Naiset vaihtelevat kuvia miehistään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuvattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuvattu

Vieras
Onkohan ketään "kohtalotoveria"?

Olen miesosapuoli viisikymppisessä pariskunnassa ja vaimoni on innostunut vaihtamaan / lähettämään (ainakin minun mielestäni) aika rohkeita kuvia minusta parhaalle ystävättärelleen. Heistä tämä tuntuu olevan kovin hauskaa enkä tiedä (=minulle ei kerrota) miten kaksisuuntainen tämä harrastus on.

Olen siis ihan normaali, normaalipainoinen, jonkinverran urheilullinen keski-ikäinen mies enkä mitään valokuvamalli / adonis tyyppiä. Juttu alkoi oikeastaan pikku pilasta, jossa olin mukana, mutta nyt mopo ei ole ainakaan enään minun käsissäni.

Vaimolla tuntuu ns. ruokahalu kasvavan syödessä ja kuvat menevät yhä rohkeampaan suuntaan. Toisaalta tämä on melko kiihottavaa, mutta hieman myös hirvittää mihin tämä johtaa. Itse näen tätä ystävätärtä aika harvoin emmekä ole kasvokkain tavanneet tämän "harrastuksen" alkamisen jälkeen - en oikein tiedä miten puolin ja toisin suhtaudutaan kun seuraavan kerran tavataan?

Onko muita joiden naiset haluavat jakaa tämänlaatuisia digikuvia ystävättärensä kanssa? Mikä juju tässä on?

Sano että lopettaa sen jos häiritsee.

Jos toi että saat ystävättären mukaan seksiin on sulla joku fantasia, niin sano se suoraan.

Jos miehellä ei ole lihaksia, niin ainut asia mikä miehen kuvasta voi tehdä rohkean on oikeastaan se, että vehje näkyy. Ehkä vaimosi pilailee vain kustannuksellasi tai sitten testaa kaveriltaan, mitä mieltä se on sinusta. Jos vaimosi kaipaa huomiota ja hyväksyntää ja hakee sitä tuota kautta, että jos hänen ystävättärensä kehuu sinua, niin se ikään kuin nostaa vaimosi itsetuntoa.

Kannattaa muistaa, ettet voi tietää mihin kuvat loppujen lopuksi päätyvät. Eli jos kuvailette, rajaa ainakin kasvot pois... ettei jonain päivänä yllätyksenä tupsahda netissä vastaan. Sinulla on oikeus itse päättää, mihin sinun kuviasi levitellään, eli jos asia ei tunnu luontevalta tai on karannut käsistä, lopeta leikki.

Alkuperäinen kirjoittaja justiina x:
Kannattaa muistaa, ettet voi tietää mihin kuvat loppujen lopuksi päätyvät. Eli jos kuvailette, rajaa ainakin kasvot pois... ettei jonain päivänä yllätyksenä tupsahda netissä vastaan. Sinulla on oikeus itse päättää, mihin sinun kuviasi levitellään, eli jos asia ei tunnu luontevalta tai on karannut käsistä, lopeta leikki.

Arveluttava asia liittyy tietenkin juuri tähän kuvien "elämään" sen jälkeen kun ne ovat vaimoni sähköpostista lähteneet. Vaimoni ja hänen ystävättärensä ystävyys on perua kansakoulusta, ja heidän kesken luottamus on kova ja vaimo vakuuttaa, että juttu pysyy heidän kahdenkeskisenä "puolin ja toisin", josta päättelin, että kuvia on vaihdettu eikä vain yksipuolisesti lähetetty vaimoltani ystävättärelle.

Minä olen nähnyt (tai niin uskon/luulen) kaikki kuvat, joita vaimollani minusta on ja joita hän on lähetellyt ja vaatimukseni on ollut, että kasvoni eivät ole tunnistettavissa. Eli se että törmään (tunnistettavaan) itseeni jossain netin omakuva tms palstalla ei tule kysymykseen.

Vaikka pahin kauhuskenarion on siis mahdoton, niin on tietenkin mahdollista, että kuviani katselee vaikkapa tämän ystävättären mies (jonka pintapuolisesti tunnen). Jos hänestäkin otettu vastaavanlaisia kuvia, niin ei ole hirveän noloa minulle vaikka kuviani näkisikin.

