Naisten kesken masturbointi

• Viestiketjun aloittaja Milla Makia
  • Ensimmäinen viesti
Milla Makia
Suurin ja pitkäaikaisin fantasiani liittyy naisten kesken masturbointiin. En ole kiinnostunut lesboseksistä, sen sijaan ajatus yhdessä masturboinnista kuumottaa. Onko muilla kokemuksia? Miten päädyitte tilanteeseen? Ehdotitko itse? Tutun vai vieraan kanssa? Fantasioin tästä päivittäin, vaikka elän parisuhteessa miehen kanssa.

Mastru
Aikansa kun masturboitte yhdessä, voi himo ottaa vallan, ja alatte haluta toisianne. Ei se mitään uutta ole, jos niin käy, sitten käy. Voi olla että jopa nautitte siitä.

Makeaa oli
Suurin ja pitkäaikaisin fantasiani liittyy naisten kesken masturbointiin. En ole kiinnostunut lesboseksistä, sen sijaan ajatus yhdessä masturboinnista kuumottaa. Onko muilla kokemuksia? Miten päädyitte tilanteeseen? Ehdotitko itse? Tutun vai vieraan kanssa? Fantasioin tästä päivittäin, vaikka elän parisuhteessa miehen kanssa.

Eräällä työreissulla Hesaan päätimme työkaverini kanssa mennä ostoksille seksikauppaan. Omilla kotikulmilla emme olisi kehdanneet. Illalla ravintolasta tullessamme aloimme tutkia omia ja toisen ostoksia. Pakkohan niitä oli hieman koekäyttääkin... Tuon reissun jälkeen olemme aina ottaneet yhteisen huoneen työmatkoilla ja runkkailleet yhdessä. Mitähän ukkomme mahtaisivat sanoa, jos tietäisivät puuhistamme? Työmatkoilla on nykyisin mukavaa. Joskus niitä odottaa jopa aika kiihtyneenä.

Viimeksi muokattu:
Makeaa oli
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyjä?;10473509:
Ettekö tee muuta, kuten vaikka koskettele toisianne? Tai anna suuseksiä?

Ainakin toistaiseksi puuhamme rajoittuvat
masturbointiin ja toisen katsomiseen. Juuri katsominen on meille se suurin juttu.

ruoerk-6
no moi vaan, iha jännittää kirjusteku sulle outo nainen. kun ei tiedä, tykkäätkö sie seksistä näin vai silleen juu nou. onkohan tää ies totta, et menee jollekin naiselle, vai narrataanko taas mua.ihan tisukku on et ihanata lempeä haen , vaik ei se uuno koskaan mitään saa.

ruoerk-6
sinä päivänä päälleni laitoin monä vaatteet kaikista kauneimmat. sinä iltana luoksesi läksin minä kulkemaan. sinä iltana sydämeni lauloi lauluja rakkauden,kohta luonasi oisin ja kukkaset sulle antaisin, vaan nnnnn ne naiset

ruoerk-6
siin siintävi järve selka ja sua en nää. ihanata nausten tuttavuus, ja kun toisiansa tutkivat sori hermoilen. silmäni lepäisivät jos sinut ja ystävän akasti näkisin

ruoerk-6
kun sie vastasit viestiini ilin yllättynyt, et joku jaksaa ja haluaa vastata minulle, ellei se oo mies. sory miekii oon se ei nainen, ethän loukkaannu. ei koskaan erkki ole saanut sitä mitä olisi halunnut, ei edes naisten kanssa. siksi kyl se uuno parempi pisnismies kuin mie kisu musu onnee toivon kuulevani siust kuitenkin t eki

kokemus
toi on makeeta musta on makeeta ja kiihottavaa masturboida ite.

Viimeksi muokattu:
minä
olen ollut aina kiinnostunut katselemaan ja olenkin niin onnekas että minulla on kaksi hyvää naispuolista ystävää joiden kanssa meillä on äärettömän kivaa,me kaikki masturpoimme yhdessä äärettömän paljon mukavampaa kuin yhdyntä.johon se melko usein johtaa .

Viimeksi muokattu:
nipple
Ihan vahingossa kaverin kanssa kävi yhden illanvieton jälkeen, vähän lähempää tuttavuutta tehtiin hotellihuoneessa.. Lähti ihan vitsistä mutta päätyi.. Hmm vaikea määritellä, sanotaan että tyttöjen väliseen rakkauden osoitukseen :)
Asiasta ei jälkikäteen ole suuremmin keskusteltu, mutta en sano etteikö Se voisi vielä toistua ;)

Yhteistyössä