Naiset/Miehet kertokaa jotain kivoja alotus tapoja....

Meillä on miehen kanssa ollut seksin saralla hiljais eloa... :/
Ajattelin josko nyt yllättäis miehen illalla kun on saanut lapset nukkumaan..
Ongelmani on kuitenkin se että olen todella huono tekemään aloitetta :/
En tiedä mikä hemmetti siinä välillä on niin vaikeeta...
Nyt haluisin tehdä erilaisen aloitteen,muuta kuin tyyliin "miten ois pienet panot" tms. ...

Dildon hommasimme miehen kanssa,mutta vielä ei olla sitä kokeiltu,josko sen ottais mukaan tänään...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 13:36 ragdoll kirjoitti:
Laita lyhyt yökkäri tai vastaava ja jätä pikkarit pois. Vaivihkaa voisit pyllistää tai pyytää vähän kokeilee..
Juu,kiitos tää oli aika hyvä...

Löytyiskö lisää kivoja vinkkejä keltään..miehet/naiset..? :p :wave:

Jotain erilaista,repäsevää.. :whistle:

hmmm
Miten olis, kun olette hankkineet sen dildon, niin jos rohkeus riittää, niin voisit laittaa jotain seksyä päälle ilman pikkareita ja ottaa sen dildon esiin...jos mies vaikka katsoo telkkaa ja mennä sen viereen ja sanaakaan sanomatta alat leikkimään miehesi vieressä sillä dildolla....ja katselet häntä samalla sexysti....luulen, että mies pian tulee mukaanl eikkiin.....

Meillä toimii takuuvarmasti se kun laitan päälle tavis-pikkuhousut ja teepaidan. Sitten vedän housun silleen string-tyylillä pakaroiden väliin, siis tarkoituksella esittelen pakaroitani (paitahan on niin lyhyt, että kaikki näkyy) ja kävelen näin muina miehinä miehen ohi. Sitten kävelen selän taakse ja puraisen niskaa tai korvanlehteä. Jos tuo tämän jälkeen ei osoita mitään merkkiä halukkuudesta, niin painun runkulle...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 12:05 hmmm kirjoitti:
Miten olis, kun olette hankkineet sen dildon, niin jos rohkeus riittää, niin voisit laittaa jotain seksyä päälle ilman pikkareita ja ottaa sen dildon esiin...jos mies vaikka katsoo telkkaa ja mennä sen viereen ja sanaakaan sanomatta alat leikkimään miehesi vieressä sillä dildolla....ja katselet häntä samalla sexysti....luulen, että mies pian tulee mukaanl eikkiin.....
hhmmm...tää kuulostaa aika herkulliselta... :p
Kokeilemisen arvoinen vinkki! Pitäisköhän testata tätä jo tänä iltana...

Yhteistyössä