Naiset, kysymys Teille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ArVal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todella hyvä huomio. Onneksi olen sen verran sosiaalinen luonne että yleensä ystävystyn ja tulen toimeen ihmisen kuin ihmisen kanssa. Jos tuolta rupeaa näyttämään niin annan asian mennä omalla tahdillaan, annan vain pienenpienet alkuvauhdit jotta asiat lähtee rullaamaan edes johonkin suuntaan.

Kyllä, ja jos ei tärppää, niin netistä niitä tuttavuuksia löytyy. Live-tapaamisiinkin, mutta chatistakin saa tarvittaessa paljon iloa, paitsi jos on paska mielikuvitus :)

Kyllä, ja jos ei tärppää, niin netistä niitä tuttavuuksia löytyy. Live-tapaamisiinkin, mutta chatistakin saa tarvittaessa paljon iloa, paitsi jos on paska mielikuvitus :)
Missä on sellainen chat tänä päivänä jossa oikeasti ON ihmisiä joita voi potentiaalisesti myös tavata? En puhu nyt mistään facebook-chatista tai messengeristä tai vastaavista vaan julkisista chattihuoneista joita ennen oli pilvin pimein.

Käsittääkseni sellaiset kaikki kuolivat pois jo viime vuosikymmenellä ja ne mitä on ovat ihan autioita.

Missä on sellainen chat tänä päivänä jossa oikeasti ON ihmisiä joita voi potentiaalisesti myös tavata? En puhu nyt mistään facebook-chatista tai messengeristä tai vastaavista vaan julkisista chattihuoneista joita ennen oli pilvin pimein.

Käsittääkseni sellaiset kaikki kuolivat pois jo viime vuosikymmenellä ja ne mitä on ovat ihan autioita.

Deitti-palstojen kautta lähinnä voi hakea live-seuraa, ja niissä on usein myös chatit joissa voi aluksi tutustua virtuaalitasolla. Ihan s24:llä deittiprofiililla olen itse ollut, siellä aluksi chattaillut ja sitä kautta tavannut pari mukavaa tyyppiä. Vuoteen en ole kyllä siellä käynyt, en tiedä millaista se on nykyään. Cityssäkin oli elämää muutamissa huoneissa mutta aika paljo rasittavampaa porukkaa.

Joo, tää on ihan tosi ärsyttävää. Ilmeisesti ihmiset nykyään chattailee vain facebookissa ihan tuntemattomienkin kanssa. Itseä kiinnostaisi chattailla ensin ihan jossain muualla, ei omalla naamalla facebookissa, enkä mä edes tiedä miten facebookissa löytäisin tuntemattoman ihmisen kenen kanssa chattailla. Mutta ei niitä chatteja juuri ole enää.

[QUOTE="vieras";28835358]Joo, tää on ihan tosi ärsyttävää. Ilmeisesti ihmiset nykyään chattailee vain facebookissa ihan tuntemattomienkin kanssa. Itseä kiinnostaisi chattailla ensin ihan jossain muualla, ei omalla naamalla facebookissa, enkä mä edes tiedä miten facebookissa löytäisin tuntemattoman ihmisen kenen kanssa chattailla. Mutta ei niitä chatteja juuri ole enää.[/QUOTE]

En kyllä ole facebookia käyttänyt enää reiluun vuoteen mutta siellä ei ainakaan aiemmin voinut varsinaisesti chattailla tuntemattomien kanssa, sähköpostia vastaavia viestejä kyllä pystyi lähettämään tuntemattomillekin.

[QUOTE="vieras";28835373]Niin siis ihmiset chattailee tuntemattomien kanssa niin, että laittaa heille ensin kaveripyynnön ja sitten alkavat chattailee.[/QUOTE]

Njoo, kuulostaa jotenkin liian julkiselta (ja julkealta) moinen, ehkä ennemmin kuitenkin jotain hieman anonyymimpää tai ihan naamatusten tapahtuvaa jutustelua.

Yhteistyössä