Naiset vatvotte asioita liikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttävää

Vieras
Laitatte naiset tänne tosi pitkiä jorinoita tyhjänpäiväisistä asioista, jos ette ole varma miehestä niin lopettakaa suhde? Jos pelkäätte että mies vakoilee tietokoneen käyttöä, niin mitä pelkäätte, onko syytä kenties?
Lopettakaa ne pitkät jorinat ja antakaa miehellenne joka toinen päivä, tai mielummin joka päivä [...]. Suhde voi hyvin kun ette pihtaa.
[Ylläpito on muokannut viestiä.]

Oikeassa olet. Kyllä- (enemmistö naisista tämän palstan perusteella) vatvoo kaiken maailman asioita ja tekee niistä niin mahdottoman hankalia. Tässä asiassa osuit mielestäni aivan naulankantaan.

Sen sijaan viestisi tyylin voi jättää aivan omaan arvoonsa!

Ilmeisesti ärsyynnyit mun jorinastani. No vittuakos luet noita tekstejä, jos ei kiinnosta. Ja piti sullakin oikein itse heittää tällainen älykäs aloitus kehiin.

Naiset ja miehet on erilaisia, ja se on rikkaus. Vai haluisitteko miehet olla homoja? Jos nainen ois ku mies.. Jossei toista ymmärrä, pitää silti koittaa hyväksyä. Asioita voi aina hoitaa kahdella tavalla, ihmisyys on jaollinen kahdella.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttävää:
Laitatte naiset tänne tosi pitkiä jorinoita tyhjänpäiväisistä asioista, jos ette ole varma miehestä niin lopettakaa suhde? Jos pelkäätte että mies vakoilee tietokoneen käyttöä, niin mitä pelkäätte, onko syytä kenties?
Lopettakaa ne pitkät jorinat ja antakaa miehellenne joka toinen päivä, tai mielummin joka päivä pillua, imekää ja nielkää. Pyllyäkin voitte antaa jos mies niin tahtoo. Suhde voi hyvin kun ette pihtaa.

ei taida oma vaimo/ nainen sun kanssa jyssää ikinä ja olet jo ihan pillun puutteessa,kun tulet tänne koko päivä sulla on siis aikaa vaahdota ja kirjoittaa että naiset antakaa miehellenne pillua 24/7 niin sitten ne pysyy uskollisena.. ja joopa joo..

[Ylläpito on muokannut viestiä.]

Mitä kuninkaita te miehet oikein kuvittelette olevanne??? Minä en ainakaan ole syntynyt tähän maailmaan miellyttääkseni yhtäkään äijää. Minulle on ihan sama mitä joku mies minusta ajattelee tai ei ajattele.
Ja pillua en anna jos ei huvita. Miehen tehtävä on miellyttää minua ja toimia aina ja kaikessa niin kuin minä haluan. Ja kyllä ne miehet pomppiikin kuin aropuput kun käsken, ei tartte kuin vähän luvata pääsyä haarojen väliin. Niin tyhmiä te miehet olette!

Tää ap. on nainen ja kuvittelee olevansa parempi kuin keskivertonainen omassa parisuhteessaan, mutta ei oikeasti tiedä elämästä ja muiden parisuhteista mitään :)

on tullut vilkaistua yöajan miestenohjelmaa kerran jos toisenkin, jopa oman miehen kanssa. Täytyy sanoa, että pitemmän päälle ihmettelen kovasti, kuka jaksaa sitä lihan heilutusta vahdata. Ou my god! Shown naiset ovat kliimaksin partaalla, jo kun omalla kädellä hipaisevat alushousun kuminauhaa. Hahahahaa. Kohtalaisen yksinkertaiseksi luokittelen miehet, joihin tämän alan viihde puree.