naiset susia

• Viestiketjun aloittaja Kati 69
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2005 klo 18:55 vierailija kirjoitti:
tässä kävi vaan ehkä että asia vähän riistäytyi käsistä ja väärin käsityksiä tuli puolin ja toisin mutta ainahan niitä sattuu. Mielipiteitä saa kyllä mielestäni antaa jos niitä kysytään mutta jos kysytään neuvoa ja apua niin minä ainakin yritän sen mielipiteen jättää antamatta varsinkin jos on eriävä ja tukea apua pyytävää se voisi jotenkin ennestään masentaa tai vaikuttaa haitallisesti tilanteeseen ( siis minun mielestä)
Hmm..netissä sitä on vaikea kirjoittaa niin että sitä ei aina joku käsitä väärin. Mutta jos nyt hiuksia halotaan, niin eikö neuvon ja avun pyytämisessä juuri ole kysymys siitä muiden mielipiteen kysymisestä? Joskus se voi auttaa, jos itsekin katsoo asiaa toisesta näkökulmasta. Jos haluaa pelkästään ymmärtämystä omalle näkökulmalleen asiasta kuin asiasta, ei pidä sisällyttää viestiinsä kysymyksiä.

anne-68
Hienoa että edes "Tantu" on osannut lukea kommenttini oikein,ts ymmärtänyt niiden sisällön.Ihan varmasti osaan myös "aukoa päätäni"mut luuleeko joku että ihan itsekseni alan siihen hommaan?Siis oikeasti?Eli joku kommentoi jotain,mä alan aukomaan päätäni,niin sanotusti..Jos mulla on erinomaisen vahva tarve ihan vaan kiukkuani purkaa,löytyy siihen paljon parempia paikkoja ja keinoja kuin tämä palsta,uskokaa pois.Mä en ota mitenkään itseeni kritiikkiä,etenkään jos se on asiallista(mitä se ei kyl ole ollut tääl),mut ei ikinä ole kivaa et omat mielipiteet väännetään väkisin jotenkin ilkeiksi tms.Ilkeilen tasan kun joku kohdistaa idiotisminsa suoraan muhun,vai eikö sais?On se niiiin kivaa porukalla hyökätä jotakuta vastaan,mut voi mistä ne syyt tulevat..?Senhän kaikki muutkin ovat kuulleet että "kateelliset panettelevat"...
Anyway,oli lämmittävää saada Tantu kirjallinen vahvistus sille että täällä on todellakin muitakin jotka älyävät jotain asioista,eivätkä ole ns kimppaimelää harrastamassa.Kiitäisin jos olisin jotenkin onneton ollut,mutta kun en ole,niin totean vain tyytyväisyyteni.Jospa joku päivä muutkin tajuavat ilkeilyn ja mielipiteenilmaisun eron ;)

Kyllästynyt
Joopa joo....Siis miten nämä nimeltä mainitsemattomat jaksaakin koko ajan väitellä ja vääntää kättä!!??!!
Joka helkutin palstalla aihe unohtuu ja sit vaan katotaan kuka piikittelee paremmin... :LOL:
Todella lapsellista!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2005 klo 20:36 Tantu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2005 klo 18:55 vierailija kirjoitti:
tässä kävi vaan ehkä että asia vähän riistäytyi käsistä ja väärin käsityksiä tuli puolin ja toisin mutta ainahan niitä sattuu. Mielipiteitä saa kyllä mielestäni antaa jos niitä kysytään mutta jos kysytään neuvoa ja apua niin minä ainakin yritän sen mielipiteen jättää antamatta varsinkin jos on eriävä ja tukea apua pyytävää se voisi jotenkin ennestään masentaa tai vaikuttaa haitallisesti tilanteeseen ( siis minun mielestä)
Hmm..netissä sitä on vaikea kirjoittaa niin että sitä ei aina joku käsitä väärin. Mutta jos nyt hiuksia halotaan, niin eikö neuvon ja avun pyytämisessä juuri ole kysymys siitä muiden mielipiteen kysymisestä? Joskus se voi auttaa, jos itsekin katsoo asiaa toisesta näkökulmasta. Jos haluaa pelkästään ymmärtämystä omalle näkökulmalleen asiasta kuin asiasta, ei pidä sisällyttää viestiinsä kysymyksiä.
Asiaa kirjoitit... hyvää kesää myös sinulle :wave: :wave:

Yhteistyössä