naiset kiinnostaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Kuinka moni teistä fantasioi seksistä saman sukupuolen kanssa? Elän ihanassa parisuhteessa, enkä ole edes bi, mutta silti kiihotun kun ajattelen olevani naisen kanssa. En ole koskaan kokeillut, mutta joskus haluaisin koittaa... Salaa tietenkin.

Onko samanlaisia ajatuksia? Oletteko olleet naisena naisen kanssa, kun olette eläneet miehen kanssa? Tietääkö puolisonne?

No hyi vittu :D

Asiaan, minut houkuttaa ajattelemaan seksiä naisen kanssa se että miehestä ei ole älyllisesti tasavertaiseksi kumppaniksi, ja tuntuu että olen aina yksin hänen seurassaan.
Sitten kun eroan hänestä, olen vapaa lesboilemaan, mutta en usko että silti siihen rupean, vaan etsin uuden mulkun vitutuksen kasvaessa jokaisen uuden myötä.

Minä olen ollut naisen kanssa ja saanut elämäni orgasmin.Nainen on niin kiihottava kaunis kuin silkkiä ihanat rinnat ääni kosketus sitten pyhin kuuma kostea tiukka ja naisen maku ihanaa.Millaisia fantasioit.Makaa ihmeessä naisen kanssa et tiedä mitä menetät.Kokeile seuraavaa ole alasti sängyllä kuvittele päällesi unelmiesi nainen ja hyväile itsesi orkun partaalle odota hetki ja survaise jotain ihan mitä vaan emättimeesi.Minut tuo saa sekaisin.Teeppäs se heti uudestaan.Toivottavasti se tehoaa sinuunkin.

Yhteistyössä