Naista ei voi panettaa jos hän ei ole kostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Felicia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

"Felicia"

Vieras
Eräs mies jonka kanssa seurustelin oli sitä mieltä, että jos nainen ei ole jo valmiiksi kostunut niin ei häntä voi panettaa.

Öööh, siis mitä? Eihän se nyt noin mene! Itseä voi panettaa ja todellakin haluan seksiä, mutta en mä nyt täysin valmiiksi kostunut ole siitä huolimatta.

Kyllähän se riippuu naisen hormoneista. Nuoret kostuu helposti ja 40+ tai 50+ ei enää niin helposti saati jos on vaihdevuodet lähellä tai jopa alkaneet tai on raskaana jolloin myöskään hormonit ei ole tavallisella tasolla. Ja kyllä siihen kostumiseen tarvitaan niitä oikeita fiiliksiä vielä enemmän kun vaan se ikä.

[QUOTE="a p";26061986]Siis kyllähän mä kostun helposti, mutta en mä pelkästään ajatuksen voimalla ole siinä kunnossa että voidaan alkaa panemaan.[/QUOTE]

Kyllä jo pelkkä ajatus voi kiihottaa tosi paljon jos on ihan tuore suhde. Vanhemmassa suhteessa ehkä tarvii jo muutakin :)

[QUOTE="a p";26061986]Siis kyllähän mä kostun helposti, mutta en mä pelkästään ajatuksen voimalla ole siinä kunnossa että voidaan alkaa panemaan.[/QUOTE]

Asiassa on eroja, itse kun saatan hyvinkin kostua ja kiihottua valmiiksi pelkällä ajatuksen voimalla :)

Ihanpa on oikeessa ollut. Kyllä paikat kostuu valmiiksi jos fiilarit oikeat - oli suhde tuore tai vanha.Hormonitoiminnassa heittoa (syystä tai toisesta) jos ei kostu vaikka haluttaa.

Ja ikä...mä on 41v ja kosteempi kuin ikunaan. Joskus 20+ ei ollu mitään tähän verrattavissa ja suhdekkin kohta 20v "vanha". Että se siitä iästäkin. Yksilöjuttuja, mutta en mä kostu (siinä määrin) jos ei haluta.

[QUOTE="a p";26062138]Vaikka olisi tuore suhde niin ei tuo mikään automaatio ole. Kyllähän siihen vaikuttaa mielialakin.[/QUOTE]

Eikös siinä suhteen alkumetreillä ole ne himotus hormonit aika pinnassa koko ajan ja ei paljoa tarvii kiihottumiseen :) Jo pelkkä kumppanin ajatteleminen alkaa ns panettaa ;) Kun tuosta vaiheesta päässyt eroon eli suhde on jo hieman arkipäiväistynyt, ei ne himotkaan ole enää kun hiirellä.

Ja ennen kuin tämäKIN ketju menee mun solvaamiseksi niin teen selväksi, että en tarkoittanut joka seksikertaa. Kyse oli siitä, että joka kerralla pitäisi naisen pillun olla TÄYSIN kostunut. Vaikka mulla ei noin olekaan joka kerta niin en ole silti mikään hiljainen hiiri ja todellakin haluan seksiä.

Aika hemmetin tyhmä pitää olla ihmisen joka kuvittelee, että nainen on valmis pantavaksi samantien kun nainen tekee aloitteen seksiin.

[QUOTE="a p";26062263]Ja ennen kuin tämäKIN ketju menee mun solvaamiseksi niin teen selväksi, että en tarkoittanut joka seksikertaa. Kyse oli siitä, että joka kerralla pitäisi naisen pillun olla TÄYSIN kostunut. Vaikka mulla ei noin olekaan joka kerta niin en ole silti mikään hiljainen hiiri ja todellakin haluan seksiä.

Aika hemmetin tyhmä pitää olla ihmisen joka kuvittelee, että nainen on valmis pantavaksi samantien kun nainen tekee aloitteen seksiin.[/QUOTE]

Aloite onkin asia erikseen. Siinähän vasta herätellään niitä himoja ja ei todellakaan tarvii olla jo valmiiksi kostunut hehe. Kysyit ihan eri asiaa alotuksessasi ja nyt lisäät sen heti kun tekee aloitteen ja asia muuttuu täysin toiseksi.

[QUOTE="a p";26062263]Aika hemmetin tyhmä pitää olla ihmisen joka kuvittelee, että nainen on valmis pantavaksi samantien kun nainen tekee aloitteen seksiin.[/QUOTE]

No mä olen kyllä samantien valmis, en kai mä muuten aloitetta tekisikään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Puhut vähän sekavia =);26062354:
Aloite onkin asia erikseen. Siinähän vasta herätellään niitä himoja ja ei todellakaan tarvii olla jo valmiiksi kostunut hehe. Kysyit ihan eri asiaa alotuksessasi ja nyt lisäät sen heti kun tekee aloitteen ja asia muuttuu täysin toiseksi.

