Naisilla ei tee mitään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Etenkään suomalainaisilla ei tee yhtään mitään. Onko mitään kuvottavampaa kun ties kuinka monelle itseään jaellut viinaan menevä siiderivalas jolla lapsia useammallekin miehelle + mielenterveysongelmia?

Olen arvoni tunteva mies ja sen takia minulla onkin itsekunnioitus ja terveys tallella kun en näihin suominaisiin ole sekaantunut.

Vai olisiko se totuus kuitenkin se, ettet ole itse kelvannut kenellekään omanarvonsa tuntevalle suomalaiselle naiselle ja nyt katkerana ja kenties viinaan menevänä ja masentuneen tilität tuntojasi kun et kiukkuviinankaan kanssa saa itsellesi hankittua edes kännipanoa?

Niin tai näin - katkeroitunut ja toisia syyllistävä ihminen ei ole kenenkään silmissä tavoiteltavan haluinen.

Etenkään suomalainaisilla ei tee yhtään mitään. Onko mitään kuvottavampaa kun ties kuinka monelle itseään jaellut viinaan menevä siiderivalas jolla lapsia useammallekin miehelle + mielenterveysongelmia?

Olen arvoni tunteva mies ja sen takia minulla onkin itsekunnioitus ja terveys tallella kun en näihin suominaisiin ole sekaantunut.
Suominaisesta olet kuitenkin syntynyt.

Yhteistyössä