Kuvat voi (vähintään teoriassa) päätyä myös ystävättären ystävättärelle jne ja henkilöllisyyteni tietona kuvien mukana vaikka en kuvista sinällään olekaan tunnistettavissa ja tämä nyt ehkä olisi ikävin vaihtoehto, koska Suomi on pieni ja vaikka asummekin yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista, niin ei Suomessa niin suurta kaupunkia olekkan etteikö vaimon ystävättären ystävätär voisi tuntea minut jotain muuta kautta.

Mutta sitten on tietenkin se toinen puoli.
Minussa on sen verran ekshibionistin vikaa, että kuvattavana olo ei ole pelkästään kiusallista, vaan myös aika kiihottavaa. Jos kuvani pysyvät vain vaimoni ja hänen ystävättären välisenä hauskanpitona, niin minusta on kutkuttavaa olla siinä mukana ja "objektina". Onhan se imartelevaa suhteellisen tavalliselle keski-ikäiselle miehelle, että joku nainen haluaa minun kuviani katsella.

Pitäisi varmaan puhua säännöt selvemmäksi. Ehkä myös suoraan tämän ystävättären kanssa. Kynnys ottaa yhteyttä häneen on kuitenkin aika korkea.

Alkuperäinen kirjoittaja asr:
Jos toi että saat ystävättären mukaan seksiin on sulla joku fantasia, niin sano se suoraan.

Tähän on aika pitkä matka. Vaikka ystävätär on ikäisekseen ihan hyvännäköinen ja vaikka tunnen hänen miehensä vain pintapuolisesti, niin en harrastaisi seksiä kolmin enkä kaksin tuon ystävättären kanssa, jollei se sovi hänen miehelleen. Mikään parinvaihto tai neljän kimppa taas ei oikein nappaa.

Jos miehellä ei ole lihaksia, niin ainut asia mikä miehen kuvasta voi tehdä rohkean on oikeastaan se, että vehje näkyy.

Olen keskipainoinen (85+), keskipitkä (180+) kaveri. Nosta penkiltä osapuilleen oman painoni, joten en ole ihan kaljamahainen sohvaperuna, mutta en mikään rasvaton adoniskaan.

Kuvanvaihto alkoi pikku pilasta. Asumme keskustassa ja ystävätär kauempana ja kerran kun he olivat menossa ulos syämään ystävätär tuli meidän kautta juomaan "alkudrinksut". Minä kaadoin juomat ja ystävätär sanoi jotain siitä, että vaimollani on hyvä palvelu ja mukava tarjoilija. Siitä puhe kääntyi siihen mikä olisi sopiva asu tarjoilijalle ja lopputulema oli, että paras vaihtoehto olisi pieni valkoinen essu, jonka alla ei sitten tarvitsikaan olla muuta.

Huulenheitto unohtui minulta, mutta seuraavan kerran kun vaimoni tapasi ystävättäreni hän oli antanut vaimolleni pienen valkoisen essun edelleen minulle tuotatavaksi. Vaimo halusi kiittää lahjasta kuvalla, jossa olisin "tarjoilijan asussa" eli pelkässä pienessä esiliinassa. Tämä kuva ei siis vielä ollut erityisen "rohkea" vaan enemmän vähän nolo. Siitä näkyi sen verran paljasta pakaraa, että ei jäänyt epäselväksi että tämä aika tyttömäinen essu oli ainoa vaatekappaleeni. Kasvoja ei näkynyt.

Seuraava kuva liittyi samaan teemaan, mutta oli jo aika paljon rohkeampi. Kerran vähän "leikimme" ja vaimo kuvasi minut taas essu päällä, mutta tällä kertaa seisokkini sai essun kohoamaan "teltaksi" eteeni. Kuvan ottamisen yhteydessä ei puhuttu mitään sen lähettämisestä ystävättärelle, mutta vaimoni oli ilmeisesti kertonut että oli tällaisenkin kuvan ottanut ja kun ystävätär halusi sen nähdä, niin heikkona hetkenäni suostuin sen lähettämiseen.

