Ö
ööh
Vieras
en ymmärtänyt mitä yritit sanoa ja saada meitä tajuamaan ilmiselvästi jotain? mitä?
Eikai miehetkään noin tyhmiä sentäs ole.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maija:Alkuperäinen kirjoittaja matti:minä käytän aina ehkäisyä, halusin lapsen ja sain sen.
Öh?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maija:Alkuperäinen kirjoittaja matti:minä käytän aina ehkäisyä, halusin lapsen ja sain sen.
Öh?
Ehkä ehkäsy petti?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja matti:aina jos olen jostain sopinut jonkun naisen kanssa niin TE menette ja muutatte mieltänne!!! te aiheutatte siten riitaa ja katastrooffeja.. kun tulette raskaaksi niin moni mies on silloin k*usessa..ne miehet jotka eivät lapsia halua häipyvät maisemista...
Alkuperäinen kirjoittaja matti:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja matti:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:onko matilla huono päivä?
ei ole huono päivä. vaan haluan asiaan jonkun selityksen.
Sun pitäisi ehkä muotoilla sun aloitukset vähän ymmärrettävemmin.
Niin, ja jos et halua lapsia niin käytä kortsua tai hanki sterilisaatio. :attn:
minä käytän aina ehkäisyä, halusin lapsen ja sain sen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja matti:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja matti:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:onko matilla huono päivä?
Sulla on siis kohtu?
Alkuperäinen kirjoittaja matti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maija:Alkuperäinen kirjoittaja matti:minä käytän aina ehkäisyä, halusin lapsen ja sain sen.
Öh?
Ehkä ehkäsy petti?![]()
ei pettänyt, se ei ollut silloin käytössä, kun yhdessä sovimme asiasta jo kuolleen vaimoni kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja matti:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja matti:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja matti:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:onko matilla huono päivä?
Sulla on siis kohtu?
heh! ei ole..
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Siltä vähän vaikuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku taas yrittää esittää miestä![]()
![]()
Pssst, älä narauta mua.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Siltä vähän vaikuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku taas yrittää esittää miestä![]()
![]()
Tekoviikset päässä istuu plussan palstalla![]()
Käytitkö meediota vai miten onnistuit sopimaan asiasta jo kuolleen vaimosi kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja matti:ei pettänyt, se ei ollut silloin käytössä, kun yhdessä sovimme asiasta jo kuolleen vaimoni kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:siis käytän aina, mutta en silloin kun teimme lasta..muuten kyllä ja ehkäisy ei ole huono..entä itselläsi?Alkuperäinen kirjoittaja matti:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja matti:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja matti:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:onko matilla huono päivä?
Sulla on siis kohtu?
heh! ei ole..
Käytät _aina_ ehkäisyä, mutta sait silti lapsen? Aika huono ehkäisy.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Käytitkö meediota vai miten onnistuit sopimaan asiasta jo kuolleen vaimosi kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja matti:ei pettänyt, se ei ollut silloin käytössä, kun yhdessä sovimme asiasta jo kuolleen vaimoni kanssa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja online:Oliko kuollut vaimo kovinkin halukas saamaan lapsen, miksi sitten muutti mieltään vaikka käytti ehkäisyä???
Yhtä selkee vastaus kun kysymys.
Alkuperäinen kirjoittaja matti:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:siis käytän aina, mutta en silloin kun teimme lasta..muuten kyllä ja ehkäisy ei ole huono..entä itselläsi?Alkuperäinen kirjoittaja matti:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja matti:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja matti:Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:onko matilla huono päivä?
Sulla on siis kohtu?
heh! ei ole..
Käytät _aina_ ehkäisyä, mutta sait silti lapsen? Aika huono ehkäisy.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Oikeasti Matti voisi nyt kertoa asian ymmärrettävästi.
Mä en tajua alkuunkaan, mistä on kyse.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pssst, älä narauta mua.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Siltä vähän vaikuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku taas yrittää esittää miestä![]()
![]()
Tekoviikset päässä istuu plussan palstalla![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja matti:Alkuperäinen kirjoittaja online:Oliko kuollut vaimo kovinkin halukas saamaan lapsen, miksi sitten muutti mieltään vaikka käytti ehkäisyä???
Yhtä selkee vastaus kun kysymys.
halusimme molemmat yhtä paljon lasta..kukaan ei muuttanut mieltä..