P puutteessa oleva! Vieras 20.10.2006 #54 kyllä nyt kun saisi olla sinun kanssa oikeesti niin aaaahhhh.... mutta sain paineet pois nytkin sinun avustuksella.
kyllä nyt kun saisi olla sinun kanssa oikeesti niin aaaahhhh.... mutta sain paineet pois nytkin sinun avustuksella.
K -k- Vieras 20.10.2006 #55 samoin .. kiitti ja hyvää viikonloppua. jospa saisit viikonlopuna sitä aitoakin!! minä ainakin aijon yrittää!!
samoin .. kiitti ja hyvää viikonloppua. jospa saisit viikonlopuna sitä aitoakin!! minä ainakin aijon yrittää!!
P puutteessa oleva! Vieras 20.10.2006 #56 Suomenlahdelle noin 100km. eihän sun pidä anteeksi ikääsi pyydellä,minä tässä se vanhempi olen. En tiedä miten sitä sinun ikäisen naisen kanssa pärjäisi.....!!
Suomenlahdelle noin 100km. eihän sun pidä anteeksi ikääsi pyydellä,minä tässä se vanhempi olen. En tiedä miten sitä sinun ikäisen naisen kanssa pärjäisi.....!!
P puutteessa oleva! Vieras 20.10.2006 #58 Kiitos ja hyvää viikonloppua sinullekin. toivottavasti saadaan "sitä" viikonloppuna.
S Seksikäs hemäisevä pörröpää Vieras 20.10.2006 #59 Morjens Jesse Kyllä rakastella tahtoisin sinua tahtoisitko sinä minua?