Naisten karvoista asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aina vaan ihmetyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aina vaan ihmetyttää

Vieras
Mistä johtuu että toisilla naisilla on pillunkarvat jäykemmän tuntoisia kuin toisilla, Toisilla on sileämmän tuntoisia ja toisilla karkeamman tuntoiset karvat, mistähän se johtuu, onko pesuaineen syytä vai voisiko olla että niitä hierotaan enemmän?

No mekin kaverin kanssa aina ihmetellään tätä!!!! Nyppästään oma pillukarva ja sitten niitä verrataan toisiimme ja kyllä!! Mun karva on paljon jäykempi! On se kyllä ihmeellistä!!!

Vähän aikaa sitten trimmailtu karva tuntuu karheammalta kuin normaali karva. Normaalin karvan pää on kulunut ihan luonnollisesti, katkaistu karva ei ole kärjestä vielä kulunut. Tässä ainakin yksi selitys.

mulla ainakin karvan laatu muuttui pitkän ajan posliinikauden päättymisen jälkeen. uusi karva on sileää, suhteellisen suoraa, pehmeämpää kuin aikaisempi, minusta muutos on positiivinen. epäilisin nyppimisellä/sheivaamisella olevan jotain muutosta aiheuttavaa ytyä.

No, en ole muiden karvoituksia silitellyt. Mut omat karvat on jäykät ja suorat. Voisin kuvitella, et ihmiset joiden karvoitus on kihartuvaa sorttia ovat sitten myös pehmeämmät....?

Mikähän siihen sitten loppujen lopuksi vaikuttaakaan, jos ruokavalio voisi olla yksi syy että kasvaa jäykkiä ja vahvempia karvoja tai joku vitamiini mikä vahvistaa niitä.

Alapään karvojen paksuudessa on eroa. Olen mitannut mikrometrillä kaikkien tuntemien naisten karvojen paksuuden ja vaihteluväli on ollut välillä 0,02mm- 0,09mm.

mulla ainakin karvan laatu muuttui pitkän ajan posliinikauden päättymisen jälkeen. uusi karva on sileää, suhteellisen suoraa, pehmeämpää kuin aikaisempi, minusta muutos on positiivinen. epäilisin nyppimisellä/sheivaamisella olevan jotain muutosta aiheuttavaa ytyä.

Olen ja nyppinyt pillunkarvojani pienen ikäni, tai lähs sieltä asti kun alkoivat kasvamaan. Nyt halusin kokeilla vihdoin sitä kuuluisaa "majavaa", mutta eipä kasvua juurikaan ilmene. Tällähetkellä se on miehenikin mielestä hassun harva ja ohuita karvoja siellä sun täällä!
Vaikka 2 kk tulee etten ole tehnyt mitään, niin tänä iltana epilaattori ja pinsetit taas käyttöön!!!

Yhteistyössä