Naista ei voi panettaa jos hän ei ole kostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Felicia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";26062583]Nainen voi olla kostumatta juuri hormonaalisin ehkäisyn takia. Itselle kävi eräiden minipillereiden kanssa näin ja siitä syystä vaihdoin ehkäisyä. Kostuin kyllä vähän, mutta en tarpeeksi.[/QUOTE]

Okei ja höpö höpö, otas nyt pylly pois tyynyltä. Ethän sinä raukka tiedä mistä edes kirjoitat. Kannattaa jättää niiden minipillereiden veto vähän vähemmälle ;)

Se ei itseasiassa ole mikään tavaton vaiva, jos käyttää hormonaalista ehkäisyä. Ongelma häviäisi, jos olisi luomuna. Luomuna oloon taas liittyy muita haittoja, joten nou tänks. Sanotaan nyt vaikka niin, että tuollainen silikonipohjainen liukkari on sellaista jankkia, että nussia voi iloisesti vaikka koko yön. Suosittelen!

Sanotaan vaan, siis perseeseen.

Runkulla ja narttu? Miehet käyttää sanaa runkkaus ja narttu eli et ole edes nainen ja keksit mitä mieleen tulee :) Tässäkin ketjussa huomaa ketkä on naisia ja ketkä oikeesti miehiä jotka kommentoi mukamas naisena :D Jos sulla on ollut nainen joka ei koskaan kostu, kyse on jo ongelmasta ei normaalista tilasta, mutta juttele sen naisesi kanssa asiasta enempi ja ehdota hänelle, että vaihtaa sitten pillereitä jos ei ole itselle tullut mieleen. Ne ei selvästikään ole hälle sopivia :)

Noh, olen perverssi nainen. :D Enkä suutani. :D

Kaikki pillerit on kokeiltu ja minipillerit olen parhaaksi todennut, kun ei tarvitse kärsiä kuukautisista. Kierukkaa en halua ja luomuna olokaan ei oikein innosta. Eikä ongelma ole oikeastaan se, että ei yhtään kostuisi. Limakalvot vaan tulevat jotenkin aroiksi ja tuntuvat tosi kuivilta, jolloin on pakko käyttää liukkaria. Tästä on monet kerrat gynen kanssa keskusteltu, mutta kun muita haittavaikutuksia ei pillereistä ole, niin mieluummin näin kuin ilman.

Okei, muistan joskus nuoruudesta kun olin 15v ja seurustelin, niin nainen kun kävi hakemassa pillerit, että päästään vetämään paljaalla kuinka hormonitasapaino ja mikä nyt olikaan vaikutti hänen mielialaan niinpaljon, että itki ja nauroi samaan aikaan.

Mutta eikös nämä nyt pitäisi olla jo ohi jossain vaiheessa.

Okei, muistan joskus nuoruudesta kun olin 15v ja seurustelin, niin nainen kun kävi hakemassa pillerit, että päästään vetämään paljaalla kuinka hormonitasapaino ja mikä nyt olikaan vaikutti hänen mielialaan niinpaljon, että itki ja nauroi samaan aikaan.

Mutta eikös nämä nyt pitäisi olla jo ohi jossain vaiheessa.

Oletko sä oikeasti noin tyhmä?

Ihan tosissaanko luulet, että pillerit ei aiheuta naiselle ongelmia kostumisen kanssa? Mä olen ehkäisyä vaihtanut monesti koska hormonaalinen ehkäisy joko aiheuttaa migreeniä, kuivattaa limakalvot (eli ei pillu kostu jos et sitä tajua) tai ehkäisy ei sovi yhteen mulle elintärkeän lääkkeen kanssa.

Mä esim. käytin yksiä minipillereitä kaksi kuukautta ja totesin, että ei hyvä koska limakalvot kuivuu.

[QUOTE="a p";26062703]Oletko sä oikeasti noin tyhmä?

Ihan tosissaanko luulet, että pillerit ei aiheuta naiselle ongelmia kostumisen kanssa? Mä olen ehkäisyä vaihtanut monesti koska hormonaalinen ehkäisy joko aiheuttaa migreeniä, kuivattaa limakalvot (eli ei pillu kostu jos et sitä tajua) tai ehkäisy ei sovi yhteen mulle elintärkeän lääkkeen kanssa.

Mä esim. käytin yksiä minipillereitä kaksi kuukautta ja totesin, että ei hyvä koska limakalvot kuivuu.[/QUOTE]

Olet hakemassa oikeaa balanssia, veikkaan että ekat minipillerit on menossa ja ikää korkeintaan 15 ehkä 13, mistä sitä tietää ja ketä vittu ihan oikeasti kiinnostaa, ei ainakaan minua. Mene äitilles höpisemään.

[QUOTE="a p";26062739]:laugh:

Eli sä todellakin olet yksinkertainen ja pillua et ainakaan ole koskaan saanut. Ei voi aikuinen mies olla noin tietämätön. :D[/QUOTE]

Olen neitsyt niinkuin sinäkin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26062752:
Tukka ja järki ei taida viihtyä samassa päässä - ainakaan miehillä. :|

Toisaalta vähätukkaisuuskin on puisevaa.

Lopputulema: miehet ovat joko kaheleita tai puisevia.

Nih, moraalinen pappi ylijumalatar on puhunut, ugh. Nyt voimme kaikki taas nukkua yömme rauhassa.

