naiset kertokaapa minulle millainen mies olen sinun mielestäsi

• Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti
"mies"
kerron muutamia luonteenpiirteitäni teille ja olisi mukavaa kuulla millainen kuva minusta syntyi. teen tämän vaimoni iloksi. sanoi että täältä saan kuulla "totuuden" kun en häntä "usko"(vaimon mielestä olen laiska paska)
elikkäs
-tykkään maata sohvalla
-olen paljon koneen ääressä
-en leiki lasten kanssa
-olen hankala ja vaikea toisinaan
-olen herkästi juomassa kun alkaa ketuttamaan
-en paljoa kysele vaimolta että sopiiko hänelle että menen sinne tai tänne
tuossa joitain negatiivisiä puolia ja nyt ne positiiviset pläjäykset
-siivoan joskus (piilotan sohvien alle tavaraa tai kassaan lelut vuoreksi)
-tiskaan
-haen esikoisen koulusta
-toisinaan pesen pyykkiä

"hmm"
kuulostat mieheltäni. paitsi että hän ei pese pyykkiä mutta ei myöskään nykyään lähde niin herkästi kyselemättä erään insidentin jälkeen. Noh, aika tuskaa tämä on ja ero on usein mielessä.

"vieras"
Aika tyhmältä, jos et itse tosiaan tajua olevasi laiska paska. Luehan ajatukselle kirjoituksesi ja mieti, miksi kukaan haluaisi viettää elämäänsä tuollaisen kanssa. Ryhdistäydy, vaimosi voisi saada paremmankin miehen.

Minnn
Minä laittaisin sinut pellolle justiinsa. Taloudessanne on vain yksi vastuullinen aikuinen ja se et todellakaan ole sinä! Mikä ihme oikeus sinulla on maata sohvalla yms. mitään tekemättä? Olet kai perustanut perheen yhteisymmärryksessä vaimosi kanssa? Miksi sinun ei sitten tarvitse huolehtia siitä? Likaat vaatteita, astioita, jätät elämisen jälkiä kotiisi? Miksi sinun ei tarvitse siivota jälkiäsi? Miltä tuntuisi vaihtaa osia vaimosi kanssa? Olisiko reilua??? Palkkaapa kuule vaimolle siivooja ja lastenhoitaja avuksi, jos et itse viitsi hoitaa osaasi!

"poikia3"
En taitais vaihtaa omaani - melkoiselta lusmuilijalta kuulostat. Jollet olisi todella romanttinen ja huomioisi minua jatkuvasti muutoin ja sänkykamarielämä myös sujuisi - niin vaihtoon lähtisit.

Omani hakee keskimmäisen koulusta ja kuopuksen eskarista neljänä päivänä viikossa. Laittaa miltei joka päivä ruokaa, siivoaa, pesee pyykkiä, vaihtaa lakanoita, hoitaa lapsia ja myös leikkii niiden kanssa, auttaa lapsia läksyissä, lukee iltasatuja jne. jne. Silti mullekin riittää tekemistä ihan riittämiin. Niin ja menoista sovitaan aina puolin ja toisin, ettei ole päälekkäisiä menoja.

[QUOTE="qwerty";23581866]Rasittava sanoisinko... kakara aikuisen miehen ruumiissa.[/QUOTE]

Siltä tosiaan vähän kuulostaa, varsinkin juominen herkästi aina, kun alkaa ketuttamaan.. Ap:n kaltaisen kanssa joutuisi olemaan koko ajan varuillaan ja viihdyttämään häntä kuin jotain taaperoa, ettei pullo aukeaisi tyytymättömyyden vuoksi. Yhdistetty kyökkipiian, kurtisaanin ja viihdyttävän sirkuspellen rooli 24/7 - aika rasittavaa varmaan olisi ja jos hellittäisi hetkeksi, aukeaisi heti pullo. :whistle:

Yhteistyössä