Naisia ja naisia, mutta paljon täällä käy miehiä???

Ihan mielenkiinnosta lähinnä...
Aiheet on kyllä aika "naisellisia", mutta kiva on aina kommentoida miehenkin näkökulmasta =)
Aloitin ensin alapääosastolta, mutta nyt olen uskaltanut tänne normi ihmistenkin sekaan.. Ja kiva meno täälläkin on, vaikkakin hieman vaisumpaa =D
 
Mut ei se oo niin justiinsa, pääasia että on oma itsensä =)
Mutta takaisin aiheeseen, ni tääl on kai joitain miehiäkin liikkeellä, siis ihmeen vähän loppupelissä....Yks on jäänyt mieleen, ei välttämättä hyvässä mut joku tatuoitu mies =D
No joo...E lähde arvostelulinjalle kenenkään suhteen...
Miehet, nyt esille. Hop hop!! :LOL:
Mut saa tietenkin naisetkin kirjoitella, sana on vapaa!!!
 
tapsa
oon mies, enkä oo naisten vihaaja. välillä kyllä helpompi kommentoida ihan anonyyminä ku jotkut tulee heti sanomaan että "sä oot kyllä selvä nainen" ja se käy välillä vähän tökkimään.
 
harmaa mies
Täällä viides. Seuraan tätä palstaa säännöllisesti ja kirjoitankin lähes päivittäin jotain. En siis ole "tatuoitu jätkä" enkä vihaa naisia. Päinvastoin.
 
tapsa
Onhan täällä tosin aika naisvoittoiset jutut enkä oikeen jaksa aina kaikista fanaattisista jutuista innostua mutta mukavaa ajanvietettä ja aina välillä jotain kiinnostavaakin.
 
Jep, mukavaa ajanvietettä työpäivän ohella :hug:
Paljon sanavalmiita naisia, mikäs tääl on ollessa :whistle:

Laskin äsken että meitä miehiä on ainaskin 5 -6 ja paljon on viel "näkymättömissä" jossain taustalla tarkkaillen....
Hauskaa viikonloppua, mä alan valmistautua kotiin lähtöön =)
 
esimerkkejä
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa:
Onhan täällä tosin aika naisvoittoiset jutut enkä oikeen jaksa aina kaikista fanaattisista jutuista innostua mutta mukavaa ajanvietettä ja aina välillä jotain kiinnostavaakin.
Mikä kiinnostaa miehiä täällä? Olis kiinnostavaa tietää.
 
tapsa
no juttuseura ja tietenkin se että täällä on lasten vanhempia kun itsellä ei ole paljoakaan tuttavia joiden kanssa voi puhua lapsiperheiden asioista. ja just tänään sain vinkin millaiset kengät tytöille ostetaan tänään. oon siis yksinhuoltaja. Enkä oo kauan kylläkään ollut täällä palstalla.
 
reino44
Alkuperäinen kirjoittaja esimerkkejä:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa:
Onhan täällä tosin aika naisvoittoiset jutut enkä oikeen jaksa aina kaikista fanaattisista jutuista innostua mutta mukavaa ajanvietettä ja aina välillä jotain kiinnostavaakin.
Mikä kiinnostaa miehiä täällä? Olis kiinnostavaa tietää.
Tissikuvat. Nyt seuraan sitä yhtä ketjua jossa ap lupaa paljastaa tissinsä jos tarpeeksi saa vastauksia.
 
---
En ole pitänyt itseäni kovin suppeakatseisena, mutta mun on vaikea uskoa mieheksi henkilö joka valitsee nimimerkin ''secretive'' ja laittaa halaushymiön tällaiseen viestittelyyn.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
En ole pitänyt itseäni kovin suppeakatseisena, mutta mun on vaikea uskoa mieheksi henkilö joka valitsee nimimerkin ''secretive'' ja laittaa halaushymiön tällaiseen viestittelyyn.
Niin. elämässä on paljon asioita mitä on vaikea uskoa, mut jos paljastan että olen tosiMIES kaatuuko elämäsi :LOL:

Jos täällä miehenä kirjoittaa liian kilttiä tai että jos jättää hymiöt pois, naiset yrittää laittaa ahtaalle, mut mikä parasta, ei nainen saa mua selkä seinää vasten....
Mut joo, hieman asia karkaa joten lopetellan tälläerää...
Ja lopuksi halaushymiä, mitä en muistaakseni ollut käyttänyt, jos en sitten puolivahingossa, mut tietenkin nekin lasketaan!
Mutta tässä se nyt varuilta vielä tulee :hug:


EDIT...
Jep, oli se halaushymiö sinne eksynyt kun tarkistin asian, pahoittelut siitä :D
 

Yhteistyössä