Sen jälkeen on kuvia minusta alastomana aurinkoa ottamassa mökillä, kun tulen kylpytakki auki suihkusta jne. aika viatonta, mutta sellaista, jossa (suhteellisen lepotilassa oleva) "vehje" näkyy. Tuo teltaksi kohonnut essu oli ehkä "irstain" noista kuvista ja olen ymmärtänyt, että nyt vaimo haluaisi kuvata jotain samanlaista ilman essua.

Mitäpä tähän sanoisi. Varmasti kuvia vaihtelevia naisia on. En itse saa juurikaan nautintoa tällaisesta, mutta jos mies ja naisystävät olisivat mukana hommassa esim. kimppakivan toivossa, kuulostaisi ihan mielenkiintoiselta.

Kuvien levittelyssä on aina riskinsä. Lupa tietenkin pitää olla, muuten seuraus voi olla oikeusjuttu ja paha mieli kaikille. Tähän tarkoitukseenhan on ihan webbisivujakin, joissa tiedän, että ihan pareja on mukana, vaikka vain toinen heistä ylläpitää profiilia (luvalla tai ilman). Itsekin sellaisella olen, tosin ihan vain ekshibitionismia toteuttamassa.

Ehkä vaimosi pilailee vain kustannuksellasi tai sitten testaa kaveriltaan, mitä mieltä se on sinusta. Jos vaimosi kaipaa huomiota ja hyväksyntää ja hakee sitä tuota kautta, että jos hänen ystävättärensä kehuu sinua, niin se ikään kuin nostaa vaimosi itsetuntoa.

Olen samaa mieltä. Negatiivisempi vaihtoehto on, että ap:n vaimo pilailee tyyliin "kato nyt millasiin kuviin se mun tyhmä äijä suostuu - mitä sekin ittestään kuvittelee".

Toinen miehen kannalta positiivisempi vaihtoehto on tuo itsetunnon kohotus. Vaimo haluaa näyttää millaisen miehen hän on onnistunut saamaan. Ylpeilyn aihe voi olla joko ap:n fyysinen olemus, "varustus" tai se että hän on niin "vapaamielinen" tms. että tällaisiin kuviin ja niiden lähettämiseen suostut - tai joku näiden yhdistelmä.

Nuo digikuvien riskit internetaikana tulikin jo käsiteltyä ja niihin ap on aika hyvin varautunut. Syytä ollakin. Tärkeämpää kuin nousukulma on että pärstä pysyy piilossa. Häkkerit ja virukset sun muut voivat aiheuttaa myös tahattomia vuotoja.

Joku tuossa ehdotti että ap juttelisi vaimonsa ystävättären kanssa suoraan pelin säännöistä. Se voisi valaista myös sitä onko tämä enemmän vaimon ylpeilyä miehellään vai karkeaa pilantekoa.

Toivotaan, että kaikki on liikkeellä positiivisin ja rehellisin mielin ja että hauska harrastus pysyy kaikille hauskana.

Alkuperäinen kirjoittaja mimosa_5:
Varmasti kuvia vaihtelevia naisia on. En itse saa juurikaan nautintoa tällaisesta, ...
Tähän tarkoitukseenhan on ihan webbisivujakin, joissa tiedän, että ihan pareja on mukana, vaikka vain toinen heistä ylläpitää profiilia (luvalla tai ilman). Itsekin sellaisella olen, tosin ihan vain ekshibitionismia toteuttamassa.

Sen verran ekshibitionismin suuntaan minunkin mietymykseni ovat, että rehellisesti sanottuna nautin paljon enemmän siitä, että tämä vaimoni ystävätär katselee minun kuviani kuin jos minä saisin tuon ystävättären kuvia tiirailtavakseni.

En tiedä mikä tässä tuota ystävätärtä viehättää. Ulkoisesti hän on mitä poroporvarillisin ja tämä ehkä on jotain "tuhmaa" ja "epänormaalia" ja homman viehätys perustuu osittain siihen. Ehkä hän kuvittelee, että lady-lionsien (tai jossain vastaavassa, missä hän aktiivijäsenenä toimii) muilla jäsenillä ei moisia "paheita ole. Itse luulen että erehtyy, koska ihmisten mieltymykset ovat moninaisia.

