Oma kiva mies
Mikä saa sinut kostumaan ja/tai kiihottumaan niin, että masturboit? Tuolla jossakin ketjussa kystytään miehiltä vastaavaa, mitä tulis vastauksiks naisilta? Täällähän saa olla ihan rehellinen.. ; )
noh..minä kostun/kiihotun/villiinnyn kun katselen omia kiveksiäni. äitini aina minulle pienempänä sanoi että äläpäs sinä kille (nimeni) kasvata noin hirveän kokoisia kiveksiä. ne ovat kohta kuin mummin. joten..............jos olet nainen, kasvata kivekset. niistä kiihottuu 5/5 aina jokavälipäivä.Mikä saa sinut kostumaan ja/tai kiihottumaan niin, että masturboit? Tuolla jossakin ketjussa kystytään miehiltä vastaavaa, mitä tulis vastauksiks naisilta? Täällähän saa olla ihan rehellinen.. ; )
Mikä saa sinut kostumaan ja/tai kiihottumaan niin, että masturboit? Tuolla jossakin ketjussa kystytään miehiltä vastaavaa, mitä tulis vastauksiks naisilta? Täällähän saa olla ihan rehellinen.. ; )
noh..minä kostun/kiihotun/villiinnyn kun katselen omia kiveksiäni. äitini aina minulle pienempänä sanoi että äläpäs sinä kille (nimeni) kasvata noin hirveän kokoisia kiveksiä. ne ovat kohta kuin mummin. joten..............jos olet nainen, kasvata kivekset. niistä kiihottuu 5/5 aina jokavälipäivä.