Naisille heti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyrpää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole saanut muutamaan päivään ja himottaa kovasti.
Tahtoisin sinun työntyvän rajusti pilluuni ja nussivan kunnolla minua,kunnes saan rajun orgasmin.Teethän sen?

Hyvä on,otan kyrpäsi suuhuni ja imen sitä himokkaasti..nuolet samalla minun pilluani,se kiihottaa minua ja välistä tuntuu niin hyvälle,että melkein rutistan huulillani kalusi..oih..ihana mies..jatkamme imuttelua..

levitän pakaroitasi ja liuutan kieltä pillussasi edestakaisin, painelen kielenkärjellä klitoristasi, pyörittelet hitaasti pyllyäsi, työnnän kielen vakoosi sisälle, mmh maistut niin kiimalle, olen aivan villinä imuttelustasi...

käännyt selällesi, tulen jalkojesi väliin, hieron terskalla märkää pilluasi, nappulaasi, levität jalkasi...painaudun hitaaasti sisällesi, pyydät että tulisin lujemmin, kiusoittelen ja painan kalua hitaasti pohjaan saakka takaisin ulos ja ihan huulilla liikuttelen kalu välillä muutama sentti sisälle..edestakaisin...ah niin kuumassa ja kosteassa pillussasi...en enää kestä kauan, kiihdyttelen tahtia ja painun syvemmälle...välillä kumarrun suutelemaan rintojasi...

Kiusottelusi saa minut mielettömän himokkaaksi,vedän sinua syliini,nostan pilluni tarjolle sinulle..antaudun sinulle täysin..
nostan lanteitani sinua kohden liikutan,keinutan itseäni..rakas nussi minua rajusti..tunnen kyrpäsi sykkivän
sisälläni..

Nostat jalkasi olkapäilleni, pillusi nousee kiihottavasti esille, olen polvillani levitän jalkani levälleen, kyrpä ohjautuu halukkaaseen pilluusi alhaalta päin hieroen pillusi alreunaa, puristelen vahvoilla lihaksillasi kaluani, rytmikkäästi kiihdytän tahtia ja nussin sinua kovaa ja syvälle, peukalolla hieron klitoristasi, olemme lähellä loppua....

Tunnen kullisi sykkivän sisälläni ja reuhdon kiimassani..sykkivä kyrpäsi survoo pilluani rytmikkäästi...kunnes syökset lastisi sisääni,rajusti runnoen kyrvälläsi kaikki syvälle kuumaan onkalooni..aaahh...
raukeina vaivumme sylikkäin..

mahtava tunne valtaa minut, kalu alkaa sykkimään ja nytkähtelemään tiukassa pillussasi, työnnän loppukirin kyrvän syvälle sisääsi, spermat tirskahtelevat, pillusi lypsää viimeisetkin tipat, laskeudun päällesi, kalun jäädessä kuumaan vakoosi....pillusi sykähtelee edelleen orgasmin jälkimainingeissa.