Naisia on taas joukkoraiskattu törkeästi:(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten jotkut viitsivät!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22855959]Siis mitä ihmettä siellä oikein tapahtuu?! Länsimaat katsoo vain sivusta kun lapsia huumataan.. ?[/QUOTE]

miksi se olisi meidän velvollisuus pelastaa heidät? mikseivät he osaa pelastaa itseään?

asiat eivät parannu ikinä Afrikassa, jos afrikkalaiset eivät itse niitä paranna.
 
[QUOTE="trolli";22856024]miksi se olisi meidän velvollisuus pelastaa heidät? mikseivät he osaa pelastaa itseään?

asiat eivät parannu ikinä Afrikassa, jos afrikkalaiset eivät itse niitä paranna.[/QUOTE]

Tota propagandaa on mulle ihan turha suoltaa. Etsi joku päästään pehmeämpi tyyppi.
 
[QUOTE="vieras";22856073]Tota propagandaa on mulle ihan turha suoltaa. Etsi joku päästään pehmeämpi tyyppi.[/QUOTE]

siis mielestäsi on länsimaiden tehtävä pelastaa Afrikka? miten, jos afrikkalaiset eivät halua? jos he haluavat sotia? eikö me olla jo vuosikymmeniä yritetty ilman mitään tulosta?
 
[QUOTE="trolli";22856107]siis mielestäsi on länsimaiden tehtävä pelastaa Afrikka? miten, jos afrikkalaiset eivät halua? jos he haluavat sotia? eikö me olla jo vuosikymmeniä yritetty ilman mitään tulosta?[/QUOTE]

Ketkä Afrikassa ovat vallassa? Länsimaissa koulutetut miehet yleensä. Miksi? Mieti vanhan roomalaisen käytännön mukaan "cui bono?" eli kenen hyväksi, kuka hyötyy? Jos olisi muille maille hyötyä saada köyhät maat rikkaiden kanssa samaan jamaan, näin olisi varmaan jo tehty.

Joku hyötyy toisten alikehittyneisyydestä ja siksi ne pidetään sillä tasolla. Demokraattinen ja luonnonvaroiltaan rikas valtio voisi pyytää niistä varoistaan millaisia summia sattuu. Työvoima olisi kallista ja olisi kaikenlaisia lakeja estämässä riistoa jne. Ei hyvä sellanen. Kiina ostanut paljon esim. maita Afrikasta. Ei hyvää hyvyyttään, vaan bisnekset mielessä.

Jos jotakuta jatkuvasti kampitetaan, on oletettavaa, että hänen halutaan pysyvän maassa.
 
Sodankäynnin tehokas muoto on vastapuolen naisten raiskaaminen, erityisesti etnisissä puhdistuksissa. Sama tapahtui ent. Jugoslavian alueella 90-luvulla.
USAlaiset sotilaat Japanissa ovat olleet useastikin syytettynä paikallisten naisten raiskauksista.
Länsimailla ei ole paljon varaa rehennellä näissä asioissa.
 
Ketkä Afrikassa ovat vallassa? Länsimaissa koulutetut miehet yleensä. Miksi? Mieti vanhan roomalaisen käytännön mukaan "cui bono?" eli kenen hyväksi, kuka hyötyy? Jos olisi muille maille hyötyä saada köyhät maat rikkaiden kanssa samaan jamaan, näin olisi varmaan jo tehty.

Joku hyötyy toisten alikehittyneisyydestä ja siksi ne pidetään sillä tasolla. Demokraattinen ja luonnonvaroiltaan rikas valtio voisi pyytää niistä varoistaan millaisia summia sattuu. Työvoima olisi kallista ja olisi kaikenlaisia lakeja estämässä riistoa jne. Ei hyvä sellanen. Kiina ostanut paljon esim. maita Afrikasta. Ei hyvää hyvyyttään, vaan bisnekset mielessä.

Jos jotakuta jatkuvasti kampitetaan, on oletettavaa, että hänen halutaan pysyvän maassa.

..ja tämä kaikki tapahtuu afrikkalaisten siunauksella. mitäköhän suomessa tapahtuisi, jos joku gambialainen tulisi, perustaisi tehtaan suomeen, ja orjuuttaisi suomalaisia työskentelemään siellä? mitä sanoisi eduskunta, tarja halonen? päästäisivät orjuuttajan tänne vai?

kiina ostaa, koska kiinalle myydään. kuka myy? niin, ketkä ovat presidenttejä, sheikkejä, kansanjohtajia? eurooppalaiset vai?
 