Tukkajumalla on kyllä todella yksinkertainen tai sitten yrittää provota naurettavalla tavalla.

Jos kyseessä olisi aikuinen mies, niin hän tajuaisi, että mitä ongelmia hormonaalisen ehkäisyn kanssa voi tulla ja että ihan aikuisetkin naiset voivat joutua koittamaan monia ehkäisykeinoja. Voi olla, että teininä on sopineet jotkut e-pillerit, mutta sitten synnyksien, imetyksien jälkeen tilanne voi olla eri. Joillekin ei sovi mitkään hormonaaliset ehkäisykeinot.

Itse olen 30v. nainen, en mikään neitsyt kuten tuo Tukkapelle oletti, yhden lapsen saanut eikä mulle sovi mikä tahansa ehkäisy.

Ja ennenkuin kukaan tuosta kostumisesta alkaa vänkäämään lisää, niin mähän en kirjoittanut että mulla nyt olisi mitään ongelmia kostua. Ongelmia oli vain silloin kun söin lyhyen aikaa minipilleitä jotka kuivattivat limakalvot. Normaalisti kostun helposti, mutta en mä ole täysin valmis pantavaksi vaikka mua panettaisikin. Kyllä mä sitä lämmittelyä yleensä kaipaan.

[QUOTE="a p";26063072]Tukkajumalla on kyllä todella yksinkertainen tai sitten yrittää provota naurettavalla tavalla.

Jos kyseessä olisi aikuinen mies, niin hän tajuaisi, että mitä ongelmia hormonaalisen ehkäisyn kanssa voi tulla ja että ihan aikuisetkin naiset voivat joutua koittamaan monia ehkäisykeinoja. Voi olla, että teininä on sopineet jotkut e-pillerit, mutta sitten synnyksien, imetyksien jälkeen tilanne voi olla eri. Joillekin ei sovi mitkään hormonaaliset ehkäisykeinot.

Itse olen 30v. nainen, en mikään neitsyt kuten tuo Tukkapelle oletti, yhden lapsen saanut eikä mulle sovi mikä tahansa ehkäisy.

Ja ennenkuin kukaan tuosta kostumisesta alkaa vänkäämään lisää, niin mähän en kirjoittanut että mulla nyt olisi mitään ongelmia kostua. Ongelmia oli vain silloin kun söin lyhyen aikaa minipilleitä jotka kuivattivat limakalvot. Normaalisti kostun helposti, mutta en mä ole täysin valmis pantavaksi vaikka mua panettaisikin. Kyllä mä sitä lämmittelyä yleensä kaipaan.[/QUOTE]

Siis kyttäätkö sä läpi yöt sun alotuksia hei haloo. Kävit pikaseen nukkumassa pari tuntia ja hyökkäsit jatkamaan jonnin joutavaa ketjuas. Hanki elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei hyvää päivää;26063081:
Siis kyttäätkö sä läpi yöt sun alotuksia hei haloo. Kävit pikaseen nukkumassa pari tuntia ja hyökkäsit jatkamaan jonnin joutavaa ketjuas. Hanki elämä.

Sä taidat olla samaa kastia Tukkapellen kanssa. Ensinnäkin mä olen nukkunut enemmän kuin pari tuntia. Säkin huomaisit asian jos osaisit yhtään yksinkertaisia yhteenlaskuja. Toisekseen tämä aloitus oli etusivulla kun tulin palstalle eli ei tarvinnut kytätä yhtään mitään.

Kolahtiko suhun joku tässä ketjussa kun tuollaiset herneet vedit?

[QUOTE="vieras";26062084]Asiassa on eroja, itse kun saatan hyvinkin kostua ja kiihottua valmiiksi pelkällä ajatuksen voimalla :)[/QUOTE]

Niin mäkin, ja helposti jos haluan, tehokasta ja luomua! :D

Mulle panetus ja kiihottuminen on ihan eri asioita. Mua panettaa usein, jolloin joko masturboin tai harrastan seksiä. Mutta en juuri koskaan kiihotu, ehkä kerran pari vuodessa. Tämä on vähän ongelma, kun seksi usein sattuu, koska en ole märkä. Pystyn kuitenkin saamaan orgasmin helposti, vaikka en siis olisi kiihottunut. Masturboin aina vaan klittaa pyörittämällä, koska en siis masturboidessa kostu ollenkaan niin en halua työntää sisään mitään. Itseä harmittaa tämä kiihottumattomuus, koska seksi kiihottuneena on jotain aivan käsittämätöntä ja pakosti ajattelen, että tunteeko muut aina niin. Tykkään kyllä seksistä muutenkin eli kyllä se ihan hyvältä tuntuu, mutta ei mitään verrattuna kiihottuneessa tilassa puuhailuun. Kaikkea olen yrittänyt, mutta kai sitten vaan olen tällainen.

Liukuvoide on turha keksintö , estrogeeni pillerit alapäähän pari kertaa viikossa niiin pysyy paikat kunnossa

Itse olen alati kiimainen narttu (runkulla vähintään kerran päivässä jos ei kyytejä saa), mutta tuolla logiikalla en pääsisi nussimaan koskaan, kun en kostu sitten millään. Pillereistä johtuva ongelma. Mistä tollaisia kaikkitietäviä äijiä oikein sikiää? Että muka tietäisivät naista paremmin milloin naista panettaa? Onneksi omani ovat olleet tietoisia sellaisesta asiasta kuin liukuvuode!

Yhteistyössä