Naiset: Mille masturboitte?

• Viestiketjun aloittaja Oma kiva mies
  • Ensimmäinen viesti
Oma kiva mies
Mikä saa sinut kostumaan ja/tai kiihottumaan niin, että masturboit? Tuolla jossakin ketjussa kystytään miehiltä vastaavaa, mitä tulis vastauksiks naisilta? Täällähän saa olla ihan rehellinen.. ; )

olenlegitnainen
Mikä saa sinut kostumaan ja/tai kiihottumaan niin, että masturboit? Tuolla jossakin ketjussa kystytään miehiltä vastaavaa, mitä tulis vastauksiks naisilta? Täällähän saa olla ihan rehellinen.. ; )
noh..minä kostun/kiihotun/villiinnyn kun katselen omia kiveksiäni. äitini aina minulle pienempänä sanoi että äläpäs sinä kille (nimeni) kasvata noin hirveän kokoisia kiveksiä. ne ovat kohta kuin mummin. joten..............jos olet nainen, kasvata kivekset. niistä kiihottuu 5/5 aina jokavälipäivä.

Viimeksi muokattu:
Sarianne90

Toi on hei kesäkysymys..!!!! Tähän aikaan vuodesta vaikee vastata, mut sellanen litteävatsainen paidaton rock-tyyppi pistää meikäläisen märäks pelkällä näkemisellä ; ) En vältsiin suostuis mihkään noin vaan siveä kun olen ; ) mutta joskus oon menny lähimpään veskiin ja.. : )

Viimeksi muokattu:
Ihanaa se on!

Kun hyväkroppanen Nainen kulkee kadulla tai kaupoissa niin mieleeni jää hänen muotonsa. Illalla suihkussa tai vaikkapa sängyssä muistelen hänen ihanaa muotoaan ja silloin kyllä kiihotun ja hyväilen ja kyllä huipulle usein pääsen!!! Nykyisin talvellakin Naiset, ja varsinkin nuoret Naiset pukeutuvat seksikkään tyylikkäästi! Sekiihottaa! Hyvä niin!

Viimeksi muokattu:
Munmummuni
noh..minä kostun/kiihotun/villiinnyn kun katselen omia kiveksiäni. äitini aina minulle pienempänä sanoi että äläpäs sinä kille (nimeni) kasvata noin hirveän kokoisia kiveksiä. ne ovat kohta kuin mummin. joten..............jos olet nainen, kasvata kivekset. niistä kiihottuu 5/5 aina jokavälipäivä.

Mmmmm. sun mummikinkiihottuutostaviestistä :) nm/

-mäenkiihotaketääneikäkukaanmua-

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä