Mä en oikein ymmärrä. Mun nykyiseen eikä aiempiinkaan suhteisiin ei vain äde mikään noista. Enkä yleensäkään ole ajatellut asiaa noin.
Eli miehenkö pitäisi rajoittaa minun yliaktiivisuuttani, etten alentaisi hänen miehisyyttään?! Täh? Mä en ole KOSKAAN haukkunut ja kritisoinut mieheni toimia isänä tai miehenä. Jos joku ongelma on ollut siitä on puhutuu -mutta niitä on aika tasaisesti ilmennyt puolin ja toisin. Ja ovat vielä usein väärinkäsityksiä!
Me todella ollaan niin tasa-arvoisia kuin olla voi. Miehen ei tarvitse koskaan sanoa kovaa sanaa tai olla tosi mies. Enkä mä ole koskaan yrittänyt olla päällepäsmäri.. Ei ole tainnut herralle tulla mieleen, että on olemassa myös sellainen parisuhde, joka voi hyvin vaikka kumpikaan ei yritä nokittaa toista ja olla suhteen johtoasemassa...
Päätöntä ja vanhaniakaista tekstiä. Vaikka se onkin hyvä todeta ja tutkia, että parisuhde on muuttunut aikojen saatossa, niin kannattaisi tutkia minkälaisissa suhteissa niin ihmiset ovat kestävästi onnellisimpia.. Mä veikkaan että juuri niissä tasa-arvoisissa ja tasapainoisissa.