhdetta, vaan kertapanot ja lyhyet suhteet ja kaveriseksi ovat aika muodikasta. Ehkäpä ap löydät sen oikean, kun löydät semmoisen tytön joka haluaa samaa kuin sinäkin?
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26305659:
Katkera ainakin "typerille" naisille, kun ei kelpaa niille, vaikka on omastakin mielestään kutakuinkin täydellinen. :D Katkeruushan oikein huokuu ruudun läpi...
Ja sit tää kakkonen vissiin aika joviaali ja vapautunut naisten kanssa, jolloin ykkönen miettii miksei ite saa naisia samalla lailla. :xmas:
 
TotuusAndNothingBuTtotuus
Kaikki naiset tietenkin sanovat haluvansa ykkösen, mutta todellisuudessa haluavat sen tyhjäntoimittajan joka painaa naikkosen kettiönpöytää vasten ja nai lujasti takaapäin.

Fakta.
 
"ninni"
[QUOTE="Vieras";26305555]Parisuhteeseen vaikuttaa niin moni asia, että vaikea sanoa.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Pelkkä ominaisuuksien luetteleminen ei välttämättä hirveästi kerro mitään "oikeasta elämästä"... Toki korkea koulutus, hyvä työpaikka jne. kuulostaa teoriassa paremmalta, mutta se ei mun mielestä yksinään ratkaise mitään. Itse olen aikanaan seurustellut useammankin akateemisen miehen kanssa (olen itsekin akateeminen), jotka olivat aikamoisia kusipäitä.. Niinpä vain aviomieheni on perusduunari ja mahtava ihminen :) Eli kokonaisuus ratkaisee, ja myös luonne ja se, miten henkilökemiat natsaa ym.
 

Yhteistyössä