Vaikka en itsekään ihan ymmärrä mikä tässä vaimoa ja vaimon ystävätärtä lopulta viehättää, niin itseni osalta se on selvää ja se on tuo ekshibiotimi. Toisten pään sisälle ei lopulta kuitenkaan pääse.

Kuvien levittelyssä on aina riskinsä. Lupa tietenkin pitää olla, muuten seuraus voi olla oikeusjuttu ja paha mieli kaikille.

Riskejä on. Itse en näkisi tässä juridisia riskejä vaan enemmän sosiaalisia. Vaimon ja hänen ystävättärensä kannalta kyseessä on 40 vuotta kestänyt ystävyyssuhde, mikä ei ole ihan vähäinen asia. Oikeusjuttut tuntuvat kaukaisilta riskeiltä, mutta paha mieli tästä voi tulla jos odotukset menevät ristiin ja joku tuntee luottamustaan käytetyn väärin.

Toivotaan kuitenkin että tämä pysyy hauskana kaikkien kannalta. Kerään rohkeutta ottaa yhteyttä vaimoni ystävättäreen selvittääkseni näitä pelisääntöjä henk. koht. Tuli mieleen sellainenkin riski, että entäpä jos vaimoni vedättää minua eikä hän ole (ainakaan kaikkia) noita kuvia lähettänytkään? Silloin voi olla nolompi tilanne alkaa selittämään jostain rohkeista kuvista, joista toinen osapuoli ei ole kuullutkaan? Silloin ainakin saa pervon maineen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuvattu:
En tiedä mikä tässä tuota ystävätärtä viehättää. Ulkoisesti hän on mitä poroporvarillisin ja tämä ehkä on jotain "tuhmaa" ja "epänormaalia" ja homman viehätys perustuu osittain siihen.

Teitähän on tässä pelissä kolme tai neljä:
Sinä, joka haluat esitellä heppiäsi valokuvissa ja ilmeiseti luonnossakin, kun mökilläsi otat alastomana aurinkoa ja suostut tai haluat vaimosi kuvattavaksi.
Vaimosi, joka haluaa esitellä kuvia hepistäsi ystävättärelleen.
Ystävätär, joka pyynnöstä tai pyytämättään saa kuviasi katseltavakseen.
Sitten on vielä vaimosi ystävättären mies, jonka kuvia vaimosi on joko saanut tai ei ja joka joko tietää vaimonsa saamista kuvista tai jolta ne varatavasten salataan.

Ihmiselämässä käy helposti niin, että tällaisessa moninpelissä jokainen pelaa vähän eri peliä ja eri motiivein. Omat ekshibiotinistiset motiivisi sinulla on selvillä, mutta muista et tiedä. Ei ole varmaa että saisit muiden motiiveista parempaa selvyyttä, vaikka puhuisit asiasta vaimosi ja tämän ystävättären kanssa, mutta onko sinulla parempaakaan keinoa tätä selvittää?

Eiköhän tähän päde ihmissuhteiden perussääntö: jos muu ei auta niin keskustele.

Riskejä on. Itse en näkisi tässä juridisia riskejä vaan enemmän sosiaalisia. Vaimon ja hänen ystävättärensä kannalta kyseessä on 40 vuotta kestänyt ystävyyssuhde, mikä ei ole ihan vähäinen asia.

Kun vaimollasi ja hänen ystävättärellään on näin pitkä ystävyys takanaan, niin minun veikkauseni on että jos jotain tässä kuviossa vedätetään, niin se olet sinä eikä tuo ystävätär. Jos vaimosi ei ole ihan sosiopaatti, niin tuskin hän tällaisella pikkutuhmalla kuvienlähettelyllä elinikäistä ystävyyttään vaarantaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Töölöiläisrouva:
Teitähän on tässä pelissä kolme tai neljä:
Sinä, joka haluat esitellä heppiäsi valokuvissa ja ilmeiseti luonnossakin, kun mökilläsi otat alastomana aurinkoa ja suostut tai haluat vaimosi kuvattavaksi.

Tunnustan, että minut on aika helppo "ylipuhua" alastonkuviin ja muuhun paljasteluun. Minä olen tällä tavalla pervo. Mutta jos toinen haluaa esitellä ja toinen katsella ja kuvailla niin eikös se kuulosta aika hyvältä tilanteelta? No nyt tässä on myös se kolmas, jolle kuvia lähetellään...

