Naiset, osaavatko suomalaisnaiset edes vietellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Parisuhdetaito
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Parisuhdetaito

Vieras
Kilpakosija, Rakastajatar, viettelijätär... Ulkomaisissa elokuvissa parisuhde-elämä on selvästi moniulotteisempaa kuin yksinkertaisessa luterilaisessa Suomessa. Tosin täälläkin parisuhdemaailma on muuttumassa kiitos ulkomaisten elokuvien ja tv-sarjojen. Toisen parisuhdetta ei kunnioiteta enää pätkääkään.

Niinpä joku päivä voi paljastua, että miehelläsi on rakastajatar tai kuvioon ilmestyy kiihkeä kilpakosija. Mitä suomalaisnainen tekee tässä tilanteessa; heittää pyyhkeen kehään ja luovuttaa vai ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhtyy kilpailuun.

Lienee selvää, että tuo ensimmäinen vaihtoehto syö naisen itsetuntoa aika tavalla. Toinen vaihtoehto vain vahvistaa, varsinkin jos kilpailu päättyy miehen saamiseen takaisin. Mutta osaako suomalaisnainen vietellä?

Ei ole vaikea arvata kuka on ap:na tässä viestiketjussa.

Minut aikoinaan vietteli ravintolareissulla ukkomies ja elämäni suistui noin vuodeksi raiteiltaan.

Sitten menin avioliittoon ja luulin olevani onnellinen.

Hirveää ajatella, että parisuhteessa pitäisi jatkuvasti kilpavarustella ja olla varuillaan.

Amerikkalaiset 40+ naiset topattuine huulineen ja silikonirintoineen ovat siitä karmea esimerkki.

Suomalaiset naiset ovat yleensä ottaen järkeviä. Jos mies ei pysy tontilla niin so what.
Kyllä yksinkin pärjää.

Suomalaiset miehet menee ihan lukkoon kun nainen on aloitteellinen. Ystävällisyyskin tulkitaan että apua toi yrittää mua. Onneksi on ulkomaat, enkä tarkoita näitä kikkarapäitä, vaan ihan länsimaalaisia eurooppalaisia laatumiehiä.

Suomalaiset miehet menee ihan lukkoon kun nainen on aloitteellinen. Ystävällisyyskin tulkitaan että apua toi yrittää mua. Onneksi on ulkomaat, enkä tarkoita näitä kikkarapäitä, vaan ihan länsimaalaisia eurooppalaisia laatumiehiä.

Jaa että suomalaiset miehet menee lukkoon? Eiköhän se vaan ole niin, että ne "tosimiehet" menee lukkoon, koska tuntevat menettävänsä minäkeskeisyytensä. Ulospäin suuntautuvat ja rehentelevän määräämisvaltansa. Normaalilla psyykkeellä varustettu mies on naisen lähentelystä mielissään.

Viimeksi muokattu:
Kilpakosija, Rakastajatar, viettelijätär... Ulkomaisissa elokuvissa parisuhde-elämä on selvästi moniulotteisempaa kuin yksinkertaisessa luterilaisessa Suomessa. Tosin täälläkin parisuhdemaailma on muuttumassa kiitos ulkomaisten elokuvien ja tv-sarjojen. Toisen parisuhdetta ei kunnioiteta enää pätkääkään.

Niinpä joku päivä voi paljastua, että miehelläsi on rakastajatar tai kuvioon ilmestyy kiihkeä kilpakosija. Mitä suomalaisnainen tekee tässä tilanteessa; heittää pyyhkeen kehään ja luovuttaa vai ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhtyy kilpailuun.

Lienee selvää, että tuo ensimmäinen vaihtoehto syö naisen itsetuntoa aika tavalla. Toinen vaihtoehto vain vahvistaa, varsinkin jos kilpailu päättyy miehen saamiseen takaisin. Mutta osaako suomalaisnainen vietellä?

Mitäpä jos lopettaisit niiden roskaelokuvien ja saippuasarjojen tuijottelun kokonaan ja astuisit kotoasi ulos oikeaan maailmaan, elävien ihmisten sekaan? Voit yllättyä miten moninaisia ja jännittäviä juonenkäänteitä löydät...

Viimeksi muokattu:
Ettäkö toisen parisuhdetta ei enää kunnioiteta ja yritetään vietellä toiselta mies/vaimo jne. Mitäs uutta siinä oikeastaan on ? Niinhän on ollut aina että jotkut yrittää vierasta saada ja jotkut pysyvät omansa luona.
Kukaan ei vie ketään ellei ole se vieteltävä jo valmiiksi turhautunut liitossaan tai seikkailijaluonteinen.
Jos rakastaa omaansa, ei ole altis viettelyille.

"Ulkomaisissa elokuvissa"? Eivätkö vanhempasi ole kertoneet sinulle, että elokuvat eivät ole totta?

Eiköhän se ole miesten haaveilua, että vaimo alkaisi kilpailla rakastajattaren kanssa. Sellaiset miehet saavat lähteä sen toisen naisen huollettaviksi. Minä en epäluotettavasta miehestä ala kilpailemaan.

Viimeksi muokattu:
miksi naisen pitäisi vietellä aviomiestään tuon tuosta?
Minun mielestäni suomalainen nainen tyytyy hyvin usein liian vähään ja antaa miehen päästä liian helpolla, etenkin seksiasioissa.

Monet miehet eivät koskaan opi olemaan hyviä rakastajia.

Voisiko tämä johtua siitä että suomalaisen naisen lähestyminen on hyvin harvinaista, ja kun lähestytään ollaan yleensä kännissä.

Viimeksi muokattu:
Jos joku suomalainen nainen osaakin vietellä, niin on onneksi noita keskieurooppalaisia laatumiehiä, jotka osaa suhtautua siihen oikealla tavalla. Suomalinen mies kun voi jopa luulla naisen olevan oikeasti kiinnostunut, taikka kyseessä on oltava huono nainen, ellei sitten pila.

Onneksi on noita aasialaisia naisia, joihin suomalainenkin mies osaa suhtautua oikealla tavalla.

Hassua, mutta mä en ole koskaan tullut ajatelleeksi, että mies pitäisi vietellä. Miksi?
Jos mies ei tunne vetoa minuun, miksi ihmeessä yrittäisin vietellä hänet? Riittää ihan varmasti niitäkin, joille kelpaan viettelemättäkin.

Tarkennuksena vielä edelliseen, että en siis kuvittee olevani yhtään mitään, mutta mua ihmetyttää ylipäänsä, miksi minun pitäisi alkaa viettelemään ketään, joka ei selvästikään edes ole kiinnostunut.

Eli jos itse joutuisin ap:n kuvaamaan tilanteeseen, nostaisin vain tyynesti kytkintä. En usko, että miehen petollisuus millään viettelemisillä paranee.

Jos mies on kiinnostunut, ei siihen mitään viettelyitä tarvita.

Yhteistyössä