Miten niin eri asia? Jos mun tekee mieli seksiä niin teen aloitteen, mutta ei se tarkoita sitä, että mun pillu on valmiina pantavaksi on kostunut tarpeeksi.

[QUOTE="a p";26062459]Miten niin eri asia? Jos mun tekee mieli seksiä niin teen aloitteen, mutta ei se tarkoita sitä, että mun pillu on valmiina pantavaksi on kostunut tarpeeksi.[/QUOTE]

No "sun pillu" ei oo, monen muun on jo tuossa vaiheessa. Siis sä teet aloitteet vaikkei "pillussa" tunnu jomotuksia/kostumista tms. Ei mitään mutta HHHHiRRRRRRveeeeesti panettaa - päässäkö?

[QUOTE="a p";26062459]Miten niin eri asia? Jos mun tekee mieli seksiä niin teen aloitteen, mutta ei se tarkoita sitä, että mun pillu on valmiina pantavaksi on kostunut tarpeeksi.[/QUOTE]

Provo.

Itse olen alati kiimainen narttu (runkulla vähintään kerran päivässä jos ei kyytejä saa), mutta tuolla logiikalla en pääsisi nussimaan koskaan, kun en kostu sitten millään. Pillereistä johtuva ongelma. Mistä tollaisia kaikkitietäviä äijiä oikein sikiää? Että muka tietäisivät naista paremmin milloin naista panettaa? Onneksi omani ovat olleet tietoisia sellaisesta asiasta kuin liukuvuode!

[QUOTE="argh";26062481]No "sun pillu" ei oo, monen muun on jo tuossa vaiheessa. Siis sä teet aloitteet vaikkei "pillussa" tunnu jomotuksia/kostumista tms. Ei mitään mutta HHHHiRRRRRRveeeeesti panettaa - päässäkö?[/QUOTE]

Tuntuu jomotusta ja vähän kostumista, mutta en mä heti valmis ole.

Itse olen alati kiimainen narttu (runkulla vähintään kerran päivässä jos ei kyytejä saa), mutta tuolla logiikalla en pääsisi nussimaan koskaan, kun en kostu sitten millään. Pillereistä johtuva ongelma. Mistä tollaisia kaikkitietäviä äijiä oikein sikiää? Että muka tietäisivät naista paremmin milloin naista panettaa? Onneksi omani ovat olleet tietoisia sellaisesta asiasta kuin liukuvuode!

Kyllä se luonnon oma voide voittaa tämmöiset keinotekoiset höpönhöpöt sata nolla. Kaikenlaisia friikkejä sitä löytyy, no mutta ei kai näistä sen enempää. Täytyy kyllä myöntää, että en ole ikinä törmännyt naiseen joka ei kostu.

Kyllä se luonnon oma voide voittaa tämmöiset keinotekoiset höpönhöpöt sata nolla. Kaikenlaisia friikkejä sitä löytyy, no mutta ei kai näistä sen enempää. Täytyy kyllä myöntää, että en ole ikinä törmännyt naiseen joka ei kostu.

Nainen voi olla kostumatta juuri hormonaalisin ehkäisyn takia. Itselle kävi eräiden minipillereiden kanssa näin ja siitä syystä vaihdoin ehkäisyä. Kostuin kyllä vähän, mutta en tarpeeksi.

Runkulla ja narttu? Miehet käyttää sanaa runkkaus ja narttu eli et ole edes nainen ja keksit mitä mieleen tulee :) Tässäkin ketjussa huomaa ketkä on naisia ja ketkä oikeesti miehiä jotka kommentoi mukamas naisena :D Jos sulla on ollut nainen joka ei koskaan kostu, kyse on jo ongelmasta ei normaalista tilasta, mutta juttele sen naisesi kanssa asiasta enempi ja ehdota hänelle, että vaihtaa sitten pillereitä jos ei ole itselle tullut mieleen. Ne ei selvästikään ole hälle sopivia :)

Tämähän kuulostaa ihan samalta mieheltä, joka väitti että "naista ei voi raiskata, koska miestä sattuu liikaa laittaa kuivana sisään eikä nainen kostu, jos se ei halua".

Se ei itseasiassa ole mikään tavaton vaiva, jos käyttää hormonaalista ehkäisyä. Ongelma häviäisi, jos olisi luomuna. Luomuna oloon taas liittyy muita haittoja, joten nou tänks. Sanotaan nyt vaikka niin, että tuollainen silikonipohjainen liukkari on sellaista jankkia, että nussia voi iloisesti vaikka koko yön. Suosittelen!

Yhteistyössä