Näin taitaa olla. Ei auta kuin ottaa asia puheeksi vaimon ystävättären kanssa ja katsoa miten käy.

Kun vaimollasi ja hänen ystävättärellään on näin pitkä ystävyys takanaan, niin minun veikkauseni on että jos jotain tässä kuviossa vedätetään, niin se olet sinä eikä tuo ystävätär.

Ihan perusteltu olettamus. En usko kuitenkaan, että tässä ketään tarkoituksellisesi "vedätetään". Se on hyvinkin mahdollista, että tässä mukana olevilla on vähän eri motiivit ja eri käsitys leikin luonteesta. Pitää varmistaa, että kenellekään ei jää paha mieli.

VEIKKAISIN että "kuvattu mies" tietää mitä tekee? jos ei tiedä niin on parisuhde aika heikolla pohjalla? pappa sano aikanaa että, mitä paskalla ku ei oo peltoakaa:) turha se on aikuista miestä kiusata:) ja tämä kaikki hyvällä:) p.s oli muuten paljon hymiöitä:)

Ilmeisesti herra "kuvatulla" on suhteellisen hyvä varustus kun ei halua pietellä sitä ?

Mun vaimo on ottanut pienestä kalustani kuvan kännykällä ja lähettänyt sen sisarelleen.
Kasvot ei kuvassa näy.

Alkuperäinen kirjoittaja pienikalu:
Ilmeisesti herra "kuvatulla" on suhteellisen hyvä varustus kun ei halua pietellä sitä ?

Mun vaimo on ottanut pienestä kalustani kuvan kännykällä ja lähettänyt sen sisarelleen.
Kasvot ei kuvassa näy.

En minä pidä itseäni mitenkään "hyvinvarustettuna" jos en huonostikkaan. Keskikokoisen miehen keskikokoinen kulli. Ja jokainen pelaa niillä korteilla, mitä on jaettu. Annoithan sinäkin vaimosi kuvata omasi ja lähettää eteenpäin, vaikka pienenä sitä pidätkin?

Kyllä viehätys itsensä "esittelyyn" lähtee muusta kuin kullin koolla ylpeilystä. Siihen täytyy olla (pervo) viehtymys.

Soitin vaimon ystävättärelle.

Ensin hän oli kovin huolissaan siitä, että enkö olekaan antanut vaimolleni lupaa kuvien lähettämiseen. Hän kuvaili minulle (kiusallisenkin yksityiskohtaisesti) kaikki kuvat (7 kpl) jotka oli saanut (hän istui koneella, josta hän näki ne). Sanoin, että kyllä niiden lähettämiseen on ollut minulta lupa, vaikka todellisuudessa yksi kuva oli sellainen, josta vaimo ei mielestäni ollut minulle kertonut. Siinä ei ollut kuitenkaan mitään sen ihmeellisempää. Alastonkuva mikä alastonkuva.

Kun selvisi, että kuvien lähettämiseen oli lupani, niin ystävätär selvästi vapautui ja minusta jopa flirttaili. Omasta miehestään hän ei ollut ottanut vastaavia kuvia, koska "hän on umpisovinnainen ja aika tosikko" eikä siksi suostuisi.

Kuvia hän säilyttää huolellisesti. Vaimoni lähettää ne kuulemma salasanalla suojatussa tiedostossa eikä hän ole "tietenkään" edes vihjaissut niiden olemassaolosta kenellekään.

Ystävätär kiitteli myötämielisyyttä, jolla suhtaudun "vanhojen rouvien harmittomaan hullutteluun" ja toivoi, että minun ja vaimoni kuvausharrastus jatkuu ja että hänkin siitä saa nähtäväkseen taas joitain "pilkahduksia".

Minusta puhelu oli hyvä tehdä, vaikka minulle on edelleen epäselvää mikä tässä kuvien lähettelyssä vaimoani ja hänen ystävätärtään loppuviimeksi viehättää. Joka tapauksessa kaikki näyttää olevan kunnossa ja minua tällainen tirkisteltävänä oleminen viehättää niin paljon, että varmasti suostun jatkossakin vaimon kuvausehdotuksiin.