[QUOTE="trolli";22857309]..ja tämä kaikki tapahtuu afrikkalaisten siunauksella. mitäköhän suomessa tapahtuisi, jos joku gambialainen tulisi, perustaisi tehtaan suomeen, ja orjuuttaisi suomalaisia työskentelemään siellä? mitä sanoisi eduskunta, tarja halonen? päästäisivät orjuuttajan tänne vai?

kiina ostaa, koska kiinalle myydään. kuka myy? niin, ketkä ovat presidenttejä, sheikkejä, kansanjohtajia? eurooppalaiset vai?[/QUOTE]

Mites kävi suomalaisille torppareille, jotka penäsivät oikeuksiaan tuossa himppu alle sata vuotta sitten? Elämä korruption vallassa, aikuisväestöstä 20-50% kantaa tappavaa sairautta ilman lääkitystä, aliravitsemus alituista, ei koulutusta... Heidänkö pitäisi nousta barrikadeille? Vaikka oman maan palkkatappajat ovat perässä, jos sellaista yrittää?

Jos Suomea ajatellaan, on tämäkin myyty jo paloittain ulkomaille.
 
sellaiset paskahousut on kyllä aivan sieltä syvältä jotka voi sanoa että raiskaus on jotenkin lievä jossain tapauksessa.

Raiskauksia on niin monenlaisia. Eräässäkin tapauksessa raiskaaja työnsi uhrin sisään lasisen kaljapullon ja hakkasi sen jälkeen pullon paskaksi pampulla. Tai toisessa tapauksessa tekijät panivat saksen terän pilluun ja toisen terän persreikään ja napsnaps...Näihin tapauksiin verrattuna useimmat raiskaukset ovat kovin lieviä.
 
[QUOTE="vieras";22858155]Raiskauksia on niin monenlaisia. Eräässäkin tapauksessa raiskaaja työnsi uhrin sisään lasisen kaljapullon ja hakkasi sen jälkeen pullon paskaksi pampulla. Tai toisessa tapauksessa tekijät panivat saksen terän pilluun ja toisen terän persreikään ja napsnaps...Näihin tapauksiin verrattuna useimmat raiskaukset ovat kovin lieviä.[/QUOTE]

Yäks:$
 
[QUOTE="vieras";22858155]Raiskauksia on niin monenlaisia. Eräässäkin tapauksessa raiskaaja työnsi uhrin sisään lasisen kaljapullon ja hakkasi sen jälkeen pullon paskaksi pampulla. Tai toisessa tapauksessa tekijät panivat saksen terän pilluun ja toisen terän persreikään ja napsnaps...Näihin tapauksiin verrattuna useimmat raiskaukset ovat kovin lieviä.[/QUOTE]

eip tee tuokaan raiskauksesta jotenkin lievää, erillisiä asioita, kun on tarkoitus tappaa niin saadaan kaksi syytettä yhden hinnalla, raiskaus on raiskaus, tappo / murha / tapon yritys ja raiskaus on eri asia kuin raiskaus itsekseen. ei se siltikään ole lievää missään muotoa.
 
Raiskaus on "tehokas" keino näyttää valtansa ja käyttää sitä. Se on pelottavan tehokas ase, joka kohdistuu niihin kaikkien puolustuskyvyttömiin, lapsiin ja naisiin. Samalla heidän kauttaan miehiin, aviomiehiin, iseihin. Pitkäaikaisvaikutukset on moninkertaiset ja se pitää väkivaltaa yllä ja sukupolvinen väkivallan kierre kiertää heissä, jotka todistavat kaikkea tätä ja kasvavat siinä. Raakaa peliä, ketään ei säästetä, ei lapsia, ei aikuisia.

Raiskausta on käytetty aseena varmaan yhtä kauan kuin on käyty sotia, ei se ole vain yhden etnisen ryhmän ajatus, se on ja on ollut "kaikkien" omistuksessa läpi historian. Eikä minusta ole lievää raiskausta. Toisiin yhdistyy fyysinen väkivalta lisäksi. Käsite lievä raiskaus on näin raiskatun näkökulmasta äärimmäisen loukkaava.
 
Toki ymmärrän, että lievä raiskaus on lakitermi törkeän rinnalle, mutta se ei tarkoita, etteikö se olisi loukkaava ja etteikö painetta sen muuttamiselle olisi todellinen.
 

Similar threads

Yhteistyössä