Naiset kaipaavat miehisiä miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Data
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Nähtiin sekin päivä, kun olen Jaskan kanssa samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Näinpä, jossain mättää nyt kyllä. ?

:D

Itse asiassa tuo Jaskan viimeisin tekee kyllä jälleen kerran kunniaa Jaskan asiankäsittelykyvyille.

:d
en tiedä onko tämä loukkaus vaiko ei :D lienekkö sillä merkitystä.

Anyway, hienoa että joku on kerrankin samaa mieltä kanssani =)
Etenkin kun kysymys /aihe on verrattaen tärkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
En tiedä mikä tuossa on nyt niin väärin tai mitenkä tuon voisi tulkita niin että kyseinen herra haluaa vähätellä naisia tai heidän kykyä tehdä itsenäisiä päätöksiä. Itse en ainakaan osannut tulkita tuota artikkelia sillä tavalla.

En puuttunut tuohon, vaan terminologian väärinkäyttöön ja asiavirheisiin. Esimerkiksi:

"Parisuhteen ongelmien ydin onkin liiallinen tasa-arvo" tasa-arvo määritelty poikkeavasti. Hän tarkoittaa valtasuhteiden keikahtamista, ei tasa-arvoa (tasapainoa).

"Tony Dunderfelt haluaa miehen asettavan naiselle rajat" Tätä vastaan minulla ei ole mitään. Tosin kaikki eivät välttämättä ymmärrä heti, että tämä tarkoittaa sitä, että miehen pitää asettaa rajat naisen ylivallalle. Sama pätee toisinpäin.

"Sinkut eivät löydä kunnon miehiä. Tarjolla on vain ykkösvaiheen machoja, joita moderni nainen ei kaipaa - tai kakkosvaiheen ylikilttejä miehiä. " Tämä pisti eniten silmään. Kolmosvaiheen miehiä on pilvin pimein. Väite saattaa pitää keski-ikäisten sinkkujen keskuudessa, parhaat ovat jo löytäneet kumppanin. Mutta miksi tämä koskisi vain miehiä?

Mä en oikein ymmärrä. Mun nykyiseen eikä aiempiinkaan suhteisiin ei vain äde mikään noista. Enkä yleensäkään ole ajatellut asiaa noin.

Eli miehenkö pitäisi rajoittaa minun yliaktiivisuuttani, etten alentaisi hänen miehisyyttään?! Täh? Mä en ole KOSKAAN haukkunut ja kritisoinut mieheni toimia isänä tai miehenä. Jos joku ongelma on ollut siitä on puhutuu -mutta niitä on aika tasaisesti ilmennyt puolin ja toisin. Ja ovat vielä usein väärinkäsityksiä!

Me todella ollaan niin tasa-arvoisia kuin olla voi. Miehen ei tarvitse koskaan sanoa kovaa sanaa tai olla tosi mies. Enkä mä ole koskaan yrittänyt olla päällepäsmäri.. Ei ole tainnut herralle tulla mieleen, että on olemassa myös sellainen parisuhde, joka voi hyvin vaikka kumpikaan ei yritä nokittaa toista ja olla suhteen johtoasemassa...

Päätöntä ja vanhaniakaista tekstiä. Vaikka se onkin hyvä todeta ja tutkia, että parisuhde on muuttunut aikojen saatossa, niin kannattaisi tutkia minkälaisissa suhteissa niin ihmiset ovat kestävästi onnellisimpia.. Mä veikkaan että juuri niissä tasa-arvoisissa ja tasapainoisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en oikein ymmärrä. Mun nykyiseen eikä aiempiinkaan suhteisiin ei vain äde mikään noista. Enkä yleensäkään ole ajatellut asiaa noin.

Eli miehenkö pitäisi rajoittaa minun yliaktiivisuuttani, etten alentaisi hänen miehisyyttään?! Täh? Mä en ole KOSKAAN haukkunut ja kritisoinut mieheni toimia isänä tai miehenä. Jos joku ongelma on ollut siitä on puhutuu -mutta niitä on aika tasaisesti ilmennyt puolin ja toisin. Ja ovat vielä usein väärinkäsityksiä!

Me todella ollaan niin tasa-arvoisia kuin olla voi. Miehen ei tarvitse koskaan sanoa kovaa sanaa tai olla tosi mies. Enkä mä ole koskaan yrittänyt olla päällepäsmäri.. Ei ole tainnut herralle tulla mieleen, että on olemassa myös sellainen parisuhde, joka voi hyvin vaikka kumpikaan ei yritä nokittaa toista ja olla suhteen johtoasemassa...

Päätöntä ja vanhaniakaista tekstiä. Vaikka se onkin hyvä todeta ja tutkia, että parisuhde on muuttunut aikojen saatossa, niin kannattaisi tutkia minkälaisissa suhteissa niin ihmiset ovat kestävästi onnellisimpia.. Mä veikkaan että juuri niissä tasa-arvoisissa ja tasapainoisissa.

Kirjoittaja juuri ajoi sitä, että kehitystä pitäisi ajaa tuollaiseen suuntaan kuin teillä. Hänen mielestään tuollaista ei ole vielä olemassa, minun mielestäni se on taas nykyaikaa. Nössömiehet ja machomiehet ovat vähemmistössä, poislukien nuorten miesten machoilu. Mutta he eivät muutenkaan ole perheenperustamisvaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Data:

Kirjoittaja juuri ajoi sitä, että kehitystä pitäisi ajaa tuollaiseen suuntaan kuin teillä.Hänen mielestään tuollaista ei ole vielä olemassa, minun mielestäni se on taas nykyaikaa. Nössömiehet ja machomiehet ovat vähemmistössä, poislukien nuorten miesten machoilu. Mutta he eivät muutenkaan ole perheenperustamisvaiheessa.

Mutta minun mielestäni myös jo historiaa ja aika pitkältikin.

...on olemassa myös sellainen parisuhde, joka voi hyvin vaikka kumpikaan ei yritä nokittaa toista ja olla suhteen johtoasemassa...

Onhan noita ollut, ennen ja on nyt. Koko kautta koko sukuhistoriani olen lähinnä tuollaista nähnyt vallitsevan sen mukaan miten pieni lapsi nyt kykenee suvussaan vallitsevia arvoja ja perheiden ilmapiiriä arvioimaan. Omien vanhempien elämää tietysti lähemmin ja paremmin kuin muuta lähisukua. Ja tietysti sitten omakin seurustelu ja parisuhde jo 80-luvun alusta perustui tuollaiseen asetelmaan.

Yhteistyössä