Soitin vaimon ystävättärelle.
/.../
Minusta puhelu oli hyvä tehdä, vaikka minulle on edelleen epäselvää mikä tässä kuvien lähettelyssä vaimoani ja hänen ystävätärtään loppuviimeksi viehättää. Joka tapauksessa kaikki näyttää olevan kunnossa ja minua tällainen tirkisteltävänä oleminen viehättää niin paljon, että varmasti suostun jatkossakin vaimon kuvausehdotuksiin.

Kas kummaa: kun asiasta puhui suoraan asianosaisen kanssa, niin vaikka ne eivät tulleet selväksi ne kuitenkin selvenivät.

Jos kaikki näyttää olevan kunnossa ja sinä nautit poseeraamisesta ja tuo ystävätär jollain oudolla tavalla valokuviesi tiiraamisesta, niin anna palaa. Jos tuo ystävätär on nähnyt sinusta jo seitsemän melko kilttiä alastonkuvaa, niin eikö olisi aika nostaa masto tanaan ja antaa vähän tuhmempaa katsottavaa? Ei lepotilassa olevasta hepistä niin montaa kiinnostavaa kuvakulmaa löydä.

Oletko varma että ystävätär ei haluaisi nähdä sitä livenä? Kysy vaimolta lupa. Jos vaimosi on valmis esittelmään varustustasi ystävättärelleen valokuvissa, niin miksei hän voisi suostua "koeajoonkin"?

Kyllä minä ainakin olisin jo jalkoväli ihan kosteana, jos tuttavan miehestä saisi kuvia. Jotenkin se tuttuus siinä kiihottaa enemmän. Jos ajattelee, että pervoja on maailma täynnä, johonkin satunnaiseen aisan vatkaajaan ei osaa kiintyä oikein. Mutta tutun kanssa mukana olisi varmasti tunnetta ja tunnelmaa, ehkä kovinkin kiihkeää. Vielä jos miehen heppi olisi tosiaan isommanpuoleinen..

Kyllä minä ainakin olisin jo jalkoväli ihan kosteana, jos tuttavan miehestä saisi kuvia. Jotenkin se tuttuus siinä kiihottaa enemmän. ...

Kiitos kannustuksesta. Jatketaan rohkeammilla kuvilla ja katsotaan mitä siitä seuraa. Niin pitkälle mennään kun vaimo antaa luvan. Kerron miten juttu etenee.

joku laittaa kommettia samalla nimellä, sillä erotuksella että ei osaa kirjoittaa. jos on asiaa niin voi keksiä oman nimimerkin,kiitos vieras mies 17:35 lähetetystä viestistä.

Rohkaistuneena keskustelusta vaimon ystävättären kanssa suostuin vaimon ehdottamiin uusiin kuviin. Sanoin, että eteenpäin kuvia ei edelleenkään saa lähettää ilman minun lupaani, mutta "omaan käyttöön" hän saa ottaa juuri sellaisia kuvia kuin haluaa.

Niinpä viikonlopun aikana minusta otettiin mökillämme kymmeniä ja kymmeniä uusia kuvia. Ilmakin suosi ja syntymäasu oli mitä sopivin asu viikonloppuna niin sisällä kuin ulkonakin. Kuvia otettiin rannalla, vedessä, pihalla, vuoteessa ja missä nyt kuvitella saattaa. Joissakin kuvissa minulla on vain pientä "esiintymisjännitystä", mutta useissa myös täyskova seisokki - ja kaikkea siltä väliltä.

Meillä kuvaaminen toimii myös esileikkinä ja niinpä viikonloppu oli myös muuten hyvin nautittava.

Vaimo on ehtinyt jo lähettää ystävättärelleen kiitosviestin siitä, että "mitä ikinä hän oli minulle puhunutkaan, niin se oli näköjään omiaan innostamaan entistä paljon rohkeampiin kuviin." Eli vaimo usuttaa ystävätärtään pyytämään kuvia nähtäväkseen.

