Naiset kuinka usein sormetatte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sumpit pihisee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
..useita kertoja viikossa, yleensä ihan sormipelillä hieroen. myös seksiä harrastetaan usein. koen nämä kaksi ihan erilailla. masturbointi on täysin oma asiani fantasioineni ja saan keskittyä ainoastaan itseeni.kokonaan.täydellisesti. miehen kanssa rakastellessa kyse on molempien nautinnosta ja kiihottamisesta. aika usein miehen kanssa rakastellessa jään ilman sitä huippua (vaikka annan hänen ymmärtää kyllä että saan joka kerta, ja joskus saankin oikein useampaan otteeseen).. joskus huippu on vaan laimeampi, mutta aivan taivaallisen ihanaa on saada mies laukeamaan..se tyydyttää minut täysin. masturboidessani saan lähes poikkeuksetta aina- toki silloinkin on orgasmin voimakkuuksissa eroja.

Taas joku tulee huutelemaan, että nii varmaa en usko, mutta iha sama.
Mun vastaus on et en ikinä. Mä en ikinä saa omin käsin, joten se siitä.

Peesi.
Itse koskettelen itteäni joskus, mutta tooodella harvoin (kerran joka toinen kuukaus ehkä). Se tuntuu hyvältä vain sen pienen hetken kun paikat on kosketusherkät, mutta ei ikinä ole tapahtunut että jotenkin kiihottuisin tai muutakaan omasta kädestä.
Dildonkin ostin sinkkuaikana, ja tjaah. Joitain kertoja tuli käytettä, mutta ei sekään mitenkään kummempi ollut, etenkään vibra ei saanut mitään aikaseks.

Onneks oma mies pitää huolen siitä ettei tarvi tuota edes harrastaa.

uskokaa tai älkää, mutta en koskaan harrasta itsetyydytystä. Joskus nuorena kokeilin, enkä saanut siitä mitään kiksejä. Jos en saa miestä, oon sitte mieluummin ilman.