Naisten euro on syystä 79 senttiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on kokemusta aikas paljon.
En ole koskaan havainnut, että sukupuoleni perusteella joku saisi enemmän tai vähemmän kuin minä.
Onko mulla sit vaan käynyt tuuri?
Monet 30-45 vuotiaat miehet sanovat, että eivät ole huomanneet tasa- arvossa ongelmia työpaikalla. Kaveripiirissäni on yksi nainen, joka sanoo samaa. Hän ei tosin tiennyt muiden palkkoja.
Olisi kuitenkin hyvä saada tämä asia läpinäkyväksi, ilman mitään eipäsjuupas keskustelua. Sellainen on ihan turhaa. Lisäksi uskoisin, että myös miehet hyötyisivät naisen kovemmasta palkasta. Ainakin ne lukemattomat vaateyrittäjät, jos nyt aletaan stereotypisoimaan.

Tämä asia on täysin läpinäkyvä. Palkkaero naisten ja miesten välillä selittyy kokonaisuudessaan sillä, että naiset tekevät vähemmän työtunteja. Ja tämä koskee myös lapsettomia sinkkunaisia. Ylityöt eivät yksinkertaisesti maistu ja siitä voi päätellä, että raha ei ole naisille yhtä tärkeä motivaattori kuin miehille. Ja tätä ajatusta tukee myös se, että naiset painottavat kyselyissä jatkuvasti enemmän työilmapiiriä ja hyvää henkeä yms. asioita motivoivina tekijöinä kun taas miehille käytännössä ainut motivaattori töissä on raha.

Naisten palkkoja ei nosteta, koska nainen voi tulla raskaaksi. Se on työnantajalle kallista. Miehet tekevät yhteiskunnassa valtaosan päätöksistä mm. yrityksissä, eduskunnassa jne. Miehet alistavat naisia huonoilla palkoilla, jotta naisen olisi pakko antaa tussua (karvalompsaa), jotta saisi lisätienestiä mieheltään. Jos naisilla olisi hyvät palkat, emme tarvitsisi miehiä mihinkään. Onhan dildot keksitty. :ROFLMAO:
Niin ne dildotkin on miehet keksineet kun naiset opiskelivat pakkoruotsia.