Mielenkiinnolla odotan mihin tämä kehittyy. En oikein usko, että näiden kuvien jälkeen tämä jää pelkästään kuvien lähettelyksi. Minusta tuntuu, että vaimo "myy" minua ystävättärelleen sangen suorasukaisesti.

Mielenkiinnolla odotan mihin tämä kehittyy. En oikein usko, että näiden kuvien jälkeen tämä jää pelkästään kuvien lähettelyksi. Minusta tuntuu, että vaimo "myy" minua ystävättärelleen sangen suorasukaisesti.

On teidän touhu edelleen outoa ja edelleen on mahdoton ymmärtää mikä vaimosi motiivi tässä on. Sinä haluat heppiäsi esitellä ja vaimosi ystävätär ilmeisemmin paitsi katsoa, niin ennenpitkää myös koskea tuohon heppiisi.

Vaikea kuvitella, että ystävättärien ystävyys menisi niin pitkälle, että vaimosi on lainaamassa omaa miestään ystävättärelleen, että tämäkin saisi kunnon kyydit. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Meitä on moneksi.

Mutta mielenkiintoista. Kerro mitä ystävätär piti seisokkikuvistasi?

Mitäs ihmeellistä tuo nyt on? Käsittääkseni miehet on harrastaneet tuota ihan pidemmän aikaa, varsinkin nuoremmat miehet, miksei siis naisetkin. Sanoisin että lähinnä omaa tyhmyyttä antaa ottaa itsestään alaston kuvia näin netti aikaan. Ja todellakin ainakaan kasvojaan ei pidä noissa kuvissa näyttää. Mistäs tiedät miltä nettisaitilta kuvasi jo löytyvät. Joko vaimosi tai ystävättäresi lähettämänä. Itselleni ei ainakaan tulisi mieleenkään näin netin luvattuna aikana antaa kenenkään ottaa itsestäni enää alastonkuvia. Ne kun kerran sinne julkiseen jakeluun päätyvät niin sieltä ne ei enää poistu. Tässä kohtaa tekisi todella mieleni sanoa että turha pyristellä kun kurat on jo housussa. Kaikkihan sen tietävät että naiset kertoilee hyvin intiimejä juttuja omista miehistään muille naisille, miksei siis näytettäisi kuviakin jos sellaisia on.

Kyllä minä ainakin olisin jo jalkoväli ihan kosteana, jos tuttavan miehestä saisi kuvia. Vielä jos miehen heppi olisi tosiaan isommanpuoleinen..

Heh, ja jotkut vielä väittää että koollahan ei ole merkitystä vaan sillä miten sitä käyttää. Totuus taisi kuitenkin olla toinen. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mies täälläkin:
Sanoisin että lähinnä omaa tyhmyyttä antaa ottaa itsestään alaston kuvia näin netti aikaan. Ja todellakin ainakaan kasvojaan ei pidä noissa kuvissa näyttää. Mistäs tiedät miltä nettisaitilta kuvasi jo löytyvät. Joko vaimosi tai ystävättäresi lähettämänä.

Tunnistettavia alastonkuvia ei minustakaan ole lähtenyt "ulos", mutta kotona / kotikoneellamme niitä esimerkiksi viime viikonlopun jäljiltä toki on. Vaimo voisi niitä ties minne teoriassa lähettää, mutta kun on puhe ennemmin vuosikymmeniä kuin vuosia jatkuneesta parisuhteesta, niin ensinnäkin luulee (tunnustan: en tiedä) tuntevansa toisen jo aika hyvin ja toisaalta vaimon mahdollisuudet vahingoittamiseen ja kiusantekoon (ja minunkin) on todella laajat, jos tämä jotenkin rumasti päättyisi.

Eli vaimon suhteen saatan olla hyväuskoinen (monessakin asiassa), mutta vaimon ystävätär on jo ihan eri juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja mies täälläkin:
Kaikkihan sen tietävät että naiset kertoilee hyvin intiimejä juttuja omista miehistään muille naisille, miksei siis näytettäisi kuviakin jos sellaisia on.

Minunkin ymmärtääkseni etenkin "hyvät ystävättäret" kertovat intiimejäkin juttuja, mutta itse en ole kuullut ihan tällaisesta valokuvien esittelyinnosta. Siksi tämän ketjun avasin.

Yhteistyössä